سبد خرید
راهنمای خرید ورق آهن

راهنمای خرید ورق آهن

0
3 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

اگر به راهنمای خرید ورق آهن نیاز دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید. یکی از کاربردی ترین محصولات صنعتی، ورق آهنی یا ورق فولادی می باشد. آیا می دانید ورق فولادی چیست؟ در واقع ورق آهنی، سطح مسطحی بوده که جنس آن به طور معمول از آهن و فولاد بوده و یکی از محصولات نهایی اسلب می باشد.

راهنمای خرید ورق آهن

راهنمای خرید ورق آهن و نکاتی که باید در این باره بدانید:

به آلیاژی که پایه آن از آهن بوده، ورق آهن گقته می شود. ورق آهن از مواد مختلفی تشکیل شده که هر کدام در بخش مختلفی از صنعت ساخت و ساز و صنایع دیگر کاربرد دارد. ورق های آهن انواع مختلفی دارند:

ورق روغنی

ورق آهن به دو دسته کلی ورق نورد سرد و ورق نورد گرم تقسیم می شود. محصول خروجی نورد گرم، ورق سیاه بوده و محصول خروجی نورد سرد ورق روغنی نامیده می شود. ورق روغنی که در بازار به ورق فولادی سرد هم معروف می باشند، دارای عرض استاندارد 100 و 125 سانتی متر بوده و در ضخامت های 0. 3 میلی متر تا 4 میلی متر تولید می شوند. ورق های روغنی در واقع پایه ساخت ورق های گالولنیزه می باشند. این ورق ها به سه دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت هستند از:

  • ورق روغنی st14
  • ورق روغنی st13
  • ورق روغنی st12 راهنمای خرید ورق آهن

در میان این سه دسته ورق روغنی، ورق ST12 که اصطلاحا ورق کششی هم نامیده می شود، پرکاربرد ترین نوع روغنی می باشد. ورق های روغنی st12 در مصارف ساختمانی و صنعتی برای ساخت سازه های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت ورق ST12 برای هر شرکتی متفاوت می باشد.

کاربرد ورق های روغنی عبارت هستند از

  • ساخت قطعات خودرو
  • پروفیل های ساختمانی راهنمای خرید ورق آهن
  • تولید قطعات صنعتی
  • ساخت وسایل برقی خانگی
  • تولید پروفیل های مبلی
  • ساخت درب و پنجره
  • تولید بدنه کابینت

قیمت ورق روغنی بسته به کارخانه تولید کننده و میزان تقاضای بازار برای آن محصول متفاوت می باشد. به خاطر تقاضای زیاد بازار برای ورق روغنی ST12، قیمت ورق ST12 بیشتر از ورق ST13 و ST14 است پس در زمان خرید ورق روغنی به گرید آن توجه داشته باشید!

شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، شرکت هفت الماس، شرکت فولاد غرب آسیا و ورق روغنی فولاد درخشان از تولید کنندگان مهم ورق های روغنی در داخل کشور می باشند. ورق های روغنی وارداتی هم بیشتر محصول کشورهای قزاقستان، روسیه، کره و چین هستند.

ورق سیاه راهنمای خرید ورق آهن

به ورق هایی که بوسیله نورد گرم تولید می شوند، ورق سیاه گقته می شود. ورق های سیاه یکی از مهم ترین ورق های آهن موجود در بازار می باشند که برای اندازه گیری کیفیت آن شاخصی ST مورد استفاده قرار می گیرد، این شاخص در ورق سیاه معمولی بین اعداد St33 تا St52 است. راهنمای خرید ورق آهن

این نام گذاری بر اساس مقدار کربن موجود در مواد سازنده ورق آهن است، طوری که ورق St 33 دارای کمترین مقدار کربن و در نتیجه بیشترین انعطاف پذیری نسبت به دیگر کیفیت ها و ورق ST52 دارای بیشترین مقدار کربن و در نتیجه انعطاف پذیری خیلی کمی می باشد. همینطور ورق ST37 و ورق ST52 پرمصرف ترین ورق های سیاه موجود در بازار می باشند که در صنعت ساختمان به شدت مورد توجه قرار گرفته اند.

ورق سیاه در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساختمان، تانکر سازی، خودروسازی، مخازن خاص، کشتی سازی و لوله سازی مورد استفاده قرار می گیرد. بخش عمده ای از ورق سیاه در ایران تولید می شود. راهنمای خرید ورق آهن

کارخانه هایی نظیر فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین، ورق کاویان، نورد لوله اهواز، تعدادی از کارخانه های معتبر تولید فولاد و ورق سیاه ایران می باشند که قیمت ورق ST52 و دیگر ورق های سیاه نظیر ورق ST34، ST33، و ST37 برای هر کارخانه ای متفاوت است، اما به صورت کل مهم ترین تولید کننده ورق سیاه در ایران، کارخانه فولاد مبارکه اصفهان می باشد.

ورق سیاه طبق درخواست مشتری به صورت رول و شیت های برش خورده و فابریک (1. 5*6 – 2*6 – 2*12 – 2*1 – 1. 25*2. 5) در بازار موجود بوده و ضخامت ورق ها از 1. 8 تا 100 میلی متر بوده که قیمت ورق سیاه با توجه به ضخامت و مقدار کربن آن متغیر می باشد. راهنمای خرید ورق آهن

ورق رنگی

نوعی ورق گالوانیزه بوده که به خاطر اینکه جنس ورق پایه آن گالوانیزه است، به آن ورق رنگی گالوانیزه هم گفته می شود. ورق های رنگی ابتدا در کوره پخته می شوند. فولاد های گالوانیزه پوششی از زینک اکسید دارند که در مقابل عوامل محیطی از ورق محافظت می کند. بدون این پوشش روی، امکان دارد فلز اکسید شود یا زنگ بزند. این پوشش روی که به ورق اضافه می شود، ورق گالوانیزه را در مقابل خراشیده شدن و جای اثر انگشت مقاوم کرده و اجازه می دهد تا در طول ارسال و نصب ورق رنگی آسیب نبیند و یک سطح براق و تمیز در اختیار شما قرار بگیرد.

ورق گالوانیزه رنگی که نوعی ورق آهن هم به حساب می آید، در صنایع تولید لوازم خانگی، صنایع ساختمانی، صنایع فلزی، لوازم خانگی و همینطور در صنعت حمل و نقل کاربرد زیادی دارد. ورق های گالوانیزه رنگی در ضخامت های نازک، به صورت رول فرم در عرض های استاندارد 100 و 125 سانتی متری تولید می شوند. کارخانه های داخلی فولاد مبارکه، فولاد بهمن، هفت الماس و سمنان، و وارداتی چین از جمله کارخانه های تولید کننده ورق رنگی می باشند که در رنگ های سفید یخچالی، آبی، صورتی، قهوه ای سوخته، قرمز، بنفش و نارنجی موجود است.

ورق گالوانیزه راهنمای خرید ورق آهن

ورق گالوانیزه ورق آهنی بوده و وسیله فلز روی روی سطح آن ها پوششی ایجاد می شود. ورق گالوانیزه در موارد بسیاری از جمله تولید کانال های کولر، شیروانی لوله های آب و جاهایی که امکان ارتباط با آب و خوردگی وجود دارد، استفاده می شود. به علاوه یکی از بیشترین کاربردهای ورق گالوانیزه، تولید ورق گالوانیزه رنگی و ورق شیروانی رنگی بوده که در رنگ ها و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود و در ادامه به آن ها می پردازیم. راهنمای خرید ورق آهن

استفاده از ورق های گالوانیزه مزیت های فراوانی دارد از جمله:

  • دوام پوشش: پوشش ایجاد شده از طریق گالوانیزه به خاطر داشتن یک ساختار متالورژیکی خاص، دارای مقاومت مناسب در مقابل صدمات مکانیکی، سایش و خوردگی خواهد بود.
  • هزینه کمتر: برای انجام عملیات گالوانیزه، در مقایسه با دیگر روشهای معمول جلوگیری از خوردگی، نیاز به هزینه کمتری خواهد بود و استفاده از ورق گالوانیزه ارزان تر خواهد بود. همینطور تعمیرات و نگهداری آن هم هزینه کمتری خواهد داشت. راهنمای خرید ورق آهن
  • محافظت کامل توسط پوشش گالوانیزه
  • محافظت در مقابل صدمات محیطی به صورت اتوماتیک

ورق گالوانیزه به دو صورت کلی رول فرم و فابریک در کارخانه تولید می شود. ورق آهن گالوانیزه هم توسط کارخانه های ایرانی از قبیل کارخانه هفت الماس، کارخانه شهرکرد، کارخانه کاشان و هم توسط کارخانه های وارداتی همانند چین تولید و عرضه می شود. قیمت ورق گالوانیزه هر کارخانه با دیگری متفاوت بوده و عواملی همانند کیفیت و ضخامت ورق نقش به سزایی در تعیین قیمت آن ها دارد.

ورق رنگی شیروانی راهنمای خرید ورق آهن

ورق رنگی شیروانی ورقی از جنس گالوانیزه با روکش روی می باشد. نحوه رنگ کردن این ورق ها هم همانند ورق رنگی بوده و تفاوت اصلی آن با ورق رنگی در تنوع فرم و شکل های آن است، که عبارت هستند از:

  • ورق کرکره سینوسی
  • ورق طرح سفال راهنمای خرید ورق آهن
  • ورق شادولاین
  • ورق ذوزنقه
  • ورق پرچین شیروانی

هرکدام از ورق های رنگی شیروانی باتوجه به فرم آن کاربرد منحصر به فرد خود را دارد اما در مجموع می توان گفت عمده ترین کاربرد این ورق ها پوشش سقف و دیواره سوله، ساختمان، ویلا و … می باشد.

ضخامت استاندارد این ورق ها 0. 50 الی 0. 60 میلی متر بوده و قیمت ورق شیروانی باتوجه به ضخامت و نوع کارخانه سازنده آن تعیین می شود. از دیگر ویژگی های این ورق های گالوانیزه میتوان به تنوع رنگ، ظاهر زیبا، ضریب هدایت حرارتی کم، مقاوم در مقابل خوردگی و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد که به نوعی ورق گالوانیزه ارزان به حساب می آید.

همینطور برای محاسبه قیمت ورق آهن بد نیست که فرمول محاسبه وزن آن را هم بدانید. این فرمول عبارت است از: راهنمای خرید ورق آهن

طول *عرض*ضخامت* چگالی آهن= وزن. در نتیجه شما با داشتن طول و عرض و ضخامت ورق مورد نظر خود و ضرب کردن آن در چگالی آهن که معادل 7. 85 است، میتوانید وزن ورق آهن را محاسبه کنید. همینطور دقت کنید گاهی اوقات برای رند شدن وزن ورق، چگالی آهن را 8 در نظر می گیرند.

به طور مثال: وزن ورق آهن 1 میل به طول و عرض 1 متر*2 متر = 15. 7 kg راهنمای خرید ورق آهن

با دانستن نحوه محاسبه وزن ورق آهن شما میتوانید قیمت ورق آهن 1 میل تا 1000 میلی متر را با توجه به وزن آن به راحتی به دست بیاورید.

روش های شکل دهی به انواع ورق آهن

شکل دهی یکی از مهم ترین مراحل تولید انواع ورق آهن می باشد. در شکل دهی، ورق تخت فولادی به شکل مورد نظر تبدیل می شود؛ بدون اینکه ورق دچار شکستگی شده یا در بخش هایی نازک شود. به طورکلی، محصولات فلزی عموما طی فرآیندهایی از قبیل خم کاری، نورد، رول فرمینگ ساخته می شوند. در ادامه به بررسی انواع روش شکل دهی به انواع ورق آهن می پردازیم.

روش خم کاری راهنمای خرید ورق آهن

شکل دهی به انواع ورق آهن در صنعت قطعه سازی دارای اهمیت قابل توجهی می باشد. خم کاری یکی از رایج ترین روش های شکل دهی به ورق های آهن می باشد. از جمله محصولات تولیدشده به روش خم کاری می توان به ناودانی و نبشی پرسی اشاره کرد.

انواع نورد ورق آهن راهنمای خرید ورق آهن

نورد فرآیندی از شکل دهی به انواع ورق آهن بوده که طی آن شکل ورق با عبور از غلتک ها تغییر پیدا می کند. از مهم ترین مزایای این روش نسبت به دیگر روش های شکل دهی به فلزات، ظرفیت بالای تولید بوده و چند صد تن در روز هم می رسد. در ادامه انواع روش های نورد را با هم بررسی می کنیم:

  • نورد سرد: این روش برای تولید انواع ورق آهن و تسمه به کار گرفته می شود. در نورد سرد پرداخت به صورت سطحی انجام می شود و انواع ورق در ابعاد مختلف و با دقت بالایی تولید می شوند. از جمله کاربردهای این روش در صنایع خودروسازی، تولید لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و تجهیزات ساختمانی می باشد. در این روش ابتدا ورق ها طی فرآیند نورد گرم با ضخامت 1. 5 میلی متر تولید می شوند و در مراحل بعد اسیدشویی، کاهش ضخامت و در مواردی تغییر شکل روی ورق ها انجام می شود
  • نورد گرم: نورد گرم یکی از روش های شکل دهی به فلزات محسوب می شود. دستگاه مخصوص نورد گرم، دارای دو غلتک دو برایه بوده که قطر آن ها بین 60 تا 140 سانتی متر متغیر می باشد. در واقع تفاوت این روش با نورد سرد، در دمای تولید می باشد. دمای نورد گرم بالاتر از دمای تبلور مجدد است

رول فرمینگ راهنمای خرید ورق آهن

یکی دیگر از روش های شکل دهی به انواع ورق آهن، رول فرمینگ می باشد. طی فرآیند رول فرمینگ، ورق به شکل های مورد نظر از جمله مقاطع فولادی همانند قوطی، پروفیل و لوله تبدیل می شود. در این فرآیند ضخامت ورق تغییر نمی کند.

محصولاتی که به این روش تولید می شوند معمولا دارای انحنا می باشند و زاویه خطوط خمشی آن ها 90 درجه می باشد. البته در بخش هایی که ورق دارای انحنا است، ضخامت آن کمتر می باشد. دستگاه رول فرمینگ دارای غلتک های به خصوصی بوده که با استفاده از آن ها می توان ضخامت ورق را به میزان مورد نیاز، کاهش داد.

راهنمای خرید ورق آهن

انواع ورق آهن در بازار

ورق های فولادی در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند که از لحاظ جنس متریال به کاررفته دارای انواع متفاوتی می باشند. از جمله این ورق ها، ورق گالوانیزه، روغنی، آجدار و فولاد ضدزنگ هستند. در ادامه انواع ورق آهن را با هم بررسی می کنیم.

ورق سیاه؛ از کاربردی ترین انواع ورق آهن راهنمای خرید ورق آهن

ورق سیاه به روش نورد گرم تولید می شود. این ورق یکی از کاربردی ترین انواع ورق آهن می باشد. برای سنجش کیفیت این نوع ورق از شاخص ST مورد استفاده قرار می گیرد که ورق سیاه از نوع معمولی، دارای شاخص ST33 تا ST52 می باشد. این ورق در انواع رول، شیت و فابریک در بازار آهن موجود می باشد.

در ادامه دو نوع ST52 و ST37 از این ورق را با هم بررسی می کنیم:

  • ورق ST37: یکی از انواع ورق فولادی غیرآلیاژی ورق ST37 بوده و خاطر استحکام بالایی که دارد، یکی از کاربردی ترین محصولات در صنعت ساختمان محسوب می شود. این نوع ورق فولادی را به اسم فولاد نرمه در بازار شناخته می شود. درصد کربن در این نوع ورق پایین بوده و به همین دلیل دارای انعطاف پذیری بالایی است
  • ورق ST52: برای تولید این نوع ورق، در ابتدا سنگ آهن را ذوب می کنند و آنگاه آهن خام تولید می شود. با استفاده از بعضی عناصر در آهن خام، فولاد ST52 تولید می شود. از جمله کاربردهای فولاد در صنعت ساختمان می باشد. زیرا این فلز مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی دارد و همینطور قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد

ورق شادولاین راهنمای خرید ورق آهن

ورق شادولاین یکی از انواع ورق گالوانیزه می باشد. از ورق های گالوانیزه به عنوان پوشش در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مراحل در فرآیند تولید این نوع از ورق آهنی، رنگ آمیزی آن بوده و آن جلوه بهتری می بخشد. ورق شادولاین در مقابل اکسیداسیون از مقاومت بالا برخوردار می باشد.

ورق گالوانیزه؛ از انواع ورق آهن مقاوم در مقابل اکسیداسیون

از رایج ترین انواع ورق آهن، ورق گالوانیزه می باشد. این ورق از ورق سیاه و به روش نورد تولید می شود و روی آن اندود گالوانیزه زده می شود. با این کار، فلز روی از ورق آهن در مقابل اکسیداسیون محافظت می کند. بنابراین، ورق گالوانیزه از ورق های آهن مقاوم در مقابل اکسیداسیون می باشد. ضخامت ورق های گالوانیزه از 6 تا 18 میلی متر و طول آن ها هم از 2 متر تا 6 متر متغیر می باشند. وزن تقریبی ورق های گالوانیزه از 8 تا 30 کیلوگرم است. راهنمای خرید ورق آهن

یکی دیگر از انواع ورق گالوانیزه، ورق گالوانیزه گرم بوده که در آن پوشش گالوانیزه روی سطحی روغنی قرار داده می شود و در فرآیند تولید آن، نورد گرم می باشد. ورق های گالوانیزه در شکل ذوزنقه هایی به ابعاد 100 تا 125 سانتی متر هم تولید می شوند که فرآیند تولید این محصولات بین 2 تا 48 ساعت زمان می برد.

ورق سرد

یکی از انواع ورق آهن، ورق سرد بوده که از طریق نورد سرد تولید می شود. این نوع ورق هم در ابعاد مختلفی در بازار موجود بوده که معمولا عرض آن ها 100 تا 125 سانتی متر بوده و ضخامتشان بین 0. 3 تا 3 میلی متر متغیر می باشد. راهنمای خرید ورق آهن

ورق قلع اندود؛ از انواع ورق آهن مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی

ورق قلع اندود از انواع ورق روغنی بوده که از طریق نورد سرد تولید می شود. در تولید این نوع از ورق آهن، لایه قلع روی سطح ورق زده می شود و در نهایت آن را با لایه ای از کروم پوشش می دهند تا در مقابل عوامل محیطی از آن محافظت شود. از این محصول در صنایع مواد غذایی، شیمیایی و دارویی برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. راهنمای خرید ورق آهن

ورق آجدار

ورق آجدار یکی از انواع ورق سیاه بوده که از طریق نورد گرم تولید می شود. این نوع ورق با دیگر انواع محصولات نورد گرم از جمله ورق اسیدشویی بسیار متفاوت می باشد. از این نوع ورق برای ایجاد اصطکاک در سطوحی همانند کف اتوبوس، آسانسور و پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. راهنمای خرید ورق آهن

ورق روغنی؛ یکی از انواع ورق آهن گالوانیزه

یکی دیگر از انواع ورق آهن، ورق روغنی می باشد. این نوع از ورق به دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید می شود. ورق روغنی که محصول نورد گرم است، ورق سیاه هم نامیده می شود. در بازار ورق های آهنی، ورق های روغنی را به نام ورق فولادی سرد هم می شناسند. ابعاد این ورق آهن، به طور استاندارد بین 100 تا 125 سانتی متر بوده و ضخامت بین 0. 3 تا 4 میلی متر را دارا می باشد. ورق های روغنی به طورکلی در دسته ورق های گالوانیزه قرار می گیرند. راهنمای خرید ورق آهن

ورق آلیاژی؛ از انواع ورق آهن به کاررفته در صنعت کشتی سازی و هواپیماسازی

ورق های آلیاژی در واقع به نوعی از ورق ها گفته می شود که از ترکیب عناصر شیمیایی مختلف تولید می شوند. این نوع از ورق آهن هم همانند بسیاری دیگر از ورق ها به دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید می شود. از این نوع ورق در صنعت کشتی سازی، هواپیماسازی، پتروشیمی و نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق A283 راهنمای خرید ورق آهن

ورق A283 یکی از انواع ورق آلیاژی بوده که دارای کاربردهای صنعتی فراوانی بوده و آن ورق مخزنی هم گفته می شود. از جمله ویژگی های ورق A283 قابلیت شکل پذیری، ماشین کاری و جوشکاری بالای آن می باشد. این ورق معمولا در ضخامت بین 4 تا 120 میلی متر در بازار آهن موجود می باشد.

ورق A516 راهنمای خرید ورق آهن

یکی از انواع ورق آهن آلیاژی، ورق A516 بوده و آن ورق کربنی هم گفته می شود. در این نوع از ورق به مقدار ناچیزی از عناصر آلیاژی همانند گوگرد، فسفر، منگنز و سیلیکون مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع استفاده از این عناصر به منظور بهبود کیفیت در محصول نهایی است.

ورق استیل ضد زنگ

استیل نوعی آلیاژ بوده که دارای بعضی تفاوت ها با ورق های فولادی می باشد. کربن عنصری تعیین کننده در ترکیب این آلیاژ می باشد. اگر کم تر از دو درصد از آلیاژ کربن باشد، ورق استیل تولید می شود. از این نوع ورق در ساخت مخازن، میخ؛ پرچ، لوله درزدار و انواع تیرآهن مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق ضدسایش (Hardox) راهنمای خرید ورق آهن

ورق هاردوکس یک نوع از ورق فولادی آلیاژی با کربن بالا می باشد. در واقع مقاومت بالای این محصول به خاطر وجود کربن در ترکیب آلیاژی آن می باشد. به هر میزان که کربن افزایش پیدا کند، مقاومت و خاصیت ضد سایشی این ورق افزایش پیدا خواهد کرد. در ساخت این ورق از روش شکل دهی نورد سرد مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق رنگی

یکی از انواع ورق آهن، ورق رنگی می باشد. ورق رنگی در واقع نوعی ورق گالوانیزه می باشد. فرآیند تولید آن ها هم به این ترتیب بوده که ابتدا در کوره پخته می شوند و روی آن ها پوشش از جنس زینک اکساید زده می شود. این پوشش از ورق در مقابل عوامل بیرونی محافظت می کند. از این ورق در صنعت خودروسازی و ساخت لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق آتش خور راهنمای خرید ورق آهن

ورق های آتش خور از ورق های مقاوم در مقابل حرارت بالا می باشند که دمایی بین 585 تا 1250 سانتی گراد را تحمل می کنند. این ورق به دو شکل رول و شیت در بازار موجود بوده که نوع دوم کاربرد بیشتری دارد. این ورق در انواع مختلفی تولید می شود که بسته به نوع آلیاژ مصرفی، از لحاظ مقاومت با یکدیگر متفاوت می باشند.

ورق آلوزینک راهنمای خرید ورق آهن

یکی دیگر از انواع ورق آهن آلیاژی ورق آلوزینک می باشد. این نوع ورق با نام های گالوانوم و زینکالوم هم شناخته می شود. آلوزینک در دسته ورق های گالوانیزه هم قرار می گیرد که در آن، فلز روی به عنوان پوشش به کار می رود. از جمله کاربردهای مهم این نوع از ورق، می توان به تابلوهای برق، تولید آبگرمکن و پروفیل های درب و پنجره اشاره کرد.

ورق اسیدشویی

ورق اسیدشویی یکی از انواع ورق سیاه می باشد. در فرآیند تولید این ورق، لکه ها و آسیب هایی به ورق وارد می شود که تولیدکنندگان برای برطرف کردن این مشکل، ورق را از طریق اسیدشویی ترمیم می کنند. از این برای به آن را ورق اسیدشویی گفته می شود. از جمله کاربردهای ورق های اسیدشویی در صنایع خودروسازی، ساخت انواع لوله و صنعت پتروشیمی می باشد.

راهنمای خرید ورق آهن

برترین کارخانه های تولیدکننده ورق سیاه در ایران

پرفروش ترین ورق های سیاه موجود در بازار، متعلق به سه کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، اکسین اهواز و کاویان اهواز بوده که هر کدام ویژگی ها و مشخصات مربوط به خود را دارند. در ادامه به معرفی مختصری از آن ها می پردازیم.

ورق سیاه کاویان اهواز راهنمای خرید ورق آهن

شرکت فولاد کاویان اهواز به عنوان اولین تولیدکننده ورق های ضخیم فولادی در کشور به حساب می آید و در حال حاضر هم عمده تولید آن ورق سیاه با ضخامت بالا می باشد. ورق سیاه تولیدی این کارخانه از ضخامت 15 میلی متر به بالا است. این کارخانه ورق سیاه خود را فقط به صورت شیت و در دو عرض 1. 25 و 1. 5 متر تولید می کند. به خاطر محبوبیت و کاربرد ورق سیاه کاویان اهواز در بازار، قیمت آن بهصورت روزانه از کارخانه دریافت و در سایت آیرونید آپدیت می شود.

ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان راهنمای خرید ورق آهن

کارخانه فولاد مبارکه قابلیت تولید ورق سیاه را در ضخامت 1. 5 تا 16 میلی متر و عرض 650 تا 1850 میلی متر دارد، اما عمده ورقی که در بازار عرضه می شود در ضخامت 2 تا 15 میلی متر می باشد. همنچین این کارخانه ورق های تولیدی خود را به هر دو صورت رول و شیت تولید می کند.

راهنمای خرید ورق آهن

 خرید ورق آهن از آیرونید

آیا به دنبال ورق آهن با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟ آیرونید با سال ها تجربه در زمینه تولید و توزیع ورق آهن، بهترین گزینه برای شماست. ورق های آهن ما با استانداردهای بین المللی تولید شده و از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. همچنین ما تضمین می کنیم که قیمت های ما از رقابتی ترین در بازار هستند. با خرید ورق آهن از آیرونید، از کیفیت بالا و خدمات مطمئن بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر و سفارش، با ما تماس بگیرید. راهنمای خرید ورق آهن

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات