سبد خرید
هر کلاف سیم خاردار چند متر است؟

هر کلاف سیم خاردار چند متر است؟

0
1 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

هر کلاف سیم خاردار چند متر است؟ وزن هر یک کلاف سیم خاردار چقدر است؟ در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم و به سوالات احتمالی شما در این زمینه پاسخ دهیم. پس ما را همراهی کنید.

کلیک کنید: قیمت یک کلاف سیم خاردار

سیم خاردار ساده به دلیل قیمت مناسب و کاربرد بسیار آن از محبوب ترین و پراستفاده ترین انواع آن می باشد. این نوع به دلیل توانایی تامین امنیت بالایی که دارد در مراکز نظامی، پادگان ها و نقاط مرزی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. به راحتی میتوان با نصب سیم خاردار امنیت خانه، زمین، ویلا یا یک مکان مهم را چند برابر کرد.

کلاف سیم خاردار چیست؟

سیم خاردار انواعی از سیم مفتول است که در زمان ساخت با تیغ های تیز تجهیز می شود. قبلا بیشترین کاربرد سیم خاردار برای جلوگیری از ورود جانداران به مکان های خاص بود. اما امروزه سیم خاردار انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

قبل از اینکه این محصول تولید شود، برای جداسازی فضاها، حصارکشی، شخصی سازی اراضی و تامین امنیت از چوب استفاده می شد. اما حال که این محصول تولید شده است، جایگزین مناسبی برای موارد دیگر به حساب می آید. البته قیمت مناسب و فناوری ساخت ساده آن هم در این مورد بی تاثیر نبوده می باشد.

شاید بخواهید بدانید کلاف سیم خاردار چیست؟ باید بگوییم که بسته بندی سیم خاردار به صورت کلاف انجام می شود. وزن هر کلاف هم بسته به نیاز مشتری بین 15 تا 25 کیلوگرم می باشد. ضخامت سیم هم متغیر است و به سفارش مشتری بستگی دارد. این محصول طرفداران زیادی دارد.

دلیل آن مزایای زیاد سیم خاردار است، مثل نصب و باز کردن سیم خاردار که بسیار سریع انجام می شود.  استفاده از چند متراژ سیم خاردار مناسب می تواند جلوی عبور حیوانات را هم بگیرد. این محصول دوام و استحکام خوبی دارد و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد. همینطور این روش نسبت به بقیه روش های تامین امنیت، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برای نصب سیم خاردار روی دیوار

هر کلاف سیم خاردار چند متر است؟

سیم خاردار خطی در دو نوع سوزنی و تیغی تبری (اسرائیلی) تولید و خرید و فروش می شود. با توجه به جدول مشخصات فنی که در زیر آمده است نتیجه می گیریم: هر کلاف سیم خاردار سوزنی خطی حدود 200 متر طول دارد. از آنجاییکه هر کلاف آن 25 متر وزن دارد لذا هر کیلوگرم سیم خاردار خطی سوزنی تقریباً 8 متر است و هر متر آن 125 گرم وزن دارد.

این عدد مربوط به محصولی با مفتول 2.5 میلیمتر و ضخات خار 2 میل می باشد. همینطور فاصله خار در سیم خاردار ها در حدود 5 تا 10 سانتیمتر می باشد. هرچقدر ضخامت مفتول سیم خاردار و یا ضخامت قطر خار آن بیشتر شود وزن هر متر آن بیشتر خواهد بود.

متراژ هر کلاف سیم خاردار اسرائیلی، تبری یا تیغی خطی استاندارد تقریباً 144 متر می باشد. وزن هر کلاف آن هم حدود 12 کیلوگرم وزن دارد. به عبارتی هر کیلو سیم خاردار خطی تبری 12 متر است و وزن هر متر سیم تیغدار اسرائیلی خطی 84 گرم است.

جدول مشخصات فنی سیم خاردار

سیم خاردار خطی به شکل کلاف هایی با وزن تقریبی 25 کیلوگرم وجود دارد. متراژ سیم خاردار حدود 250 متر می باشد. ضخامت سیم خاردار خطی معمولا 2.5 میلی متر، فاصله خارها بر روی رشته مرکزی حدود 10 سانتی متر و ضخامت رشته مرکزی هم 2 تا 2.5 میلی متر می باشد.

قطر مفتول رشته ها (میلی متر) قطر مفتول خارها (میلی متر) فاصله خارها (سانتی متر) طول یک کیلو (متر)
2.5 2.5 7 6
2.5 2.5 10 8
2.5 2 7 8
2.5 2 10 10
2 2 7 10
2 2 10 12

در زمان ساخت سیم خاردار مقاومت در مقابل زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی بسیار مهم می باشد. به همین دلیل در مراحل تولید برای پوشش دهی مفتول از گالوانیزه گرم به کار می رود. برای پوشش دهی مفتول هم دو روش روکش  PVC و گالوانیزه کاربرد دارد. در نتیجه می توان گفت سیم خاردار خطی با روکش  PVC و سیم خاردار خطی گالوانیزه، دو نوع سیم خاردار می باشند. در جدول مشخصات سیم خاردار زیر می توانید بعضی از ویژگی های سیم خاردار همچون طول یک کیلو سیم خاردار، فاصله خار، قطر مفتول و غیره را مشاهده کنید.

اهمیت محاسبه هر کلاف سیم خاردار

معمولا در هر کلاف سیم خاردار، زمانی که متراژ سیم خاردار ثابت باشد،  وزن کلاف به وزن سیم خاردار و ضخامت آن بستگی دارد. وزن کلاف معیار کیفیت سیم خاردار می باشد. به عبارت دیگر در یک متراژ سیم خاردار ثابت، هر چقدر وزن کلاف بیشتر باشد، کیفیت سیم خاردار و در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد.

انواع سیم خاردار + قیمت و خرید

وزن هر کلاف سیم خاردار چقدره؟

سیم خاردار یکی از محصولات مهم برای تامین امنیت مکان های کشاورزی، صنعتی و حتی تجاری می باشد. مشتریان این محصول بعد از اقدام به خرید این محصول متوجه خواهند شد که فروش آن به صورت کیلویی است، پس اصلی ترین سوال بعد از انتخاب نوع، وزن کلاف سیم خاردار در انواع مختلف می باشد.  از طرفی صرفه اقتصادی خرید کیلویی این محصول بسیار بالاست،با توجه به این موضوع با هزینه کم می توان امنیت اماکن مختلف صنعتی، مسکونی و کشاورزی را تامین کرد.

انواع سیم خاردار

اصولا نیاز اولین مرحله برای خرید محصول است. ابتدا باید با توجه به نیاز و کاربردی که از سیم خاردار می خواهیم، مدل آن را انتخاب کرده و اقدام به خرید سیم خاردار کنیم. به عنوان مثال برای مصارفی که امنیت بالایی نیاز دارند حتما از سیم خاردار حلقوی استفاده کنید.

سیم خاردار حلقوی

نوع حلقوی در حال حاضر به عنوان به روزترین سیم از این خانواده می باشد. که در دنیا کاربرد زیادی دارد و در مراکز نظامی، باغ ها، منازل مسکونی و… استفاده می شود. سیم خاردار حلقوی دارای دو نوع سوزنی و تبری می باشد.

سیم خاردار خطی

این نوع سیم از دو رشته مفتول با قطر 2.5 میلی متر و دو رشته خار که به دور هم پیچیده میشوند تولید میشود. قیمت پایین، عمر و استحکام بالایی دارد به همین دلیل طرفداران زیادی به خود اختصاص داده و به صورت کلاف عرضه می شود.

قطر نوع خطی این محصول بین 2 یا 2.5 میلی متر بوده  و ضخامت مفتول خار آن 2 و 2.5 میلی متر است.  فاصله خارها در نوع خطی بین 7 تا 15 سانتی متر است، اما بیشتر 10 سانتی متر مشخص می شود. یک کلاف سیم خاردار خطی بین 20 تا 25 کیلوگرم وزن دارد و طول آن 6 تا 13 متر در نظر گرفته می شود.

نوع نوع مفتول سایز مفتول سایز خار وزن هر توپ
خطی گالوانیزه گرم 2.5 2 20 تا 25 کیلوگرم

طول هر کلاف و هر کیلو سیم خاردار خطی چند متر است؟

طول هر کلاف و هر کیلو سیم خاردار خطی امکان دارد بستگی به نوع و برند آن داشته باشد. بعضی از کلاف های سیم خاردار خطی با طول 10 متر و بعضی دیگر با طول 20 متر عرضه می شوند. همینطور، بعضی از برندهای مختلف امکان دارد کلاف های سیم خاردار خطی با طول های متفاوتی را تولید کنند.

در مورد سیم خاردار خطی به صورت کیلویی، وزن هر کیلو سیم خاردار خطی امکان دارد بستگی به ضخامت و طول سیم های داخل آن داشته باشد و امکان دارد متفاوت باشد. مثلا یک کیلو سیم خاردار خطی با ضخامت بیشتر، طول کمتری نسبت به یک کیلو سیم خاردار خطی با ضخامت کمتر خواهد داشت.

سیم خاردار سوزنی یا نوع معمولی

این نوع  با یک رشته مفتول سفید به ضخامت 2.5 میلی متر و یک رشته خار که حول راستا پیچیده می شوند و در حلقه های 60 و 90 سانتی متری تولید می شود.  نوع حلقوی سوزنی (ساده) این محصول با مفتول خشک که فنر نامیده می شود، از مفتول گالوانیزه گرم تشکیل می شود که عمدتاً در صنایع نظامی و پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

وزن کلاف آن هم حدود 7 و 10 کیلوگرم است،  نسبتا قیمت خوبی دارد. ضخامت مفتول نوع حلقوی سوزنی 2.5 میلی متر و ضخامت خار آن 2 میلی متر است،حلقه های این نوع در سایزهای 60 الی 90 سانتی متر عرضه می شود.

هر کلاف سیم خاردار حلقوی تبری و سوزنی چند متر است؟

کلاف سیم خاردار حلقوی و سوزنی، هر دو نوع کلاف سیم خاردار می باشند که برای جلوگیری از تابیدن و گره خوردن سیم های الکتریکی و کابل ها استفاده می شوند. طول هر کلاف سیم خاردار حلقوی و سوزنی امکان دارد بستگی به نوع و برند آن داشته باشد.

بعضی از کلاف های سیم خاردار حلقوی با طول 5 متر و بعضی دیگر با طول 10 متر عرضه می شوند. همینطور، بعضی از برندهای مختلف امکان دارد کلاف های سیم خاردار حلقوی با طول های متفاوتی را تولید کنند.

در مورد کلاف سیم خاردار سوزنی نیز، طول آن بستگی به نوع و برند آن دارد. بعضی از کلاف های سیم خاردار سوزنی با طول 10 متر و بعضی دیگر با طول 20 متر عرضه می شوند. همینطور، بعضی از برندهای مختلف امکان دارد کلاف های سیم خاردار سوزنی با طول های متفاوتی را تولید کنند.

پس، برای خرید کلاف سیم خاردار حلقوی یا سوزنی، بهتر است به برچسب محصول توجه کنید و طول آن را بررسی کنید. مجموعه آیرونید ارائه دهنده انواع سیم خاردار حلقوی و سوزنی با مناسب ترین قیمت است. برای استعلام قیمت سیم خاردار با آیرونید در تماس باشید.

کلیک کنید: قیمت هر کلاف سیم خاردار

ویژگی ها و مزایای سیم خاردار

  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و محیطی بد
  • سفارشی سازی و انعطاف بالا برای سایز تیغه ها و سوزن ها
  • افزایش امنیت فضای محصور شده
  • دوام و ماندگاری بالا (مقرون به صرفه)
  • تنوع بالا و راحتی در استفاده و نصب
  • محافظت از مراکز تجاری و صنعتی در برابر سارقین
  • قیمت مناسب
  • حمل و نقل راحت

هر کیلو سیم خاردار حلقوی تیغدار و تبری چند متر است؟

سیم خاردار حلقوی تبری، بالاترین درجه مقاومت و کیفیت را نسبت به سایر انواع سیم خاردار دارد و کارایی و قدرت و مقاومت بالای آن باعث شده از قیمت بالاتری هم برخوردار باشد. این نوع سیم خاردار حلقوی از مفتول گالوانیزه گرم تولید و در مقابل رطوبت مقاوم است و در مقابل فشارهای فیزیکی هم تاب آوری بسیار بالایی دارد و مسافتی حدود 9 تا 13 متر را تحت پوشش قرار می دهد و برای کارخانجات و مناطق نظامی و پادگان ها کاربرد دارد.

معمولا این سیم خاردارها را در قسمت های بالایی دیوار و یا بالای فنس به کار می برند تا امنیت نسبی را ایجاد کنند، فنس به خاطر چشمه ای بودن امکان بالا رفتن را برای افراد ایجاد می کند اما با نصب سیم خاردار می توانید این مشکل را به آسانی حل کنید.

نوع سیم خاردار حلقوی طول هر کلاف متر وزن هر کلاف (کیلوگرم) طول هر کیلو سیم تیغ دار ضخامت مفتول ضخامت خار و ورق تیغ
سیم خاردار تیغی حلقوی قطر 90 8 8kg 1 2/5mm 0.5mm
سیم خاردار تبری حلقوی قطر 90 پرکربن 10 10kg 1 2/5mm 0.5mm
سیم خاردار حلقوی اسرائیلی قطر 60 6 6kg 1 2/5mm 0.5mm
سیم خاردار ریزری حلقوی قطر 60 پر کربن 8 8kg 1 2/5mm 0.5mm

با بررسی جدول وزن بالا می توان نتیجه گرفت که هر کیلو سیم خاردار حلقوی تقریباْ یک متر می باشد.

طول هر کلاف سیم خاردار سوزنی و حلقوی

کلاف سیم خاردار سوزنی و حلقوی، هر دو نوع کلاف سیم خاردار می باشند که برای جلوگیری از تابیدن و گره خوردن سیم های الکتریکی و کابل ها استفاده می شوند. طول هر کلاف سیم خاردار سوزنی و حلقوی امکان دارد بستگی به نوع و برند آن داشته باشد. بعضی از کلاف های سیم خاردار سوزنی با طول 10 متر و بعضی دیگر با طول 20 متر عرضه می شوند. همینطور، بعضی از برندهای مختلف امکان دارد کلاف های سیم خاردار سوزنی با طول های متفاوتی را تولید کنند.

در مورد کلاف سیم خاردار حلقوی نیز، طول آن بستگی به نوع و برند آن دارد. بعضی از کلاف های سیم خاردار حلقوی با طول 5 متر و بعضی دیگر با طول 10 متر عرضه می شوند. همینطور، بعضی از برندهای مختلف امکان دارد کلاف های سیم خاردار حلقوی با طول های متفاوتی را تولید کنند. برای خرید کلاف سیم خاردار سوزنی یا حلقوی، بهتر است به برچسب محصول توجه کنید و طول آن را بررسی کنید.

خرید انواع سیم خاردار با مشخصات وزنی و طولی سفارشی از آیرونید

در این مطلب بررسی کردیم که وزن هر متر و طول هر کیلو سیم خاردارسوزنی، تبری، اسرائیلی، ریزری، تیغی در نوع خطی و حلقوی چقدر است و همینطور به محاسبه طول و وزن هر کلاف سیم خاردار و تیغدار پرداختیم. در صورت نیاز به خرید با مشخصات سفارشی، مشاوره درباره مشخصات و جرئیات محصول و یا استعلام قیمت انواع سیم خاردار مستقیم از کارخانه آیرونید سیم خاردار، کارشناسان فروش ما در آیرونید آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات