سبد خرید
ناودانی دهشیر یزد

ناودانی دهشیر یزد

0
2 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

قیمت ناودانی دهشیر یزد چقدر است؟ برای خرید ناودانی یزد دهشیر به کجا مراجعه کنیم؟ ناودانی یکی از پروفیل های فولادی بسیار پرکاربرد در ساختمان سازی و صنایع مختلف است که در دو نوع بال شیب دار و بال موازی به بازار عرضه می شود. کارخانه فولاد دهشیر یزد، یکی از بهترین تولیدکنندگان ناودانی بال شیب دار در کشور است.

ناودانی فولاد دهشیر یزد‏ به دلیل کنترل دقیق خواص مکانیکی و تلرانس های ابعادی بسیار دقیق، کیفیت بالایی دارد، به همین برای بسیار مورد توجه است. قیمت ناودانی دهشیر یزد برای فعالین صنایع از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به ناودانی با ویژگی های خاصی نیاز دارید در سایت آیرونید می توانید قیمت ناودانی سبک و سنگین تولید شده در کارخانه های مختلف را بررسی کنید و مناسب ترین نوع ناودانی را خریداری کنید.

شرکت فولاد دهشیر یزد تامین کننده ای قابل اطمینان برای انواع ناودانی بال شیب دار با کیفیت و خواص مکانیکی عالی در سایزهای متفاوت و با تلرانس های بسیار دقیق میباشد. ناودانی های تولید شده در این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی کاربردهای بسیاری درسازه های فلزی صنعتی و ساختمانی دارند. استانداردهای نادانی یکی از مهم ترین فاکتورها و الزامات یک درخواست میباشد.

شرکت فولاد دهشیر یزد تامین کننده انواع ناودانی از سایز U_60 تا U_120 می باشد که مطابق جداول استاندارد متغییر های ارتفاع ناودانی، عرض بال، ضخامت جان، ضخامت بال، شعاع گوشه در وزن ناودانی بخش بسزایی دارد. شرکت فولاد دهشیر یزد بر اساس استاندارد ملی شماره 1-4477 تولید مینماید که این استاندارد در بر گیرنده استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 برای ناودانی های سنگین و استاندارد روسی GOST 8240: 1997 برای ناودانی های سبک است.

در صنعت این نوع ناودانی باعنوان U Channel Steel Bar یا Channel Steel Bar و در بازار با عنوان ناودانی های گرم نورد دیده سبک و سنگین شناخته می شود از مصارف این نوع ناودانی می توان به صنایع سازه های فلزی و فضایی، ساخت ستون و خرپا، ساخت سازه های آسانسور، ساخت فونداسیون های ساختمانی و صنعتی و اتصالات پل ها وستون ها نام برد.

وزن ناودانی دهشیر با توجه به ضخامت و طول شاخه متغیر خواهد بود.  شما می  توانید این کالا را در سایز 60*6000، 100*6000، 120*6000 و 100*1200 خریداری کنید. طول هر شاخه ناودانی دهشیر یزد 6 یا 12 متر تعیین شده است.

تفاوت ناودانی سبک و سنگین

خرید ناودانی دهشیر یزد

بیشتر تولیدات ناودانی دهشیر یزد از نوع ناودانی های سبک است به این معنی که وزن آن از استاندارد تعیین شده در جدول اشتال کمتر می باشد. هنگام خرید ناودانی دهشیر یزد نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید.  اولین نکته وزن ناودانی است. از لحاظ وزنی، ناودانی ها  در دو دسته سبک و سنگین عرضه می شوند.

برای خرید بهترین ناودانی دهشیر یزد،  علاوه بر سایز باید وزن آن را هم بررسی کنید و با توجه به کاربری مورد نظر خود اقدام به خرید ناودانی دهشیر یزد کنید. اگر چه میزان استحکام ناودانی سبک دهشیر یزد کمتر از ناودانی های سنگین است اما به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، تقاضای بسیار زیادی برای این نوع ناودانی وجود دارد.

ناودانی دهشیر یزد در سایزهای 6 تا 12 به صورت U شکل و بال شیبدار در بازار موجود است. با توجه به کاربری مورد نیاز برای خرید بهترین ناودانی دهشیر یزد باید سایز مناسب را تعیین کنید.   نکته دیگری که هنگام خرید ناودانی فولاد دهشیر یزد باید به آن توجه داشته باشید، سایز ناودانی است. سایز ناودانی با توجه به ارتفاع یا فاصله عرضی بین دو بال مشخص می شود. سایز ناودانی علاوه بر قیمت، بر میزان استحکام ناودانی هم بسیار تاثیرگذار است.

قیمت ناودانی 12 سبک دهشیر یزد (6 متری) 

برای دریافت قیمت ناودانی سبک 12 دهشیر یزد به سایت مجموعه مراجعه کنید و یا ازطریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت ناودانی 12 سبک دهشیر یزد (6 متری) به صورت روزانه در سایت آیرونید به روز رسانی می شود.

قیمت روز ناودانی 12 فولاد دهشیر یزد

به دلیل تقاضای زیاد در بازار معمولا قیمت روز ناودانی 12 فولاد دهشیر یزد نسبت به دیگر سایزهای ناودانی بالاتر است. ناودانی 12 فولاد دهشیر یزد به صورت شاخه ای  در طول های 6 و 12 متری به بازار عرضه می شود و وزن هر متر شاخه آن معادل 10.4 ( کیلوگرم بر متر) است. ناودانی 12 فولاد دهشیر یزد یکی از پرکاربردترین ناودانی ها در صنایع مختلف است که در ساخت چهارچوب و کابین های ماشین سنگین تا ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

وزن ناودانی 14 سبک

ناودانی 10 سبک دهشیر یزد (6 متری)

شرکت فولاد دهشیر یزد از تولید کنندگان انواع پروفیل و ناودانی در کشور محسوب می شود. نام صنعتی این محصول Channel Steel Bar و در بازار تحت عنوان ناودانی های گرم نورد دیده سبک و سنگین شناخته می شود که کاربری متنوع ای در سازه دارد که از جمله در ساخت سوله، فونداسیون انواع ساختمان، ستون و خرپا و… می توان اشاره کرد.

ناودانی 10 فولاد دهشیر یزد استاندارد ملی شماره 1-4477 را از سازمان ملی استاندارد کشور اخذ نموده است. همچنین استاندارد اروپاییDIN EN 1026-1:2009 برای ناودانی های سنگین و استاندارد روسیGOST 8240: 1997 برای ناودانی های سبک از جمله استاندارد های بین المللی است که ناودانی دهشیر یزد را به گزینه مناسبی برای صادرات بدل کرده است.

ناودانی 10 بال شیب دار فولاد دهشیر یزد در ابعاد متنوع و با کمترین خطا ممکن تولید می گردد. تایید کننده این کیفیت استاندارد های ملی و بین المللی مختلفی است که این محصول بدست آورده است که با توجه به حساسیت های کاربری ناودانی در ساختمان الزامی به نظر می رسد.

برای تهیه ناودانی 10 سبک فولاد دهشیر یزد که به ناودانی یزد، ناودانی دهشیر یزد، ناودانی دهشیر هم در بازار شناخته می شود و همچنین اطلاع از وزن ناودانی 10 فولاد دهشیر یزد و سایز های مختلف ناودانی دهشیر یزد و قیمت روز ناودانی 10 فولاد دهشیر یزد، ناودانی 10 ایرانی، ناودانی طرح اروپایی، صادرات ناودانی با آیرونید تماس بگیرید.

ناودانی فولاد دهشیر یزد از سایز U_60 تا U_120 تولید می شود که وزن این ناودانی مطابق جدول های استاندارد و بر اساس مشخصات ارتفاع ناودانی، ضخامت های بال و جان ناودانی، عرض آن و شعاع گوشه ناودانی بدست می آید.

قیمت ناودانی 10 طول 6 متری فولاد دهشیر یزد

ناودانی 10 فولاد دهشیر یا ناودانی دهشیر یزد 10 به دلیل مقاومت بالایی که در برابر تنش های فولادی و ضربه دارد و همچنین فضای کمی  که اشغال می کند، در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ناودانی 10 فولاد دهشیر به صورت شاخه ای در طول های 6 و 12 متری  به بازار عرضه می شود و  وزن هر متر شاخه آن معادل 8.59 ( کیلوگرم بر متر) است. علاوه بر سایر عوامل،  قیمت ناودانی 10 طول 6 متری فولاد دهشیر یزد ‏ به دلیل تقاضای بسیار زیادی که برای این سایز وجود دارد، تحت تاثیر عرضه و تقاضا است.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات