سبد خرید
ارزان ترین تیرآهن در بازار

ارزان ترین تیرآهن در بازار

0
2 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

اگر می خواهید با ارزان ترین تیرآهن در بازار آشنا شوید با ما همراه باشید. تیرآهن یکی از مواد اساسی برای ساخت و ساز است که در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما یافتن تیرآهن با قیمت مناسب و با کیفیت بالا ممکن است چالش برانگیز باشد. در این مقاله، به بررسی و مقایسه قیمت تیرآهن در بازار پرداخته و به شناسایی ارزان ترین تیرآهن در بازار پرداخته خواهد شد.

تیرآهن یکی از مهمترین مواد ساختمانی است که برای تقویت و ساختاردهی سازه ها استفاده میشود. این ماده از فلزات مختلفی مانند آهن، فولاد، آلومینیم و… تولید می شود. اما اغلب تیرآهن ها از آهن یا فولاد ساخته شده و بر اساس استانداردهای مشخصی تولید میگردند.

قیمت تیرآهن میتواند بسته به جنس و ضخامت آن متغیر باشد. برای مثال، تیرآهن های ضخیمتر و بزرگتر قیمت بالاتری دارند. همینطور برندها و تولیدکنندگان مختلف نیز ممکن است قیمت های متفاوتی برای تیرآهن های خود تعیین کنند. در این مقاله، قصد داریم تا با بررسی قیمت های مختلف تیرآهن در بازار، به شناسایی ارزان ترین تیرآهن در بازار بپردازیم. این اطلاعات میتواند برای مصرف کنندگان و سازندگان مفید باشد تا بتوانند تیرآهنی با کیفیت و با قیمت مناسب برای پروژه های خود انتخاب کنند.

علت ارزانی تیرآهن وزن آن است! ارزان ترین تیرآهن

ارزانی تیرآهن به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در این مورد وزن تیرآهن است. وزن تیرآهن مستقیماً به هزینه تولید آن مرتبط است. تیرآهن با وزن بالا از مواد اولیه بیشتری برای تولید نیاز دارد و این باعث افزایش هزینه تولید آن می شود. از طرف دیگر، تیرآهن با وزن کمتر از مواد کمتری برای تولید استفاده می کند و هزینه تولید کمتری دارد.

به علاوه، وزن تیرآهن، نگهداری و نصب آن نیز تاثیرگذار است. تیرآهن با وزن بالا نیاز به تجهیزات و وسایل حمل و نقل قوی تر و پرهزینه تری دارد، در حالی که تیرآهن با وزن کمتر نیاز به تجهیزات کمتری دارد و هزینه های نصب و نگهداری آن کمتر است.  اگر تیرآهن با وزن کمتر تولید شود، هزینه تولید، ترابردن، نصب و نگهداری آن کاهش پیدا خواهد کرد و این موجب ارزانی قیمت تیرآهن می شود. از این رو، وزن تیرآهن یکی از عوامل مهم در ارزانی قیمت آن است.

تیرآهن نوعی پروفیل است که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. شاید کنجکاو باشید بدانید تیرآهن های ارزان در بازار کدامند. در این مطلب قصد داریم در مورد همین موضوع صحبت کنیم. تیرآهن با شکل های مقطعی I, H, W, تیرآهن بال پهن, تیرچه نورد و… شناخته می شود. تیرآهن ها نقشی حیاتی در اسکلت ساختمان ها ایفا می کنند و معمولا به عنوان پشتیبان در ساختار اسکلت های فولادی به کار می روند. این تیرها توانایی مقاومت در برابر انواع مختلف بارهای وارد بر ساختمان را دارند.

 

عوامل موثر بر قیمت تیرآهن - عوامل مهم و تاثیرگذار روی قیمت تیرآهن

ارزان ترین تیرآهن در بازار

قیمت تیرآهن ها بیش از هر عاملی به وزن آن ها بستگی دارد. درواقع هرچه وزن تیرآهن سبکتر باشد قیمت آن پایین تر می آید. برای اینکه درک درستی از وزن تقریبی تیرآهن ها داشته باشید تیرآهن 12 را مثال می زنیم که یکی از پروفیل های پرکاربرد در صنایع است. وزن این تیرآهن معمولا 125 کیلوگرم است. در ادامه با ارزانترین تیرآهن های بازار آشنا خواهید شد.

تیرآهن پروفیل صنعت ماهان ارزان ترین تیرآهن

یکی از ارزانترین تیرآهن های موجود در بازار ایران تیرآهن های تولید شده توسط مجتمع پروفیل صنعت ماهان هستند. در این کارخانه محصولاتی مانند تیرآهن, پروفیل, نبشی, ریل و انواع مختلف ناودانی تولید می شود. روش تولید نبشی و ناودانی در این کارخانه نورد گرم است. موقعیت جغرافیایی مناسب این کارخانه و قرارگیری آن در نزدیکی پایتخت سبب شده است تا تامین کننده بخشی از تیرآهن پایتخت و استان های اطراف آن باشد.

این شرکت تیرآهن های IPE را با ابعاد 14, 16 و 18 تولید می کند. این تیرآهن ها علاوه بر اینکه بسیار ارزان هستند دوام بالایی هم دارند و بر اساس استانداردهای بین المللی و استانداردهای ایران ساخته می شوند. این کارخانه که در سال 1389 و در تهران تاسیس شده است و تیرآهن های سایز 14 را با ظرفیت تولیدی 50 هزار تن در سال تولید می کند.

تیرآهن ماهان

تیرآهن ماهان در استاندارد IPE تولید می شود. به تیرآهن با این استاندارد، تیرآهن معمولی نیز گفته می شود. کاربرد این نوع تیرآهن ماهان، عمدتا مربوط به صنایع سازه ای می شود. شکل سطح مقطع تیرآهن تولید شده تحت این استاندارد به صورت حرف I انگلیسی است که دارای بال هایی با اندازه یکسان بوده و نسبت به طول جان، کوچکتر می باشد.

همینطور باید گفت این نوع تیرآهن این است که ضخامت بال در همه جای آن یکسان است. تیرآهن IPE با نام تیرآهن بال نیم پهن موازی نیز در بازار شناخته می شود. این نوع تیرآهن در ایران بیشتر تولید شده و تقاضای بیشتری نیز دارد و فروش آن به دو صورت وزنی و شاخه ای صورت می گیرد.

قیمت تیرآهن ماهان


تیرآهن مجتمع فولاد شاهین بناب

یکی دیگر از تیرآهن های ارزان بازار تیرآهن تولیدی شرکت فولاد شاهین بناب است. در معرفی کارخانه فولاد شاهین بناب باید گفت که یکی از تولیدکنندگان بزرگ فولاد در منطقه شمال غرب ایران، واقع در استان آذربایجان شرقی است. این مجتمع فولادی در سال 1386 تأسیس شد. ارزان ترین تیرآهن

شرکت شاهین بناب تیرآهن های بال نیم پهن موازی یا همان I beam تولید می کند. این تیرآهن ها وزن کمی دارند و با عنوان تیرآهن نیمه سبک شاهین بناب شناخته می شوند. این کارخانه تیرآهن های بال نیم پهن موازی نیمه سبک را با سایز 14, 16, 18 و 20 تولید می کند. ظرفیت تولید سالانه این کارخانه در سال 1.900.000 تن محصولات فولادی است.

این کارخانه در سال های ابتدایی دهه 1380 و با مساحت 140 هکتار تاسیس شد. این مجتمع دارای چندین شرکت تابعه مانند گسترش فولاد شهریار و مجتمع فولاد صنعت سهند است. این شرکت انواع محصولات فولادی مانند شمش های فولادی, انواع میلگرد آجدار, نبشی, ناودانی و تیرآهن تولید می کند. زمانی که می خواهیم بررسی کنیم تیرآهن های ارزان در بازار کدام هستند نام محصولات این شرکت در صدر فهرست تیرآهن های ارزان دیده می شود. این شرکت تیرآهن های نیمه سبک را در اندازه های 14 و 16 به بازار عرضه می کند.

به علت نوسانات در بازار آهن در صورت اقدام به خرید, گرفتن تأیید قیمت روز تیرآهن 14 مجتمع فولاد شاهین بناب الزامی می باشد. قیمت تیرآهن تحویل کارخانه بصورت کیلویی و تحویل از بنگاه اصفهان و بنگاه تهران نیز بصورت شاخه ای است. طول هر شاخه تیرآهن 14 مجتمع فولاد شاهین بناب، 12 متری می باشد. برای تهیه تیرآهن 14 مجتمع فولاد شاهین بناب با آیرونید در تماس باشید.

تیرآهن های شاهین بناب I

  • کیفیت فوق العاده بالای این مقاطع فولادی قیمت آن ها را در مقایسه با رقبا توجیه می کند. ارزان ترین تیرآهن
  • کارخانه شاهین بناب تیرآهن آی را با برند ظفر بناب در سایزهای 14، 16 و 18 به طول 12 متر تولید می کند.
  • قیمت I-beams می تواند تحت تاثیر شرایط بازار جهانی و نوسانات نرخ ارز باشد.

قیمت تیرآهن شاهین بناب


تیرآهن احرامیان یزد

یکی از تامین کننده های بزرگ تیرآهن در کشور کارخانه فولاد احرامیان یزد است. فولاد احرامیان یزد که با عنوان شرکت نورد صنعتی و ساختمانی یزد نیز شناخته می شود، یکی از تولیدکنندگان تیرآهن در کشور است که با هدف تولید انواع مقاطع فولادی با ظرفیت سالانه 300 هزار تن، در سال 1359 راه اندازی شد.

فولاد احرامیان یزد، یکی از معدود شرکت هایی است که امکان تولید سفارشی و تولید آنالیزهای خاص را فراهم کرده است. همینطور ارائه گواهی تضمین کیفیت کالا برای ارسال هر کدام از محموله های فولادی و رعایت حداقل تلرانس وزن استاندارد در واحد طول جهت افزایش متراژ هر تن و بهینه شدن مصرف، از دیگر اقدامات مهم این شرکت برای دستیابی به عنوان برند مورد اعتماد در صنعت فولاد کشور به حساب می آید.

این کارخانه بیش از 30 سال است که تیرآهن های با کیفیت, مقرون به صرفه و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می کند. از جمله پرکاربردترین تیرآهن های تولید شده توسط کارخانه فولاد احرامیان یزد تیرآهن های 16 و 18 هستند. تیرآهن های این کارخانه به صورت شاخه ای به بازار عرضه می شوند. این شرکت تیرآهن های 14, 16, 18, 20 و 22 را با ظرفیت تولیدی 1.2 میلیون تن در سال تولید می کند.

این شرکت در سال 1385 و با هدف تولید اتصالات لوله و… در یزد تاسیس شد. سپس تولید میلگردهای فولادی و تیرآهن و… را هم در دستور کار خود قرار داد. هم اکنون حدود 1600 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند. ازجمله محصولات این کارخانه می توانیم به میلگردهای ساده و آجدار, مفتول, تسمه, خرپا و… اشاره کنیم. لازم به توضیح است که تیرآهن I فولاد احرامیان یزد برای دهانه های بین 10 تا 30 متر مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات انواع تیرآهن فولاد یزد (احرامیان)

انواع تیرآهن فولاد یزد (احرامیان) طبق جدول استاندارد تیرآهن با استاندارد IPE تهیه می شود. تیرآهن هایی که در این نوع استاندارد در ایران و کشورهای اروپایی تولید می شوند، از محبوبیت زیادی در ساخت و ساز برخوردار هستند. این نوع تیرآهن ها دارای توانایی تحمل کشش در دو زاویه هستند و سرعت کار با آن ها در پروزه ها بالا می رود. همه تیرآهن های این واحد صنعتی با ویژگی های زیر تولید و سپس به بازار عرضه می شوند:

  • دارای وزن ایده آل و بهینه برای هر شاخه تیرآهن
  • بسته بندی مکانیزه و حافظ محصول تا محل مصرف: کارخانه فولاد یزد برای بسته بندی محصولات خود دارای یک واحد مجزای کاملاً مکانیزه است. وجود این بخش و بسته بندی اصولی تولیدات باعث می شود تا کیفیت محصولات در حین نقل و انتقال به انبار و پروژه های ساختمانی حفظ شده، خسارتی به آن ها وارد نشود.
  • صاف بودن انتهای هر شاخه در محل برش
  • تابگیری شده

قیمت تیرآهن فولاد یزد


تیرآهن فولاد البرز ایرانیان فایکو

شرکت فولاد البرز ایرانیان، با نام تجاری فایکو در سال 1393 در مازندران تاسیس شد. این مجموعه انواع مقاطع فولادی مانند ارزان ترین تیرآهن، نبشی، ناودانی و میلگرد را تولید و عرضه می کند. تولیدات سالیانه فایکو، بیش از 15 میلیون تن است و به همین دلیل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی گرم در ایران به شمار می رود.

تیرآهن های تولید توسط شرکت فولاد البرز ایرانیان فایکو از نوع IPN و IPE هستند. محصولات این شرکت در صنایع ساختمانی و سایر صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. ازجمله محصولات تولیدی شرکت فایکو انواع میلگردهای صنعتی و ساختمانی, تیرآهن, ناودانی و نبشی است.  همینطور تیرآهن های فایکو تحت آزمایش های کنترل کیفی گوناگونی قرار می گیرند و بر اساس استانداردهای ایران و جهان ساخته می شوند.

در این کارخانه برای تولید تیرآهن از مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود و محصولات فولادی با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان ساخته می شوند. شرکت فایکو که در مازندران تاسیس شده است یکی از کارخانه های نورد گرمی است این شرکت تیرآهن های IPN و IPE با ظرفیت سالانه 1.5 میلیون تن تولید می کند.

نحوه تشخیص تیرآهن فایکو

شما در بازار می توانید انواع مختلفی از تیر آهن را بیابید. اما چگونه می توان تیرآهن فایکو را از دیگر محصولات مشابه تشخیص داد. در واقع هر شرکت یا کارخانه دارای یک برند مختص به خود است. این برند همان علائم و حروف اختصاری است که در زمان تهیه هر محصول بر روی آن ها حکاکی می شود و شما می توانید روی محصول آن را مشاهده کنید. این برند، محصول یک شرکت را از دیگر شرکت ها متمایز می سازد.

تیرآهن فایکو دارای علامت اختصار FAICO است. همه تولیدات شرکت فولاد البرز ایرانیان علامت اختصاری FAICO بر روی آن ها حک شده است. اگر خریدار این محصول هستید باید دقت کنید این محصول در شکل شاخه ای وارد بازار می شود. شما می توانید ابتدا قیمت محصولات مشابه را استعلام بگیرید و با مقایسه نرخ آن ها با این محصول اقدام به خرید نمایید.

آنچه در زمان خرید شاخه تیرآهن فایکو دارای اهمیت است، نداشتن زدگی، خمیدگی و ساییدگی یا خودخوری (زنگ زدگی) است. داشتن وزن ایده آل و استاندارد شاخص مهم این محصول در زمان تولید است. همینطور به دلیل داشتن سطح یکنواخت در تمام نقاط این محصول، مقاومت و مرغوبیت آن در کل شاخه یکسان است.

از مشخصات فنی تیرآهن فایکو می توان به تمام اتوماتیک بودن فرایند تولید آن اشاره کرد. این مزیت سبب شده است ترکیب های شیمیایی فرایند تولید و مزیت های مکانیکی و متالورژی آن ایده آل باشد. همینطور آنالیز و کنترل این محصول به آسانی انجام شود. وجود قابلیت های این محصول سبب شده است در بازار به آسانی بتوانید آن را تهیه کنید و تشخیص آن به آسانی صورت گیرد.

قیمت تیرآهن فایکو


تیرآهن گروه ملی اهواز

اگر می خواهید بدانید تیرآهن های ارزان در بازار کدامند باید تیرآهن های تولیدی توسط گروه ملی صنعتی فولاد ایران را به شما معرفی کنیم. این کارخانه تیرآهن های سایز 12, 14, 16, 18 و 20 را با ظرفیت تولیدی سالیانه 1.435.000 تن تولید می کند.  تیرآهن های تولیدی توسط این کارخانه شامل انواع تیرآهن های بال نیم پهن موازی و بال نیم پهن موازی نیمه سبک هستند. همه تیرآهن های این کارخانه بر اساس استانداردهای ملی تولید می شوند.

این شرکت در سال 1342 به عنوان اولین کارخانه نورد فولاد در کشور در شهر اهواز تاسیس شد. هدف از تاسیس این کارخانه تولید محصولات فولادی مانند میلگرد ساده و آجدار, نبشی, تیرآهن و… است. این مجموعه بعد از انقلاب با عنوان گروه ملی صنعتی فولاد ایران نامگذاری شد.

قیمت روز تیرآهن گروه ملی صنعتی فولاد ایران

قیمت ارزان ترین تیرآهن گروه ملی صنعتی فولاد ایران به دلیل نوسانات حاکم بر بازار آهن و فولاد به خصوص در سال های اخیر و نیز به سبب افزایش روزافزون نرخ دلار در کشور به صورت مرتب در حال تغییر است. به همین دلیل قبل از اقدام به خرید تیرآهن گروه ملی صنعتی فولاد باید آخرین قیمت های بازار آهن آلات را از مراکز معتبری چون بازرگانی آیرونید استعلام نمایید.

قیمت تیرآهن همه کارخانجات مطرح به صورت روزانه و بعد از اعلام توسط کارخانجات در سایت آیرونید به روزرسانی و منتشر خواهد شد. ارزان ترین تیرآهن

قیمت تیرآهن اهواز


تیرآهن صفا طوس

آخرین مورد در فهرست ارزان ترین تیرآهن تولیدی شرکت صفا طوس است که با ابعاد 120 تا 200 میلی متر در بازار یافت می شود. این کارخانه که در مشهد واقع شده است با به کارگیری استانداردهای معین شده برای تولید تیرآهن های با کیفیت و استفاده از تجهیزاتی که با فناوریهای روز دنیا مطابق هستند, یکی از ارزانترین تیرآهن های کشور را ارائه می دهد.

شرکت صفا طوس مشهد که از سال 1383 در مشهد فعالیت خود را شروع کرد در حال حاضر محصولاتی مانند انواع لوله ها, تیرآهن, ناودانی, نبشی و میلگرد تولید می کند. این شرکت تیرآهن های 120 تا 200 میلی متری را با ظرفیت تولید سالیانه 600 هزار تن تولید می کند.

محصولات تولیدی لوله و پروفیل صفا طوس

  • انواع لوله های اسپیرال جهت مصارف آب و گاز با ظرفیت سالیانه تولید 120 هزار تن ارزان ترین تیرآهن
  • تولید انواع تیرآهن از سایز 120 الی 200 میلیمتر
  • انواع ناودانی از سایز 100 الی 200 میلیمتر
  • انواع نبشی در ابعاد 6×60×60 الی 15×150×150 میلیمتر با ظرفیت سالیانه 600 هزار تن
  • میلگرد از سایز 8 الی 40 میلیمتر با ظرفیت سالیانه 700 هزار تن

قیمت تیرآهن صفا طوس


خرید تیرآهن از آیرونید با رقابتی ترین قیمت ممکن!

آیرونید، به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان تیرآهن و ارزان ترین تیرآهن، با افتخار اعلام می کند که قادر است بهترین و رقابتی ترین قیمت ها برای خرید تیرآهن به مشتریان ارائه دهد. تیرآهن یکی از مواد اساسی در ساخت و ساز است و ما در آیرونید بهترین کیفیت و قیمت را به شما ارائه می دهیم. با سال ها تجربه در این صنعت، ما بهترین تیرآهن های مرغوب را به مشتریانمان ارائه می دهیم.

با خرید تیرآهن از آیرونید، شما مطمئن می توانید که مواد ساختمانی خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. همینطور، ما ارائه خدمات پس از فروش عالی داریم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما همیشه راضی هستند. پس برای خرید تیرآهن با بهترین قیمت و کیفیت، با ما تماس بگیرید و از ارائه خدمات حرفه ای و منحصر به فرد ما بهره مند شوید. آیرونید، همیشه در خدمت شماست.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات