سبد خرید
ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

0
2 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد چیست؟ ناودانی های تولید شده در این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی کاربردهای بسیاری درسازه های فلزی صنعتی و ساختمانی دارند. شرکت فولاد الماس یزد تامین کننده ای قابل اطمینان برای انواع ناودانی بال شیب دار با کیفیت و خواص مکانیکی عالی در سایزهای متفاوت و با تلرانس های بسیار دقیق است.

شرکت فولاد الماس یزد بر اساس استاندارد ملی شماره 1-4477 تولید می کند که این استاندارد در بر گیرنده استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 برای ناودانی های سنگین و استاندارد روسی GOST 8240: 1997 برای ناودانی های سبک است. استانداردهای نادانی یکی از مهم ترین فاکتورها و الزامات یک درخواست می باشد. در بازار نبشی فولاد الماس یزد با نامهای نبشی فولاد الماس یزد ، نبشی فولاد یزد، نبشی یزد و نبشی الماس یزد شناخته می شود.

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

قیمت نبشی فولاد الماس یزد

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

محصول طول شاخه محل بارگیری سایز واحد فروش ضخامت
نبشی سایز 8×100×100 الماس یزد (6 متری) 6 کارخانه 100×100 کیلوگرم 8
نبشی سایز 7×80×80 الماس یزد (6 متری) 6 کارخانه 80×80 کیلوگرم 7

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

درباره شرکت فولاد الماس یزد

شرکت جهان فولاد الماس یک مجموعه دانش بنیان با اتکا به توان، دانش و تجربیات متخصصین داخلی و خارجی خود، بر آن شده تا با طراحی و ساخت ماشین آلات و خطوط تولید نورد، با تکنولوژی روز دنیا، برای اولین بار در ایران، توانایی رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشد و در شرایط اقتصادی کنونی مانع خروج ارز از کشور گردد.

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

 

معرفی محصولات فولاد الماس یزد

در حال حاضر مجموعه فولاد الماس یزد به تولید انواع نبشی و ناودانی در سایزهای مختلف مشغول می باشد. جنس این محصولات از فولاد st37 بوده و به روش نورد گرم تولید می گردند.

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

نبشی کارخانه الماس یزد

به طور کلی نبشی به پروفیلی گفته می شود که دارای دو ضلع عمود بر یکدیگر باشد. نبشی یکی از مهم ترین پروفیل های مورد استفاده در صنایع مختلف خصوصا صنایع ساختمانی بوده که به دو شکل مرکب و منفرد در بازار مصرف موجود می باشد. در تعریف دیگر این محصول در دو دسته نبشی پرسی و فابریک قرار می گیرد.

از نظر ظاهر نیز این محصولات در دو دسته بال مساوی و بال نامساوی قرار می گیرند و در هنگام خرید بایستی به نوع محصول مورد نظر دقت نمایید چرا که هر نبشی دارای موارد کاربرد منحصر به فردی می باشد. تفاوت این دو نوع نبشی در نحوه تولید آن ها می باشد به طوری که نبشی پرسی از یک ورق به طول 6 متر که از وسط عرض هم شده باشد تولید می گردد و نبشی فابریک از همان ابتدای تولید به صورت نبشی از خط تولید خارج می شود. ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

این محصولات توسط دو مشخصه نامگذاری می شوند که شامل طول بال و ضخامت بال می باشد. برای مثال نبشی 4*40*40 دارای طول بال 40 میلی متر و ضخامت بال 4 میلی متر می باشد. برای اتصالات ساده در سازه های فولادی از این محصول استفاده می گردد.  نبشی ها در سایزهای 2 تا 20 در بازار مصرف موجود بوده و کارخانه فولاد الماس یزد در حال حاضر قادر به تولید نبشی در دو سایز 7 و 8 می باشد.  از کاربردهای نبشی می توان به استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی اشاره کرد.

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

ناودانی فولاد الماس یزد

ناودانی ها در دو حالت پرسی و فابریک بوده و به دو صورت نورد گرم و سرد تولید می گردند.  به پروفیلی که سطح مقطع آن از یک جان افقی و دو بال عمودی تشکیل شده باشد ناودانی اطلاق می گردد. از مهمترین کاربردهای ناودانی می توان به استفاده گسترده این محصول در صنعت ساخت و ساز اشاره کرد.

از این محصول بیشتر در ساخت پل های باربر استفاده می شود. در مقابل ناودانی های مشبک از ورق گرم گالوانیزه شده و به دو صورت نورد سرد یا گرم تولید می گردند. ناودانی های ساده از ورق گرم تولید شده و در سایزهای 10 تا 16 در کارخانه فولاد الماس یزد تولید می گردند. ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

از مصارف عمده این محصولات می توان به تولید قفسه های فولادی مستحکم و ساختمان های سبک فولادی اشاره کرد. در حال حاضر شرکت فولاد الماس یزد قادر به تولید ناودانی 10 ، ناودانی 12، ناودانی 14 و ناودانی 16 با کیفیت مرغوب می باشد. شما عزیزان می تواند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کارخانه فولاد الماس یزد و نحوه خرید محصولات با کارشناسان ما در مجموعه آیرونید تماس حاصل نمایید.

قیمت نبشی فولاد یزد

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

 

نبشی فولاد الماس یزد

نبشی پرسی از یک ورق به طول 6 متر ساخته میشود. از لحاظ ظاهری نبشی های پرسی در دو دسته قرار می گیرند. بال مساوی و بال نامساوی. کاربرد هر نبشی منحصر به فرد است و هنگام خرید باید به تک تک ویژگی های محصول توجه فرمایید. این قطعات فولادی بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان سازی دارند و به دو شکل کلی مرکب و منفرد به بازار عرضه می گردد.

نبشی فابریک به گونه ای است که از همان ابتدای تولید به شکل نبشی از خط تولید به وجود می آید. ضخامت بال و طول بال. برای مثال نبشی 4*40*40 به گونه ای است که ضخامت بال 4 میلی متر و طول بال 40 میلی متر می باشد. برای متصل کردن سازه های فلزی در ساختمان سازی از نبشی استفاده می شود. نبشی ها دارای دو خصوصیت ویژه هستند. ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

ناودانی های تولید شده در این کارخانه از شمش هایST37، ST44 وST52 تولید می شوند. سایزهای مختلفی از این ناودانی را می توان در بازار دید. ساخت وساز، اتصال ستون ها و پل ها و ساخت ستون و خرپا و آسانسور از مهم ترین کاربردهای ناودانی فولاد الماس یزد هستند.  این محصول دارای استاندارد کیفیت سطح استاندارد ملی ISIRI 9702-3 یا EN 10163-3است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات ناودانی سبک الماس یزد می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت نبشی الماس یزد

ویژگی های نبشی فولاد الماس یزد

قیمت نبشی فولاد یزد – قیمت نبشی فولاد الماس یزد

نبشی ها کاربردهای گسترده ای در بسیاری از صنایع دارند. قیمت نبشی متاثر از جنس، ابعاد، ضخامت و حتی کارخانه تولیدکننده این محصول است. در میان تمامی نبشی های موجود در بازار، نبشی فولاد الماس یزد کیفیت خوبی دارد و مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته می شود.

همان طور که می دانید، قیمت محصولات فولادی متاثر از عوامل مختلفی است. به علت نوسانات در بازار آهن در صورت اقدام به خرید ، گرفتن تأیید قیمت روز نبشی شرکت فولاد الماس یزد الزامی می باشد. قیمت نبشی شرکت فولاد الماس یزد در لیست بصورت کیلویی ارایه می گردد.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات