سبد خرید
انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

0
2 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

اگر می خواهید با انواع سیم خاردار آشنا شوید این مطلب مرجع خوبی برای شماست، سیم خاردار نوعی مفتول است که طی فرآیندهای خاص به تیغ های تیز و برنده مجهز می شود، این محصول دارای انواع مختلفی است، می توان گفت سیم خاردارهای موجود در بازار از جنبه های مختلف نظیر شکل ظاهری، ساختار، جنس مفتول و حتی نوع خار به دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند.

به طور کلی سیم خاردار در انواع مختلفی روانه بازار می شود و انواع سیم خاردار ابزار مناسبی جهت حصارکشی و مرزبندی به شمار می روند. اگر قصد خرید سیم خاردار برای حصارکشی یا هر نوع کاربرد دیگر را دارید، ابتدا باید انواع سیم خاردار موجود در بازار را بشناسید. انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

سیم خاردار یکی از محصولات مورد نیاز در صنایع مختلف است که در مجموعه آیرونید با بهترین قیمت و کیفیت بالا عرضه می شود. این محصول از دو دسته سیم خاردار خطی و حلقوی، تیغی سوزنی و تیغی تبری گالوانیزه تشکیل شده است و به دلیل کاربردهای گسترده اش، طرفداران بسیار زیادی دارد.

سیم خاردار ها کاربرد های زیادی دارند. به طور کلی می توان گفت که از سیم خاردارها در هر مکانی که به محافظت نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله این مواد عبارت است از:

  • ساختمان های نیمه کاره
  • زمین های کشاورزی و باغات
  • مراکز نظامی و پادگان ها
  • کارخانجات

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

لیست انواع سیم خاردار

از آنجایی که سیم خاردار ابزار جدی در امور نگهداری و حفاظت محسوب می شود، انتخاب مناسب این محصول نیازمند مطالعه دقیق و مقایسه جزئیات فنی آن است. ویژگی هایی چون نوع سیم، ضخامت، مقاومت، قطر، و طول آن از جمله نکات حیاتی هستند که در هنگام خرید لازم است به آن ها توجه کنید. سیم خاردار می تواند از لحاظ شکل ظاهری، تعداد رشته های سیم، جنس مفتول و تعداد خار به دسته بندی های مختلف تقسیم شود. در جدول زیر شما می توانید به شکل یکجا انواع دسته بندی ها را به وضوح مشاهده کنید:

نوع دسته بندی سیم خاردار انواع
شکل ظاهری خطی

حلقوی

ساختار تک سیم

دو سی

جنس پلی وینیل کلراید (PVC)

گالوانیزه

نوع خار تک خار

دو خار


آشنایی با انواع سیم خاردار

یکی از مهمترین دسته بندی هایی که برای انواع سیم خاردار در نظر گرفته می شود، شکل ظاهری آن ها می باشد. به طور کلی سیم خاردارهای موجود در بازار به دو دسته تقسیم می شوند: خطی و حلقوی. احتمالا با شنیدن نام این دو نوع مفتول خاردار(خطی، حلقوی) بتوان تفاوت آن ها را حدس زد. البته اگر به سیم های خاردار توجه کرده باشید، مطمئنا تمایز این دو گروه برای شما آشکار خواهد بود.

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

لیست قیمت سیم خاردار (کلیک کنید)

 

سیم خاردار حلقوی

سیم خاردارهای حلقوی ظاهر حلقوی دارند. در واقع آن ها نه در امتداد یک خط راست، بلکه به شکل حلقه حلقه ساخته می شوند. سیم خاردار حلقوی امنیت نسبتا بیشتری دارند. یکی از مهمترین ویژگی های خاردار حلقوی استفاده از فنر در ساخت آن است، که باعث ایجاد کشش بالا میشود. همینطور استحکام و مقاومت خوبی را در این نوع محصول به وجود آورده است. اگر به مراکز فوق امنیتی یا نظامی مثل پادگان، سفارت خانه ها، فرودگاه ها و… مراجعه کرده باشید این سیم خاردارها را دیده اید. سیم خاردارهای حلقوی هم دقیقا به دو دسته مختلف تقسیم می شوند:

  • سیم خاردار حلقوی سوزنی
  • سیم خاردار حلقوی تیغی (بعضی از مواقع امکان دارد به جای سیم خاردار تیغی از عبارت سیم خاردار اسرائیلی هم استفاده شود. )

تفاوت سیم یا مفتول خاردار تبری و سوزنی تنها به نحوه بارگذاری خار محدود می شود. در سیم خاردارهای سوزنی خار به شکل یک مفتول کوچک به دور بدنه اصلی محصول متصل می شود، اما در سیم خاردارهای تبری، خار با کمک ورق گالوانیزه و به شکل تیغ به بدنه اصلی اضافه می شود.

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

سیم خاردار خطی

سیم خاردار خطی به شکل یک خط راست تولید می شود. این سری از محصولات که با ضخامت های 2 الی 2.5 میل تولید می شوند، کشش مناسبی دارند. این محصول در زمان حصارکشی هم به شکل یک خط راست نصب می شود. به خاطر صاف بودن سیم ها معمولا فاصله بین تیغ ها متراکم تر می باشد.

برای این نوع کاربردها نوع خطی این محصول به دلیل مقاومت کافی و آسان بودن نصب و حمل آن گزینه مناسبی است. علاوه بر این همانطور که ذکر شد قیمت سیم خاردار خطی نسبت به سایر انواع آن بسیار پایین تر است.

سیم خاردارهای خطی امنیت کمتری نسبت به سیم خاردارهای حلقوی دارند، بنابراین بیشتر برای حصارکشی زمین های کشاورزی، باغچه و… مورد استفاده قرار می گیرند. سیم خاردارهای خطی خود به دو گروه تقسیم می شوند:

  • سیم خاردار خطی سوزنی
  • سیم خاردار خطی تبری (تیغی)

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

قیمت سیم خاردار (کلیک کنید)


دسته بندی سیم خاردار از نظر ساختار

مفتول سیم خاردار از لحاظ ساختار هم در دو طبقه گروه بندی می شود. این دو گروه با نگاه بسته تر به سیم خاردار به وضوح قابل مشاهده می باشد. در واقع با یک نگاه می توان به این مسئله پی برد که محصول حاضر تک سیم است یا دو سیم!

سیم خاردار تک سیم – سیم خاردار تک رشته ای

در نمونه های تک سیم تنها یک رشته سیم وجود دارد که به وسیله اضافه شدن خارها به سیم خاردار تبدیل شده اند. در چنین محصولاتی خبری از سیم پیچی نبوده و تنها یک رشته در ساختار اصلی محصول به کار برده شده می باشد. این مدل قدرت تحمل بارهای سنگین را ندارد، بنابراین برای حصارکشی های جزئی، مثلا حصارکشی زمین دام، استفاده می شود.

سیم خاردار دو سیم

در سیم خاردار های دو سیم از دو رشته سیم برای ساخت محصول مفتول خاردار به کار می رود، به طوری که این دو رشته به خوبی در هم تنیده می شوند، دقیقا مشابه ساقه های گیاهی که به دور هم رشد می کنند. در نهایت با اضافه شدن خارها محصول نهایی آماده به کار می رود. بدیهی است تحمل بار در این گروه از محصولات بیشتر است، پس در پروژه هایی که حساسیت بیشتری دارند، مشاهده می شود.

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید


انواع سیم های خاردار از نظر نوع خار

تا به اینجا انواع سیم خاردار از لحاظ شکل ظاهری، تعداد سیم و جنس مفتول را بررسی کردیم. اما بهتر است بدانید مفتول های خاردار موجود در سطح بازار از لحاظ نوع خار هم تفاوت های زیادی با هم دارند. در این بخش بد نیست به این سری از تفاوت ها هم اشاره کنیم:

سیم خاردار تک خار

در این محصولات تنها از یک خار برای برندگی به کار می رود. از همین رو تیغ سیم خاردارهای تک خار تنها از دو نوک تیز برخوردار می باشند. بعضی از افراد به این محصولات سیم خاردار دونقطه هم می گویند.

سیم خاردار دو خار

چنانچه دوخار برای ایجاد برندگی به بدنه سیم خاردار متصل شود، محصول نهایی با عنوان سیم خاردار دوخار شناخته می شود. این محصولات هم به سیم خاردار چهار نقطه معروف می باشند.

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید


انواع سیم خاردار از نظر جنس

همانطور که گفتیم، یکی دیگر از تفاوت هایی که باعث به وجود آمدن انواع سیم خاردار شده است، جنس محصول می باشد. البته غالب توری فلزی های موجود در بازار از جنس مفتول به ویژه مفتول گالوانیزه گرم می باشند، اما بعضی از آن ها به علل مختلف با روکش PVC عرضه می شوند.

سیم خاردار با روکش PVC

البته گاهی اوقات سیم خاردار با لایه ای از روکش پی وی سی پوشانده می شود. این کار علاوه بر زیبایی ظاهری، استحکام محصول و مقاومت آن در مقابل خوردگی را افزایش می دهد. شاید برای دیدن این محصولات شانس کمی داشته باشید چرا که بیشتر کاربرد آن ها در دریا و اقیانوس می باشد. این نوع سیم خاردار با یک لایه پلاستیکی پوشانده می‌شود تا علاوه بر مقاومت در برابر زنگ‌زدگی، ظاهری زیباتر و تنوع رنگی داشته باشد. برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به هماهنگی ظاهری دارند مناسب است.

سیم خاردار گالوانیزه

سیم خاردارهایی که از گالوانیزه ساخته می شوند، به معنای واقعی کلمه تیز بوده و امنیت فوق العاده ای فراهم می کنند. در این محصولات غالبا هم سیم هم تیغه از مفتول گالوانیزه گرم ساخته می شود که این موضوع باعث مقاومت بالای محصول در مقابل زنگ زدگی و خوردگی می شود.

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید


راهنمای خرید انواع سیم خاردار

حالا که با انواع سیم خاردار آشنا شدید، می توانید با خیالی راحت برای خرید مفتول(سیم) خاردار مناسب اقدام کنید. برای این کار شما می توانید سفارش خود را از بازار آهن، کارخانه جات و فروشگاه های آنلاین ثبت کنید. البته به شخصه خرید مستقیم از کارخانه را توصیه می کنم چرا که در این صورت قیمت نهایی سفارش تاحدود زیادی کاهش پیدا می کند. البته کارخانه های زیادی برای خرید سیم خاردار وجود دارند که من با دنبال کردن نظرات مشتریان متوجه شدم کارخانه فولاد توفیقی توانسته رضایت اغلب مشتریان را جلب کند.

با توجه به نوع مکانی که قصد دارید این سیمها را در آن نصب کنید، نوع مناسب سیم خاردار را خریداری کنید. در هنگام خرید باید به متریال آن توجه کنید، زیرا تعیین کننده کیفیت محصول و میزان ماندگاری را تعیین میکند. برای انتخاب مناسب و بهترین نوع سیم های خاردار، توصیه میشود از سایت ها و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. مجموعه آیرونید با سالها تجربه در زمینه فروش و نصب انواع سیم های خاردار آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

قیمت روز سیم خاردار (کلیک کنید)

سیم خاردار با روکش PVC

سیم خاردار روکش پی وی سی، همانطور که از اسمش هم مشخص است دارای لایه ای پلاستیکی مانند است که استحکام، زیبایی و مقاومت در مقابل خوردگی سیم را افزایش میدهد. پی وی سی بودن این مدل سبب کاربرد گسترده آن در دریا ها و اقیانوس ها شده می باشد. بطور معمول این سیم خاردار دارای تیغه های چهار پیچه و دو سیمه می باشند.

سیم خاردار تبری

سیم خاردار تبری در بازار با نام های دیگری نظیر سیم خاردار تیغی، ژیلتی، ناتویی و لیزری شناخته می شود. سیم خاردار تبری شامل دو مدل خطی و حلقوی می شود و مهم ترین ویژگی درخور توجه آن سطح ایمنی بالای آن است و در مقایسه با دیگر انواع سیم خاردارهای دیگر نظیر سیم خاردار سوزنی ایمن تر است.

سیم خاردار تبری یکی از جدیدترین انواع سیم خاردارها است که همانطور که از نامش نیز پیدا است تیغ های آن به صورت تبری شکل است که در فواصل استانداری به صورت منظم بر روی سیم مفتولی قرار گرفته اند. تیغ های این نوع سیم خاردار از ورق های گالوانیزه گرم با کیفیت بالا تولید می شود.

سیم خاردار سوزنی – سیمی

سیم خاردار سوزنی از تیغه های سوزنی و مستقیم ساخته شده که از لحاظ امنیت و ظاهری، معیار های مورد قبولی را براورده میکند. جنس این مدل، استیل ضد زنگ است و ضخامت آن حدود 2.5 میلی متر میباشد. محافظت قابل قبول و قیمت مناسب، دلیل استفاده گسترده این سیم خاردار در مناطق نظامی می باشد. در این نوع قطر مفتول اصلی و محوری ۳ میلی متر است و ۲ رشته خار به قطر ۲٫۵ میلی متر در دو طرف آن پیچ خورده است.

سیم خاردار تک مفتولی

این سیم خاردار همانطور که از اسمش هم مشخص است، ساده و تک سیمی بوده و عموما در زندان ها، ساختمان های دولتی، مراکز نظامی، کلبه ها، و تاسیسات امنیتی استفاده میشود. انواع مختلف سیم خاردار تک تیغه از جنس استیل، PVC، گالوانیزه گرم و سرد موجود است و فاصله تقریبی بین تیغه ها در این مدل سیم خاردار، 2 تا 6 اینچ می باشد.

سیم خاردار دو مفتولی

سیم خاردار دو مفتولی که به سیم خاردار معکوس هم معروف است از پیچش دو مفتول گالوانیزه دور هم به همراه تیغه ها بدست میاید. این نوع سیم خاردار هم مانند مدل قبلی دارای فواصل تیغه ای 2 تا 6 ینچی می باشد. پیچش دو مفتول برای ساخت این سیم خاردار باعث قدرت حداکثری آن و البته قیمت بالاتر آن میشود. از این سیم عمدتا برای دامداری، کشاورزی و صنایع مختلف استفاده میشود.

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

دستگاه تولید سیم خاردار

دستگاه ساخت سیم خاردار، دارای قابلیت تولید سیم خاردار بصورت تکی و دو مفتولی است که با روکش روی آبکاری شده و با کیفیت ساخته میشود. دستگاه بصورت افقی ساخته شده و مانند تصویر زیر از دو قسمت تشکیل شده که بوسیله لوله مرکزی بهم متصل شده اند.

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

نکاتی که قبل از خرید سیم خاردار باید بدانید….

ویژگی های مهمی که باید برای انتخاب سیم خاردار در نظر گرفته شود شامل مواردی مانند نوع سیم (خطی یا حلقوی)، ضخامت و مقاومت آن است. سیم خاردار باید با کیفیت بالا و مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی باشد. همچنین نوع فلزی که از آن ساخته شده است نیز بسیار مهم است؛ برخی از انواع سیم خاردار از آهن و برخی دیگر از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خود را دارند.

همینطور در هنگام خرید با توجه به قیمت سیم خاردار خریداری شده با تحقیق در مورد فولادی که در این محصول استفاده شده است از مرغوبیت آن اطمینان حاصل کنید.

شما باید با توجه به هدف و مکانی که قصد استفاده از سیم خاردار را در آن دارید نمونه مناسب این محصول را انتخاب و خریداری کنید. سیم خاردار یکی از لوازمی است که در بسیاری از فضاها و مکان ها برای ایجاد حفاظت و محافظت از حیوانات و یا افراد استفاده می شود. اما قبل از خرید و استفاده از این نوع سیم ها باید به نکات زیر توجه کنید: انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

  1. نوع سیم: وجود انواع مختلف سیم خاردار مانند سیم های فلزی، پلاستیکی و یا نایلونی وجود دارد. بر اساس نیاز خود، نوع سیم را انتخاب کنید.
  2. ضخامت سیم: ضخامت سیم خاردار بر اساس نوع حیوان یا فضایی که می خواهید محافظت کنید، متفاوت است. برای حیوانات بزرگتر سیم های ضخیم تر و برای حیوانات کوچکتر سیم های نازک تر مناسب است.
  3. ارتفاع سیم: ارتفاع سیم خاردار باید بر اساس ارتفاع حیوان یا فضایی که می خواهید محافظت کنید، تعیین شود. برای حیوانات بلندتر ارتفاع بیشتری نیاز است.
  4. نصب و نگهداری: قبل از نصب سیم خاردار باید مطمئن شوید که ابزارهای لازم برای نصب را دارید و نیز نحوه نگهداری و تعمیر آن را بلد هستید.
  5. قیمت: مقایسه قیمت های مختلف سیم های خاردار و انتخاب یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب بسیار مهم است. انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

با رعایت این نکات می توانید سیم خاردار مناسبی را برای استفاده در فضای مورد نظر خود انتخاب کنید و از حفاظت بهتری برخوردار شوید.

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

خرید انواع سیم خاردار از آیرونید با بهترین قیمت!

قیمت روز سیم خاردار وابستگی زیادی به کیفیت سیم، تعداد رشته ها دارد و با توجه به این دو فاکتور تغییر پیدا می کند؛ البته موارد دیگری همچون قطر و نوع سیم خاردار نیز در تعیین قیمت فروش آن اثرگذار است. بنابراین باید در هنگام بررسی قیمت سیم خاردار باغی یا غیرباغی به آن توجه داشته باشید.لذا این مقطع فولادی از مفتول ارزان قیمت تولید می شود و برای حصار کشی و یا فنس کشی یک ناحیه می توان از آن استفاده کرد.

خرید سیم خاردار به صورت اینترنتی ساده ترین روشی است که برای تهیه محصولات مورد نیازتان وجود دارد. در خرید اینترنتی شما از هرجای ایران که باشید، به بزرگ ترین فروشنده های آهن آلات کشور مانند آیرونید دسترسی دارید. در این فروشگاه های بزرگ، محصولات متنوعی ارائه می شوند و می توانید سیم خارداری با مشخصات مورد نیازتان خریداری کنید. با خرید از آیرونید، از کیفیت و اصالت محصولات خریداری شده اطمینان خواهید داشت. همچنین می توانید از خدمات ارسال آیرونید استفاده کنید و سفارشات خود را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات