سبد خرید
معرفی نبشی اصفهان به همراه قیمت + نکات مهم در زمان خرید نبشی

معرفی نبشی اصفهان به همراه قیمت + نکات مهم در زمان خرید نبشی

0
2 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

در این مطلب قصد داریم به معرفی نبشی اصفهان بپردازیم، نبشی یکی از مقاطع پرمصرف موجود در بازار آهن می باشد. این محصول در بسیاری از سازه های صنعتی و پروژه های ساختمانی استفاده می شود. البته علاوه بر پروژه های مختلف صنعتی و عمرانی، تهیه و ساخت بسیاری از وسایل ساده روزمره زندگی هم کاربرد زیادی دارا می باشد. در کشور ایران کوچک ترین محدودیتی در تولید نبشی وجود نداشته و خوشبختانه شرکت های زیادی دست به تولید این مقطع پرکاربرد زدند.

عمده استفاده از نبشی در صنعت ساختمان سازی است. اصطلاح نبشی از کلمه نبش گرفته شده و به معنی کنج است و این معنی گویای شکل ظاهری نبشی می باشد. نبشی ها از مهم ترین مصالح ساختمانی می باشند که به شکل تنها یا مرکب در صنعت ساختمان سازی استفاده می شوند. دلیل این که تنها به شکل مرکب استفاده می شوند این است که دو ضلع آن عمود بر هم است. برای اتصال پل ها به ستون ها از نبشی به کار می رود و نبشی ها شبیه حرف انگلیسی L هستند. نبشی ها به دو صورت بال مساوی و بال نامساوی تقسیم می شوند.

معرفی نبشی اصفهان

معرفی نبشی اصفهان به همراه قیمت

خرید یک نبشی ساختمانی با کیفیت، یکی از تصمیمات مهم و پراهمیت است که نیاز به دقت و آگاهی دارد. در این مقاله به بررسی نکات مهمی که باید در نظر گرفته شوند، پرداخته خواهد شد.

شما میتوانید به شکل حضوری در اصفهان و یا به شکل آنلاین در هر کجای ایران که هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید. شرکت آیرونید با داشتن سالها سابقه و تجربه در این زمینه بهترین نبشی را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

شرکت تولیدی آیرونید سالهاست در زمینه فروش نبشی اصفهان مشغول به فعالیت می باشد. می توانید برای خرید محصول مورد نیاز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما در بخش فروش به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین محصول را با کمترین قیمت تهیه کنید و سپس در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به دستتان می رسانند.

قیمت آنلاین نبشی ساختمانی (کلیک کنید)

معرفی نبشی اصفهان

معرفی نبشی اصفهان

نبشی اصفهان چیست؟

نبشی و ناودان جزو محصولات پروفیلی می باشند که در ساختمان سازی و صنعت کاربرد خیلی زیادی دارند. اما این دو محصول کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و مصرف های مختلفی هم دارند و از لحاظ قیمتی هم هم با یکدیگر متفاوت می باشند.

نبشی نوعی از پروفیل های ساختمانی صنعتی است که به صورت ثابت موجب اتصال دو قسمت به همدیگر می شوند. این محصول جنس های مختلفی دارند و بصورت شاخه مورد استفاده قرار می گیرد. نبشی ها دو ضلع مساوی عمود بر هم با زاویه 90 درجه می باشند که شکل نبشی ها به صورت L می باشد. این محصول که سطح مقطع آن بصورت دو ضلع عمود برهم بوده یکی از مهم ترین مصالح و پروفیل های ساختمانی به شمار می رود. که به شکل مرکب و تنها در پروژه های عمرانی, ساختمانی و هم صنعتی به کار می رود.

کارخانه بزرگ ذوب آهن اصفهان که در دشت طبس واقع در تهران و پنج کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد هم از جمله برترین تولید کنندگان نبشی در ایران می باشد. امروزه شرکت بزرگ ذوب آهن اصفهان بزرگترین تولید کننده فولاد ساختمانی و مقاطع فولادی به حساب می آید. این شرکت بار سنگینی بر دوش داشته و سالیانه حدود 3 میلیون و 600 هزار تن فولاد تولید و روانه بازار می کند. نبشی های ذوب آهن اصفهان به شکل گرم نوردیده بال مساوی بوده و بر طبق استاندارد ملی ایران به شماره 13968-1 و استاندارد DINEN 10056/1,2 تولید می شوند.

معرفی نبشی اصفهان

معرفی نبشی اصفهان

نکات مهم در زمان خرید نبشی ساختمانی و صنعتی که باید حتما به یاد داشته باشید

خرید یک نبشی ساختمانی یکی از مهمترین تصمیمات مالی و سرمایه گذاری است که یک فرد می تواند بگیرد. این نوع خریدها نیازمند دقت و آگاهی کامل از شرایط بازار و ویژگی های ملک مورد نظر است. در این مقاله به بررسی نکات مهمی که بیشترین تأثیر را در زمان خرید یک نبشی ساختمانی دارند، می پردازیم.

1. موقعیت مکانی: یکی از عوامل مهم در خرید یک نبشی ساختمانی، موقعیت مکانی آن است. اطمینان حاصل شود که ملک در یک منطقه ای با ترافیک خوب و امکانات عمومی راحت دسترسی و نزدیک به مراکز خدماتی مانند فروشگاه ها، بیمارستان ها و مدارس واقع شده است.

2. کیفیت ساخت و مصالح استفاده شده: حتما از کیفیت ساخت و مصالح استفاده شده در ساختمان اطمینان حاصل کنید. بررسی کنید که آیا ساختمان از جنس مصالح با کیفیت و مقاوم ساخته شده است یا خیر.

3. تعمیرات و نگهداری: پیش از خرید یک نبشی ساختمانی، بررسی کنید که آیا نیاز به تعمیرات و نگهداری های زیادی دارد یا خیر. هزینه های تعمیرات و نگهداری می تواند بر روی بودجه شما تأثیر گذار باشد.

4. مدارک و مجوزها: حتما از صحت مدارک و مجوزهای مربوط به ساختمان اطمینان حاصل کنید. این موارد برای اطمینان از قانونی بودن خرید و انتقال مالکیت بسیار مهم هستند.

5. مشاوره از متخصصان: در نهایت، قبل از خرید یک نبشی ساختمانی با کیفیت، بهتر است از متخصصان و مشاوران املاک حرفه ای مشورت بگیرید. آنها به شما کمک خواهند کرد تا بهترین تصمیم را بگیرید و از خریدی مطمئن و موفق برخوردار شوید.

با رعایت این نکات مهم، می توانید خریدی موفق و با کیفیت در زمینه نبشی ساختمانی داشته باشید و از سرمایه گذاری خود لذت ببرید.

قیمت آنلاین نبشی صنعتی (کلیک کنید)

معرفی نبشی اصفهان

معرفی نبشی اصفهان

خرید انواع نبشی اصفهان با بهترین قیمت ممکن از آیرونید

آیرونید، به عنوان یکی از برترین فروشگاه های انواع نبشی در اصفهان، با مجموعه ای وسیع از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. اگر به دنبال خرید انواع نبشی با بهترین قیمت ممکن هستید، حتما به فروشگاه آیرونید مراجعه کنید. در فروشگاه آیرونید، می توانید انواع نبشی های ساختمانی پیدا کنید. همچنین، این فروشگاه از بهترین برندهای معتبر داخلی و خارجی استفاده کرده و محصولات با کیفیت و با دوام را به مشتریان عرضه می کند.

با توجه به تنوع محصولات، شما می توانید نبشی های مورد نیاز خود را برای پروژه های مختلف انتخاب کنید. ضمنا، تیم فروش و خدمات مشتریان فروشگاه آیرونید همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات پس از فروش می باشد. پس برای خرید انواع نبشی با بهترین قیمت ممکن و از برندهای معتبر، به فروشگاه آیرونید مراجعه کنید و از تجربه خریدی لذت ببرید.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات