سبد خرید
فنس توری فلزی

فنس توری فلزی

0
1 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

فنس توری فلزی یکی از محصولات تولید شده توسط ماشین آلات مکانیزه و مدرن صنایع مفتولی است. فنس توری فلزی را می توان نوعی محافظ قلمداد کرد که تولید آن از سیم های مفتولی صورت می گیرد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت فنس توری فلزی با کارشناسان آیرونید تماس بگیرید. همکاران ما با سعه صدر کامل به مشاوره و راهنمایی شما میپردازند تا بهترین خرید را داشته باشید.

گاهی فنس توری فلزی را فنس توری هم می نامند. این نوع توری را می توان از سه جنس تولید کرد :

  1. فولاد
  2. گالوانیزه گرم
  3. گالوانیزه روکش پی وی سی

از توری هایی که با فولاد سیاه درست می شوند می توان در مناطق گرم و خشک استفاده کرد ، همینطور در جاهایی که نیاز نیست ظاهر زیبایی داشته باشند. سرعت خوردگی و فرسایش این نوع فنس توری فلزی بسیار کند است و عمر مفید این نوع توری تقریباً حدود 20 سال است و جزء مقاوم ترین و محکم ترین توری ها است.


قیمت فنس توری فلزی

عمده ترین شاخصه موثر در قیمت یک توری، ضخامت مفتول و جنس آن می باشد. چیزی که مشخص است جنس بهتر را به پول بیشتر می دهند. بالاترین قیمت فنس دارای روکش پی وی سی است و ارزان ترین فنس آهنی ساده می باشد. همینطور فنس در ضخامت های 2 تا 4 میلی متری تولید می شود و هر مقدار ضخامت این توری بیشتر شود، وزن آن و بالطبع قیمت فنس افزایش میابد.


معرفی و کاربرد فنس توری فلزی در صنعت

توری هایی که از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند در مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب ، خشک ، گرم ، سرد است ، قابل استفاده است؛ به طور کلی این نوع توری برای همه نوع آب و هوایی مناسب است چرا که به هیچ وجه زنگ نمیزند و دچار فرسایش هم نمی شود ، جلوه زیبایی دارد و عمر مفید این نوع توری تقریباً 40 سال است. به سبب داشتن چنین برتری ها ، نرخ توری هایی که از فولاد گالوانیزه تولید می شوند تقریبا 30% بیشتر از توری های تولید شده از فولاد سیاه می باشد.

ورق گالوانیزه با رویه پی وی سی هم برای انواع آب و هوا قابل استفاده است ولی بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که جلوه زیبای کار بسیار مد نظر باشد. به طور خاص از این نوع توری برای زیباسازی پارک ها ، تفرج گاه های عمومی ، منازل ، ویلاها و غیره می توان استفاده کرد.

معمولاً برای خرید این محصول، علاوه بر جنس آن، به سایز چشمه توری اشاره می شود که بر حسب سانتیمتر بیان می شود. بسته به نوع نیاز ، توری های حصاری از لحاظ چشمه ، دارای سایزهای های متفاوتی است. وقتی که گفته می شود فنس توری فلزی 5 چشمه یعنی فاصله بین ضلع های روبروی یکدیگر در لوزی فنس توری فلزی ، 5 سانتی متر است.

توری فنس چیست؟

 


موارد کاربرد فنس توری فلزی

از فنس توری فلزی یا فنس، در حصار برای دور باغ ، ملک خصوصی ، زمین های ورزشی ، زمین های مسکونی ، حفاظ ساختمان برای حفاظت از افتادن کارگران زمان عملیات های ساختمانی ، قفس برای حیوانات ، فرودگاه ها ، مراکز نظامی ، مراکز صنعتی ، راه آهن ،و استخرها می توان استفاده کرد. به طور کلی این توری برای صنایع متفاوت به عنوان یک حفاظت کننده یا دیوار موقت و ارزان نرخ برای حصارکشی یا جداسازی ، مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که قبلاً هم اشاره شد، جنس توری های حصاری معمولاً از فولاد گالوانیزه ، فولاد سیاه و یا گالوانیزه روکشدار پی وی سی است که بسته به نوع محل ، انتخاب می گردد. ابعاد چشمه های این محصول معمولاً 3 الی 8 سانتیمتر می باشد. قطر سیم مفتولی مورد استفاده 2 الی 4 میلیمتر و طول رول آن 5 الی 20 متر است. ارتفاع فنس توری فلزی 50 سانتی متر الی 3 متر می باشد.

فنس توری فلزی یکی از عناصر اساسی در طراحی برای داشتن یک فضای زیبا و امن می باشد. این توری ها نقش بسیار مهمی در حفاظت و زیبایی محیط دارند و استفاده از آن ها برای کسانی که می خواهند محدوده زمین خود را از باقی اراضی جدا کنند، پیشنهاد می شود. استفاده از فنس برای تعیین محدوده مدنظر شما، یک راه حل ارزان و مناسب می باشد.

به طور خلاصه از جمله کاربردهای این سازه مهم و کاربردی می توان به حفاظت از محیط در مقابل ورود حیوانات، محدود کردن دسترسی افراد و زیباسازی نمای بیرونی ساختمان اشاره کرد.

  • زمین های ورزشی

دفعه بعدی که به یک زمین فوتبال می روید، متوجه شوید که نقش فنس ها چقدر مهم می باشد. زمین های ورزشی و دیگر امکانات مشابه به دلایل مختلف از انواع فنس ورزشی استفاده می کنند، یکی از دلایل، عدم درگیری بین هواردان دو تیم زمان برگزاری بازی فوتبال می باشد.

  • حصارکشی زمین و فنس توری فلزی

برای حصارکشی زمین های کشاورزی و شخصی راه های بسیاری وجود دارد، یکی از گزینه های موجود، استفاده از توری مرغی می باشد. اما توری مرغی در مقایسه با فنس از امنیت و دوام کمتری برخوردار می باشد. به همین دلیل برای حصارکشی انواع باغات و زمین های کشاورزی بهترین انتخاب، توری فنس باغی می باشد.

  • ساختمان ها و کارخانه های صنعتی

کارخانه ها و ساختمان های صنعتی می توانند زمین های زیادی داشته باشند که پرسه زدن در آن ها بیش از حد خطرناک باشد. بنابراین، دقیقاً مثل زمین های ورزشی، این مناطق صنعتی هم از فنس برای کنترل دسترسی استفاده می کنند. این کار باعث می شود کارگران نتوانند به مکانهایی از منطقه صنعتی که نباید، بروند و همینطور متجاوزین را کاملاً بیرون از محوطه نگه میدارد.

  • تعیین مرز ها

در حالی که فنس محکم وظیفه تأمین امنیت را به خوبی انجام می دهد، مرز بندی با قدرت دید را هم به صاحبان خانه و زمین های شخصی میدهد. توری فنس به هیچ وجه دید را مسدود نمی کند و این قابلیت توری ها سبب پرطرفدار شدن آن ها می شود.

روش تولید فنس توری فلزی

معمولاً این محصول به دو طریق تولید می گردد ، یا به طریق خاردار و یا به صورت قلابی در نتیجه از این نظر، فنس توری فلزی به سه شکل طریق می تواند تولید شود :

  • یک طرف قلاب و یک طرف خاردار
  • هر دو سمت قلاب
  • هر دو سمت خاردار

که این موارد بسته به سفارش مصرف کننده تعیین می گردد. قیمت فنس توری فلزی یا قیمت فنس توری ، بر مبنای متر مربع تعیین می گردد.

بخوانید: وزن توری فنس

هم اکنون قیمت فنس توری فلزی چشمه 5 قطر 4 تقریباً 5.5 برابر فنس توری فلزی چشمه 7 و قطر 2.20 میلیمتر است و این اختلاف واقعاً چشم گیر می باشد. پس این مقایسه قیمت نشان می دهد که هرچه چشمه های توری کوچکتر باشد، قیمت آن بالاتر می باشد. لذا انتخاب فنس توری فلزی متناسب با نیاز خود علاوه بر مزایای دیگر می تواند باعث صرفه جویی چشم گیری در صرف هزینه ها شود.

از جمله دیگر کاربردهای فنس توری فلزی یا توری فنس حصاری می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • قفس برای حیوان ها
  • حفاظ ساختمان برای محافظت از سقوط کارگران
  • حفاظ روی دیوار
  • حصارکشی دور باغ ها
  • حصارکشی در اطراف مراکز مهم
  • برای حصارکشی مراکز صنعتی و نظامی

برای خرید انواع توری فنس با آیرونید؛ مرکز بزرگ و معتبر فروش انواع توری های فلزی، حصاری، باغی و … تماس بگیرید. راه های ارتباط با ما در همین صفحه درج شده است.


مشخصه های اصلی توری

هر فنس توری فلزی دارای 4 مشخصه اصلی است که به طور مستقیم در ضریب امنیت و همینطور هزینه های مربوطه، ارتباط مستقیمی دارد. این مشخصات عبارتند از:

  1. جنس
  2. ارتفاع
  3. ابعاد چشمه
  4. قطر مفتول مورد استفاده برای ساخت .

در انتخاب این محصول برای حصار باید ابتدا هر 4 فاکتور اصلی را مشخص نمود.


جنس فنس توری فلزی

 توری از 3 نوع مواد قابل تولید است.

  • از فولاده گالوانیزه با روکش پی وی سی که نسبت به دو نمونه قبلی قیمت بالایی دارد ، ضد زنگ است و جلوه ظاهری آن عالی است.
  • از فولاد سیاه که قیمت مناسب دارد ، زنگ می زند ولی ظاهر آن جلوه مناسبی ندارد.
  • از فولاد گالوانیزه که قیمت آن متوسط است، ضد زنگ است و ظاهر آن هم خوب می باشد.

ارتفاع فنس توری فلزی

توری معمولاً در ارتفاعی بین 50 سانتی متر تا 3متر تولید می شود ،که بسته به محل ، ارتفاع آن انتخاب می گردد.

اندازه های چشمه فنس توری فلزی

توری با اندازه های چشمه 4 – 5 – 6 و 7 سانت تولید می گردد هر چه اندازه چشمه کوچکتر شود وزن توری سنگین تر می شود و در نتیجه قیمت توری گرانتر می شود ، چنین توری هایی باعث ایجاد امنیت بیشتری می شوند . استحکام بالاتر و عمر طولانی تر ،از دیگر ویژگی های بارز این نوع توری می باشد.

قطر مفتول مورد استفاده برای ساخت فنس توری فلزی

معمولاً فنس توری فلزی با قطر مفتول 2.20 الی 4.00 میلیمتر تولید می شود که هر چه قطر مفتول توری بیشتر باشد فنس توری فلزی سنگین تر می شود؛ از طرفی قطر بالا باعث راندمان بیشتر ، قدرت بالاتر و عمر طولانی تر فنس توری فلزی می گردد.


انواع فنس توری فلزی

توری جوشی یا مش

توری جوشی (مش) نوعی توری فولادی است که برای ساخت آن  ها برخلاف توری های دیگر، از میلگرد و در برخی موارد از مفتول سیاه استفاده می  شود. ساخت این توری ها به طوری است که میلگردها به صورت عمودی و افقی بر روی یکدیگر قرار گرفته و در نهایت ساختاری مشبکی شکل به وجود می آورند. همچنین توری های جوشی به علت استحکام بالایی که دارند، انعطاف پذیری زیادی ندارند.

سایز میلگردهای مورد استفاده در این توری، به شرح زیر است:

  • میلگرد آجدار در سایز 8، 10، 12، 14
  • میلگرد ساده در سایز 6 و 8

این محصول استحکام زیادی دارد که باعث می شود انعطاف پذیری زیادی نداشته باشد. سپس به صورت نقطه ای مفتول های صنعتی ساده یا آجدار روی یکدیگر جوش داده و ورقه هایی با ابعاد و چشمه  های مختلف تولید می شود.

کاربرد توری جوشی

توری  های جوشی به علت تنوع بالایی که دارند، از کاربرد گسترده ای در صنایع و ساختمان سازی برخوردار هستند و برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

  • استفاده در داخل بتن در انواع پروژه های ساختمانی
  • مصارف ساختمانی و کف سازه

توری گابیون

گابیون نوعی توری شش ضلعی است که از فولاد ضد زنگ و گالوانیزه ساخته می شود و برای جلوگیری از ریزش سنگ  ها در جاده  ها مورد استفاده قرار می  گیرد. همچنین توری گابیون یا توری سنگی، نوعی قفس است که با موادی مانند سنگ، بتن، ماسه یا خاک پر شده و برای پایداری شیب و محافظت در برابر فرسایش در ساخت و ساز استفاده می شود. انواع مختلفی از توری گابیون ساخته می شود و در سازه های مختلف مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد توری گایبون

توری های گابیون بسته به نوع سازه کاربردهای گسترده ای دارند که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

  • مهار سنگ ها، مهار دیوارهای سنگی
  • سدسازی و جاده سازی
  • ایجاد دیوارهای محافظ

توری پرسی

توری فنس پرسی نوعی سیم مفتول است که تار و پودهای آن به طور عمودی و افقی در هم بافته شده و هیچ نوع جوشی در محل تقاطع آن ها صورت نمی  گیرد. همچنین چشمه های این توری ها به صورت مربع و مستطیلی شکل است. سایز سیم مفتول های مورد استفاده در توری پرسی 2 تا 6 میلی متر است که به صورت دنده شده در می آید، سپس توسط دستگاه در هم بافته می  شوند.

کاربرد توری پرسی

توری فنس فلزی پرسی به علت مقاومت خوبی که در برابر خراش دارند، از کاربرد گسترده ای در صنعت و ساختمان سازی برخوردار هستند و برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

  • توری پرسی به علت استحکام، ارزانی و زیبایی به صورت ورق هایی داخل قالب های پروفیلی قرار گرفته و کاربردهای متفاوتی دارد.
  • استفاده در زمینه ساخت قفس حیوانات، مش بند و ساختمان سازی
  • استفاده به صورت شبکه جوشی در حفاظ بندی در و پنجره، فونداسیون کف

توری مرغی

توری های مرغی با ضخامت 0.4 تا 0.7 میلی متر، به شکل سوراخ های 6 ضلعی تولید می شوند که تقریبا شبیه توری فرنگی است. توری های مرغی تولید شده در ایران از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه خارجی خود دارد، به همین علت قیمت آن بالاتر از خارجی است. تفاوت دیگر آن ها با هم این است که نوع ایرانی آن به روش گالوانیزه گرم و خارجی آن با فرآیند گالوانیزه سرد تولید می شود.

کاربرد توری مرغی

از کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربرد توری مرغی در گچ کاری و دور ستون ها
  • کاربرد توری مرغی زیرسازی کاشی
  • کاربرد توری مرغی در سقف

توری فرنگی

توری فرنگی مانند توری مرغی در کشورمان بیشتر به صورت گالوانیزه گرم تولید می شود، اما نوع چینی آن معمولا به صورت گالوانیزه سرد به وجود می آیند. در واقع توری های فرنگی از خانواده توری های مرغی و گابیون هستند و تقریبا ویژگی ها و کاربردهای یکسانی دارند و تنها تفاوت آن ها با یکدیگر قطر آن است که اندازه آن بین تورهای مرغی و توری گابیون می باشد.

توری سرندی

توری های سرندی برخلاف توری های فرنگی، مرغی و گابیون به صورت چشمه های لوزی شکل تولید شده و در جنس های آهنی، استیل، گالوانیزه، مسوار، فولاد و غیره در بازار موجود هستند. ابعاد چشمه های توری از 1 تا 100 میلی متر بسته به کاربردهای مورد نظر متغیر است.

کاربرد توری سرندی

توری سرندی با توجه به بافت و استحکامی که دارد، در موارد گوناگونی قابل استفاده است. از مهم ترین کاربردهای توری سرندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جداسازی مزارع و زمین های کشاورزی
  • ساخت فنس ها و قفس ها
  • سرند شن و ماسه معادن، ساختمان ها و کارخانجات
  • استفاده جهت مقاوم سازی دیوارهای مغازه ها
  • جهت حفاظ سازی در مناطق نظامی، پادگان ها و فرودگاه ها

توری حصاری

در گذشته، توری حصاری به علت مقاومت کم نمی توانست عملکرد بالایی داشته باشد و از آن به طور محدود استفاده می شد، اما امروزه استفاده از مفتول گالوانیزه در ساخت توری باعث شده که محصولاتی با مقاومت و دوام بالا تولید شود.

در حال حاضر این محصول، از فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه ساخته شده و طول عمر آن حدود 50 سال است. در حقیقت، هر جنسی از فولاد برای ساخت توری حصاری بسته به نیاز انتخاب می شود تا علاوه بر تأمین امنیت، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. یک توری حصاری با کیفیت، به عنوان یک محافظ و دارای مقاومت طولانی، نصب آسان و امنیتی بالا  عمل می کند. ویژگی های خاص توری حصاری شامل:

  • ماندگاری و طول عمر زیاد
  • سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف

کاربرد توری حصاری

توری حصاری به علت مقاومت و امنیت بالا و نصب آسان، از کاربرد گسترده ای برخوردار می  باشد که به شرح زیر است:

  • استفاده در دیوارهای بتنی به عنوان آرماتور
  • نصب توری در سازه های در حال ساخت جهت جلوگیری از سقوط افراد و مصالح ساختمانی
  • استفاده به عنوان حفاظ بزرگراه ها، فرودگاه و ترمینال و مراکز نظامی
  • اجرای فنس و حصارکشی
  • قفس جهت حیوانات

خرید انواع فنس توری فلزی با بهترین قیمت ممکن در بازار 

برای خرید انواع فنس توری فلزی آیرونید بهترین و کامل ترین خدمات را ارائه می کند، در کنار شما هستیم تا با فروش با کیفیت ترین فنس توری فلزی با قیمت رقابتی رضایت شما را جلب کنیم. برای دریافت قیمت فنس توری فلزی و اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در همین صفحه می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات