سبد خرید
راهنمای خرید فنس مرغی

راهنمای خرید فنس مرغی

0
3 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

با مطلب راهنمای خرید فنس مرغی بار دیگر پیش شما برگشتیم تا با ارائه بهترین نکات بتوانید بهترین قیمت فنس مرغی را داشته باشید و محصول موردنظرتان را بدون مشکل خریداری کنید. فنس مرغی از جمله محصولاتی بوده که نسبت به گذشته کاربردهای متفاوتی پیدا کرده و هم اکنون در موارد مختلف از این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. با آیرونید همراه باشید.

راهنمای خرید فنس مرغی

فنس مرغی یا همان سیم مرغی، یک حصار همه کاره بوده که در سراسر جهان مورد استفاده و در دسترس می باشد. این نوع توری در اشکال مختلف و از سیم سخت با سوراخ کوچک تا توری انعطاف پذیر با سوراخ بزرگ در کارخانه و یا در کارگاه های کوچک تولید می شود.

ابتدا از این محصول صنعتی برای نگهداری حیوانات در یک منطقه خاص استفاده می شد؛ اما با گذشت زمان روز به روز مزیت ها و کاربرد های آن برای همگان آشکار شد و هم اکنون شاهد هستیم در حوزه های ساختمانی و دیگر حوزه های صنعتی هم کاربرد دارد و مورد استفاده عموم قرار می گیرد. به عبارت دقیق تر و برای پاسخ به سوال فنس مرغی چیست می توان گفت که سیم مرغی یا فنس مرغی یک توری فلزی گالوانیزه بوده که در مقابل آب و هوا مقاوم می باشد. راهنمای خرید فنس مرغی

تاریخچه فنس مرغی

در سال 1844 میلادی، این محصول توسط آهنگری ایتالیایی به نام چارلز برنارد با کپی برداری از روی ماشین های بافندگی اختراع شد. اولین استفاده از فنس مرغی به جنگ جهانی در دهه 80 میلادی بازمی گردد که از آن برای محافظت رادارها زمان انفجار به کار رفت. راهنمای خرید فنس مرغی

 

انواع فنس مرغی

فنس مرغی در گیج های مختلفی عرضه می شود. گیج ها ضخامت سیم می باشند نه اندازه سوراخ. هر چه گیج بالاتر باشد، سیم نازکتر می باشد. مثلا، سیم گیج 19 می تواند تقریباً 1 میلی متر ضخامت داشته باشد. از طرف دیگر سیم 22 گاج تقریباً 0. 7 میلی متر ضخامت دارد. در حال حاضر تولیدکنندگان انواع مختلفی از این محصول را در ظرفیت های مختلف تولید می کنند که هر کدام از این توری ها در مکان های خاصی کاربرد دارند و باید قبل از خرید با انواع مختلف آن آشنا شوید تا دچار اشتباه نشوید. متداول ترین نوع فنس مرغی در بازار عبارت است از:

  • توری پلاستیکی
  • توری گالوانیزه سرد
  • توری گالوانیزه گرم راهنمای خرید فنس مرغی

تفاوت های زیادی بین این سه توری وجود دارد. مثلا، فنس مرغی گالوانیزه گرم کیفیت بهتری نسبت به توری گالوانیزه سرد دارد، همینطور وزن توری گالوانیزه گرم هم بیشتر از توری گالوانیزه سرد است؛ پس استحکام بیشتری هم دارد و شما می توانید برای کارهای ساختمانی از آن ها استفاده کنید. توری های گالوانیزه مقاومت خوبی در مقابل رطوبت و زنگ زدگی دارند و قادر هستند به خوبی در مقابل شرایط مختلف بدون خوردگی باقی بمانند. راهنمای خرید فنس مرغی

بیشتر افراد در مناطق شمالی کشور از توری های گالوانیزه گرم بهره مند می شوند زیرا با شرایط این منطقه به خوبی سازگار بوده و برای سال های طولانی دچار خوردگی نمی شود. سرعت عمل استفاده از فنس مرغی گالوانیزه گرم و سرد هم بیشتر بوده و شما می توانید به خوبی در هر شرایطی از آن ها استفاده کنید. وزن کم آن ها باعث شده تا بتوانید به راحتی آن ها را به مکان های دور و نزدیک حمل و جابجا کنید. نوع دیگری از فنس مرغی در بازار وجود دارد که با نام توری فرنگی شناخته می شود و این نوع محصول هم کاربرد خوبی در صنعت ساختمان سازی دارد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

توری فرنگی راهنمای خرید فنس مرغی

توری فرنگی نوع دیگری از فنس مرغی بوده که معمولاً از مفتول گالوانیزه و با کیفیت بسیار بالا ساخته می شود. دلیل محبوبیت توری فرنگی این بوده که در مقایسه با فنس مرغی معمولی مقاوم تر بوده و کیفیت خوبی دارد. گفته می شود توری فرنگی به خوبی می تواند شرایط محیطی سخت همانند رطوبت و خشکی را تحمل کند و از همه مهم تر کاملاً ضد زنگ بوده و استحکام بالایی دارد. توری فرنگی را می توان با محصولات مختلف پوشش داد. مفتول گالوانیزه به کار رفته برای تولید توری فرنگی معمولاً در کارخانه برای محافظت در مقابل شرایط جوی مختلف و هم در مقابل خوردگی، با روی پوشش داده می شود.

 

کاربرد فنس مرغی چیست؟

کاربرد فنس مرغی با توجه به جنس، کیفیت و هم اندازه سوراخ ها متفاوت می باشد. اندازه مش (اندازه سوراخ) این نوع توری ها متفاوت بوده و معمولاً اندازه بسیار بزرگ آن در سایز 22 میلیمتر تا بسیار کوچک در سایز 5 میلیمتر به بازار عرضه می شود. اینکه چه اندازه ای و چه نوع توری ای را انتخاب کنید، به نوع فعالیتی که می خواهید در داخل یا خارج از یک منطقه انجام دهید بستگی دارد.

مثلا، شبکه سیمی برای گچ کاری، سیمان کاری دیوار و یا سیمان کاری دور ستون باید تقریباً 5 میلیمتر باشد. فنس مرغی در عرض های مختلف تولید می شود که توری 1 متری محبوب ترین عرض بوده و پیدا کردن آن بسیار آسان می باشد. این نوع توری ها معمولاً در عرض 0. 9 متر یا 1. 2 متر هم در بازار پیدا می شوند که البته می توان آن را به عرض مورد نیاز کاهش داد. راهنمای خرید فنس مرغی

مهمترین کاربردهای فنس مرغی عبارت است از:

  • حصارکشی برای مراقبت از انواع حیوانات و پرندگان راهنمای خرید فنس مرغی
  • حصارکشی برای مراقبت از انواع مختلف گیاهان
  • قابل استفاده برای سیمان کاری دیوار و ستون
  • قابل استفاده برای سیمان کاری و یا گچ کاری سقف
  • قابل استفاده برای سرامیک کاری ساختمان راهنمای خرید فنس مرغی
  • قابل استفاده برای زیرسازی کاشی
  • قابل استفاده برای حصار کشی پروژه های عمرانی

شما می توانید از ترک های موجود در ساختمان ها هم به کمک توری جلوگیری کنید. ترک ها به دلایل متعددی همانند اثر تغییرات فصلی، ترک های انقباضی، شیوه های ضعیف ساخت و ساز و … ایجاد می شوند. فنس مرغی برای جلوگیری از ایجاد ترک در گچ به دلایلی از این قبیل تهیه می شود. معمولاً مش هایی همانند فنس مرغی در جایی ارائه می شود که دو ماده مختلف به هم می رسند.

مثلاً آجر و بتن یا بلوک و بتن. مواد مختلف دارای چگالی متفاوتی می باشند و به همین دلیل رفتار بتن و بلوک یا آجر در طول تغییرات حرارتی با یکدیگر متفاوت بوده که منجر به ایجاد ترک در محل اتصال می شود. پس برای به حداقل رساندن یا از بین بردن ایجاد ترک در محل اتصال، فنس مرغی در نظر گرفته شده. پس از جایگذاری توری، یک پوشش گچ روی ساختار اعمال می شود. در ادامه با کاربردی فنس مرغی در موارد مختلف آشنا می شوید.

کاربرد فنس مرغی برای حصار راهنمای خرید فنس مرغی

فنس مرغی بهترین و ایده آل ترین گزینه برای حصارکشی است، شما می توانید از این محصول در پروژه های مختلف استفاده کنید. مثلا برای حصارکشی مراکز نظامی امنیتی، حصارکشی پروژه های عمرانی، حصارکشی پروژه های شهرداری و محیط زیست، حصارکشی مرغداری ها و جوجه کشی ها از این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. همیشه توصیه می شود که نوعی سقف محکم و مقاوم در یک جوجه کشی داشته باشید.

حیواناتی همانند روباه شکارچیانی خوبی می باشند و برای رسیدن به طعمه خود دست به هر کاری می زنند؛ اما با کمک توری مناسب می توانید از آن جلوگیری کنید. شما برای ایجاد امنیت می توانید از انواع مختلف توری استفاده کنید. توری های گالوانیزه مناسب ترین گزینه برای حصارکشی مناطق مختلف می باشند، زیرا قادر هستند به خوبی در مقابل عناصر مختلف از محصولات شما محافظت کنند.

کاربرد فنس مرغی در گچ کاری راهنمای خرید فنس مرغی

فنس مرغی دارای خواص خاصی برای استفاده در گچ کاری ساختمان می باشد. معمولاً با چرخاندن دو مفتول مجاور هم ساختار مشبک لانه زنبوری قوی ای تشکیل می شود که بیشترین کاربرد را در گچ کاری دارد. این نوع توری ها استحکام و دوام بالایی دارند. زمان استفاده برای گچ کاری، لایه گچ و لایه فلزی تقویت کننده دارای ضریب انبساط حرارتی متفاوتی می باشند؛ پس، با توجه به تغییرات شدید دما، سیم مرغی برای گچ کاری قابل قبول تر از توری سیمی جوش داده شده یا فلز منبسط شده.

استفاده از آن در زمان گچ کاری به طور مؤثر از کنده شدن زود زمان گچ و ترک خوردن لایه گچ به زمان نشست ساختمان و یا زمان وقوع زلزله جلوگیری می کند. معمولاً مهندسان ساختمان برای جلوگیری از ریزش گچ، ترک خوردن گچ، ریزش آجر، سفال و سنگ از فنس مرغی مقاوم و بادوام بهره مند می شوند. استفاده از توری یک کار ساده که منجر می شود ساختمان شما در مقابل عناصر مختلف مقاوم باشد.

کاربرد فنس مرغی در ساختمان راهنمای خرید فنس مرغی

شکل شش ضلعی فنس مرغی از ایجاد تنش های داخلی جلوگیری کرده و کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساخت و ساز دارد. این نوع توری به خاطر ساختار انعطاف پذیری که دارد برای نصب روی سطوح منحنی و زاویه دار مناسب می باشد. از دیگر مزایای آن می توان به بهبود مقاومت در مقابل خوردگی، پیچ خوردگی و عدم خطر آسیب در کار اشاره کرد.  راهنمای خرید فنس مرغی

راهنمای خرید فنس مرغی

راهنمای خرید فنس مرغی

نحوه نصب فنس مرغی

معمولاً برای نصب فنس مرغی از پیچ و رول پلاک بهره مند می شوند تا توری به خوبی به دیوار، سقف و … بچسبد. البته نوع نصب توری به فعالیت شما بستگی دارد و اگر برای کارهای ساختمانی استفاده شود، با روش گفته شده می توانید آن را نصب کنید، اما برای نصب در مرغداری ها و یا برای حصار کشی باید از ابزارهای دیگری کمک بگیرید.

نصب فنس مرغی روی ایزوگام راهنمای خرید فنس مرغی

برای نصب سرامیک و کاشی روی ایزوگام باید یک راهکار مناسب اتخاذ کنید تا سرامیک یا کاشی شما به مرور زمان از روی ایزوگام جدا نشود. در حال حاضر مناسب ترین راهکار استفاده از فنس مرغی می باشد. توری می تواند از آسیب دیدگی ایزوگام شما هم جلوگیری کند. برای نصب توری روی ایزوگام به هیچ وسیله اضافه ای نیاز نخواهید داشت و شما می توانید متناسب با نیاز خود از فنس مرغی ریز یا درشت استفاده کنید. دقت کنید این کار به دقت و تجربه بالا نیاز دارد. بعد از پوشاندن سطح کلی ایزوگام می توانید ملات را روی آن اضافه کنید و کاشی یا سرامیک را اجرا کنید.

بستن فنس مرغی دور ستون

شما می توانید به سادگی یک رول فنس مرغی را دور ستون بپیچید و با کمک یک مفتول ضد زنگ آن را سفت کنید. با بستن توری دور ستون شما می توانید از ریزش و ترک خوردگی گچ و یا کاشی ها جلوگیری کنید.

راهنمای خرید فنس مرغی

فنس مرغی چیست و چه انواعی دارد؟

فنس مرغی در اصل، شبکه ای فلزی بافته شده از سیم های مفتول می باشد. ضخامت توری های مرغی، مختلف بوده و بالطبع، انواع متفاوتی هم دارد. خاصیت اصلی فنس مرغی، امکان بهره گیری از خصوصیات سیم مفتول یا ورق فلز می باشد. راهنمای خرید فنس مرغی

فنس مرغی به دو روش گالوانیزه سرد و گرم تولید و روانه بازار می شود. تولید فنس مرغی به روش گالوانیزه گرم، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و استحکام بالاتری نسبت به روش سرد دارد. فنس مرغی گالوانیزه گرم در کشور خودمان تولید می شود؛ این در حالی بوده که فنس مرغی گالوانیزه سرد، کالای وارداتی کشور چین بوده و نسبت به نوع ایرانی آن، از وزن و کیفیت پایین تری برخوردار می باشد.

از مهم ترین ویژگی های فنس مرغی گالوانیزه گرم این بوده که مدت زمان بیشتری بدون خوردگی و زنگ زدگی باقی می ماند و در مقابل رطوبت، مقاوم تر می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان گفت که جنس فنس مرغی ایرانی، کیفیت بیشتری نسبت به نوع خارجی این محصول دارد. نوع خارجی فنس مرغی، از مفتول گالوانیزه سرد ساخته می شود؛ در حالی که جنس ایرانی این محصول، از هر دو نوع مفتول گالوانیزه سرد و گرم تولید می شود که باعث عدم زنگ زدگی و دوام بیشتر خواهد شد.

فنس مرغی در اصل، نازک ترین و سبک ترین توری مفتولی بوده که با دو روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می شود؛ از این محصول در موارد متفاوتی می توان استفاده کرد؛ از ساخت و ساز گرفته تا حصارکشی لانه حیوانات کوچک. راهنمای خرید فنس مرغی

کاربردهای متنوع فنس مرغی

  • کشاورزی: توری سایه بان، توری برداشت محصول، توری محافظ پرندگان، توری افت ها، توری نگهداری محصولات و ….
  • ساختمانی: توری جان پناه یا توری نگه داری و محافظت که توری هایی با سایز مش مختلف برای محافظت عابران پیاده و … به منظور در امان ماندن از ریزش مصالح ساختمانی در معابر، استحکام گچ کاری و توری سقف سوله برای نگهداری عایق پشم شیشه در سقف
  • عمرانی: توری های حصارکشی عمرانی و شهری، توری های زمین های بازی و ورزشگاه ها، غیره.
  • دام و طیور: توری استخر های پرورش ماهی و توری قفس آبزیان راهنمای خرید فنس مرغی

در سال های اخیر برای کاهش و یا تضعیف امواج وای فای و دیگر امواج رادیویی به صورت یک سازه قفسی در شهرها از این نوع توری (فنس مرغی) مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که غیر از فنس مرغی که از مفتول تهیه شده باشد، نوع دیگری از این محصول با نام فنس مرغی پلاستیکی در بازار وجود دارد که در اندازه، وزن و ضخامت های مختلفی تولید می شود.

مزایای استفاده از فنس مرغی

در این بخش قصد داریم پیش از پرداختن به آخرین قیمت سیم فنس مرغی، نکاتی را بیان کنیم که باعث تمایز فنس مرغی از دیگر انواع توری های مشبک می شود؛ به بیان دیگر، به معرفی مزیت هایی می پردازیم که باعث می شود مصرف کنندگان استفاده از این محصول را بر محصولات مشابه دیگر که در بازار دارند، ترجیح بدهند. این مزیت ها به شکل زیر می باشند:

  • سرعت و سادگی در اجرا راهنمای خرید فنس مرغی
  • قابلیت حمل آسان به خاطر وزن سبک آن
  • مستحکم و مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ زدگی
  • قیمت مناسب این محصول

راهنمای خرید فنس مرغی

فرآیند تولید فنس مرغی

دو روش کلی برای تولید فنس مرغی وجود دارد:

روش خودکار راهنمای خرید فنس مرغی

در این روش، مفتول در دستگاه قرار می گیرد و روکش دهی می شود. در مرحله بعدی، مفتول روکش دار، وارد بخش حصاربافی می شود.

در مرحله سوم، مفتول ها به هم پیچ می خورند و قالب لوزی شکل (که به آن چشمه گفته می شود)، شکل می گیرد و در آخر کار، ابتدا و انتهای توری توسط سیم پیچ اتوماتیک، محکم می شوند.

روش دستی راهنمای خرید فنس مرغی

در روش دستی، همان طور که از اسم آن مشخص است، پای هیچ دستگاهی در میان نیست و فرآیند تولید، توسط دو شخص انجام می شود؛به این صورت که سیم مفتول گالوانیزه را دور قالب می پیچد تا شکل داده شود؛ سپس دو سر حصار توسط فرد با پیچ گوشتی بافته می شود و در نهایت، فنس مرغی آماده شده به صورت رول درآورده می شود.

راهنمای خرید فنس مرغی

فرآیند تولید فنس مرغی

فنس مرغی یکی از مهم ترین عناصر مورد استفاده در حوزه های ساختمانی و صنعتی بوده که بافته شده و مقاوم می باشد. برای تولید فنس مرغی از دو روش خودکار و دستی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این دو روش تولید، این امکان را فراهم می کند تا فنس مرغی با کیفیت و مقاومت مطلوب تولید شده و در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

روش خودکار راهنمای خرید فنس مرغی

در روش خودکار، ابتدا مفتول ها در دستگاه های خاص قرار می گیرند و روکش مناسبی روی سطح آن ها کشیده می شود. سپس سیم مفتول وارد بخش حصار بافی می شود و پس از ایجاد روکش، مفتول ها با یکدیگر بافته می شوند تا چشمه های لوزی شکل ایجاد شود. در نهایت، سیم پیچ اتوماتیک محکم می گردد و فنس مرغی به صورت اتوماتیک تولید می شود.

روش دستی

در روش دستی، برای تولید فنس مرغی از دستگاه خاصی استفاده نمی شود و به جای آن از نیروی انسانی استفاده می گردد. دو فرد سیم مفتول گالوانیزه را بر دو قالب مخصوص می پیچندند تا شکل دهی توری انجام شود. در این روش، سر حصارها با استفاده از پیچ گوشتی توسط فرد بافته شده و در نهایت فنس مرغی به صورت دستی شکل می گیرد.

راهنمای خرید فنس مرغی

مراحل ساخت فنس مرغی

  1. سیم های گالوانیزه در دستگاه های مخصوص توری بافی قرار می گیرند.
  2. با شروع کار، سیم ها طبق اندازه ها وابعادی که از قبل مشخص شده توسط دستگاه پیچ میخورند و باعث به وجود آمدن چشمه های فنس مرغی می شوند.
  3. سپس با اهمه کار توری بافته شده را توسط قیچی های فلزی برش می زنیم وانتهای سیم هارا با دست محکم می کنیم. راهنمای خرید فنس مرغی
  4. توری آماده شده را برای بسته بندی وارد دستگاه رول کرده تا آن را وکیوم کنیم سپس ابعاد و وزن آن که روی یک تکه کاغذ چاپ شده روی نایلون میچسبانیم.

 

نکات قابل توجه در خرید فنس مرغی

  1. هر رول فنس مرغی باید دارای کیفیت بالا و استاندارد های لازم باشد.
  2. چشمه های فنس مرغی باید کاملا یکسان و بافت آن ها محکم باشد.
  3. ابعاد و وزن فنس مرغی باید روی لیبل آن چاپ شود.
  4. هر رول فنس مرغی باید به خوبی توسط نایلون وکیوم شود. راهنمای خرید فنس مرغی
  5. نداشتن پارگی.
  6. زمان خرید فنس مرغی به ابعاد آن دقت کنید تا مطابق نیازتان باشد.

قیمت فنس مرغی

قیمت فنس مرغی ثابت نیست! شرکت آیرونید با هربار خرید مفتول برای تولید فنس مرغی با نوسان قیمت روبه رو می شود، این افزایش قیمت باعث شده، قیمت فنس مرغی ثابت نماند.

راهنمای خرید فنس مرغی

فنس مرغی از کجا بخرم؟

شرکت آیرونید با تولید بهترین فنس مرغی از با کیفیت ترین سیم ها توانسته به عنوان موفق ترین آنلاین شاپ ها در عرصه فروش انواع در ایران و خارج ار ایران شناخته شود زیرا همه محصولات این شرکت دارای گواهی نامه های کتبی و انواع استاندارد های مربوطه است تا شما با خیالی آسوده بتوانید خرید خود را ثبت کنید. شرکت آیرونید این امکان را به مشتریان خود داده که قبل از خرید با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط برقرار کنند و یک محصول مطابق با نیازی که دارند خریداری کنند. راهنمای خرید فنس مرغی

شما میتوانید به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی با شرکت آیرونید ارتباط برقرار کنید و از مشاوره های رایگان این شرکت هم بهره مند شوید. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع محصولات اعم از انواع فنس مرغی، توری گابیون، توری گالوانیزه و. . . قبل از ثبت خرید با شرکت آیرونید تماس حاصل بکنید. توری پلاستیکی در طیف گسترده ای از دهانه های (اندازه سوراخ)، وزن و ضخامت های مختلف تولید می گردد. توری پلاستیکی از طریق فرایندهای اکستروژن، گسترش و یا بافندگی تولید می شود. راهنمای خرید فنس مرغی

افزودنی می تواند در طول فرآیند اکستروژن برای تولید رنگ های مجزا و یا خواصی همانند تثبیت کننده در مقابل تخریب نور ماورا بنفش انجام شود. یکی از مزیت های این توری های پلاستیکی رنگ های متنوع آن و اشکال هندسی متفاوت آن می باشد. چشمه های آن به صورت چهارگوش (مربع) و شش گوش (لانه زنبوری) و پنج ضلعی می باشد. طول معمول توری پلاستیکی 30 متر است. توری های پلاستیکی در رنگ های سبز، قرمز، آبی، زرد و. . . تولید می شود.

مگر اینکه بنا به درخواست مشتری طول دیگری تولید شود. توری پلاستیکی معمولا در عرض های 90 سانت، 1متر، 1. 2 متر، 1. 50 متر، 2 متر تولید شده و چشمه های آن در حالت چند وجهی 2، 4، 6، 8، 10، 15، 20، 25، 30، 40 عرضه می شود. راهنمای خرید فنس مرغی

بخوانید: وزن توری فنس

وجود یووی باعث مقاوم شدن توری در مقابل آفتاب و نرم شدن توری می گردد که ماده ای گران تر از خود پلاستیک بوده و مقدار آن در تولیدات مختلف متفاوت می باشد. وجود یووی یکی از عوامل مهم در طول عمر این توری و در نتیجه قیمت آن است.

هرچه اندازه چشمه توری بزرگتر شود ضخامت یا گوشت توری بیشتر شده و در نتیجه وزن و استقامت توری بیشتر و قیمت آن افزایش می یابد. نوع پلاستیک بکار رفته در تولید توری هم بسیار مهم بوده و می توان از مواد نو بازیافتی استفاده شود. وجود مواد ناخالص باعت خشک شدن زودرس توری و ترکیدن و خرد شدن آن در فاصله زمانی کوتاه به ویژه در محل بستن آن با بست به داربست می شود.

راهنمای خرید فنس مرغی

فنس مرغی را از کجا خریداری کنیم؟

سؤال خیلی از افراد این بوده که توری فنس فلزی مرغی را از کجا باید تهیه کرد؟ روش های متفاوتی برای خرید فنس مرغی وجود دارد. شما می توانید از شرکت های بازرگانی معتبر تهیه کنید. برای این که از کیفیت محصول مطمئن باشید، باید قبل از خرید به اعتبار شرکت توجه کافی داشته باشید. شرکت آیرونید، سال هاست در زمینه فروش مقاطع فولادی فعالیت دارد و یکی از محصولاتی که ارائه می دهد، فروش فنس مرغی می باشد.

برای اطلاع از قیمت فنس مرغی، به جای مراجعه حضوری، می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان آیرونید تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در مورد این محصول از کارشناسان دریافت کنید. در این مقاله به بررسی فنس مرغی و کاربردهای آن پرداختیم. راهنمای خرید فنس مرغی

با توجه به مطالب گفته شده می توان نتیجه گرفت که فنس مرغی در انواع مختلف فولادی (فلزی) و پلاستیکی وجود دارد. همان طور که اشاره کردیم، استفاده از این محصول، فقط به عنوان حصارکشی برای لانه حیوانات کوچک و … کاربرد ندارد، بلکه در ساختمان سازی، همانند ستون، گچ کاری، ایزوگام و سقف، کاربردهای زیادی دارد.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات