سبد خرید
چرا میلگرد گران میشود – پیش بینی قیمت میلگرد

چرا میلگرد گران میشود – پیش بینی قیمت میلگرد

0
3 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

چرا میلگرد گران میشود ؟ به پیش بینی قیمت میلگرد در سال ۱۴۰۲ نیاز دارید؟ از علت افزایش قیمت آهن آلات امروز چه می دانید؟ پیش بینی قیمت میلگرد در سال ۱۴۰۳ به چه صورت است؟ پیش بینی قیمت میلگرد در هفته آینده چگونه انجام می شود؟ آیا با کاهش قیمت میلگرد امروز روبرو می شویم؟ آیا قیمت میلگرد کاهش می یابد؟ پیش بینی قیمت میلگرد در روزهای آینده به چه صورت خواهد بود؟

ما در مورد کف قیمت آهن بازار، هیچ تحلیل مشخصی نداریم و بدون پیش داوری، مشخص شدن کف قیمت را بر عهده بازار خواهیم گذاشت. این متن تنها یک تحلیل احتمالی از روند بازار می باشد.

چرا میلگرد گران میشود

چرا میلگرد گران میشود

میلگرد یکی از اصلی ترین تجهیزات عمران و ساخت و ساز می باشد. پس مقایسه قیمت های آن برای افراد فعال در زمینه ساخت و سارز اهمیت بسیار بالایی دارد. خرید میلگرد از جمله فاکتور های اصلی خرید پروژه های عمرانی می باشد. پروژه های عمرانی در کشور ما جزو اصلی ترین پروژه های عصر حاضر می باشند و قبل از اجرای پروژه های عمرانی در مورد قیمت های کاملا کارشناسی شده آن مطلع شوید و از قیمت های روز آن آگاه شوید. چرا میلگرد گران میشود

افزایش پروژه های عمرانی و ساخت و ساز و همینطور افزایش نرخ ارز یکی از علل اصلی گرانی میلگرد بوده. اما از دیگر علل آن می توان به سیاست های منطقه ای اشاره کرد. زمانی که نرخ تورم جهانی افزایش پیدا کند قطعا قیمت میلگرد هم به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر آن یکی از عوامل موثر دیگر در افزایش قیمت میلگرد افزایش قیمت سوخت های فسیلی می باشد. سوخت های فسیلی از جمله بنزین زمانی که افزایش قیمت پیدا کنند تعرفه های حمل و نقل آهن آلات و فولاد هم به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد. این افزایش تعرفه ها باعث افزایش قیمت میلگرد خواهد شد.

چون هزینه حمل و نقل به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد تاثیر خواهد گذاشت و قیمت آن را بالا خواهد برد. کارخانجات مختلف کشور که مشغول به فعالیت در زمینه تولید میلگرد می باشند با توجه به نوع میلگرد و کیفیت آن قیمت های متفاوتی هم ارائه کرده اند و میلگرد را با قیمت های مختلف در بورس کالا در معرض فروش قرار داده اند.

آیرونید یکی از برترین عرصه کنندگان میلگرد در ایران است که با سابقه ی درخشان و کیفیت بالا، انواع محصولات خود را با قیمت های مناسب به بازار عرضه می کند. اگر شما نیز به دنبال خرید میلگرد با کیفیت و قیمت مناسب هستید، آیرونید گزینه ی ایده آلی برای شماست.

چرا میلگرد گران میشود

علت گرانی میلگرد

خرید میلگرد یکی از مراحل اصلی ساخت پروژه ها محسوب می شود و هم اکنون ساخت و سازهای عمرانی از اصلی ترین برنامه های کشور به حساب می آیند. پس برای پیشبرد برنامه ها حتما لازم است که از قیمت های روزانه مقاطع فولادی، مخصوصا میلگرد آگاهی داشته باشیم. چرا میلگرد گران میشود

پروژه های عمرانی و ساخت و ساز و افزایش نرخ ارز از اصلی ترین علل گرانی میلگرد است، البته نمی توان از سیاست های منطقه ای هم غافل ماند. افزایش قیمت سوخت فسیلی هم یکی از علل گرانی میلگرد است، از جمله بنزین که در هزینه های حمل و نقل نقش مهمی را دارد.

چرا میلگرد گران میشود

تحلیل قیمت میلگرد ذوب آهن

قیمت میلگرد ذوب آهن به عنوان یکی از مهم ترین محصولاتی که در این بازار به فروش می رسد، نیازمند تحلیلی کامل و جامع می باشد. عواملی مختلف مثل نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، تغییر فصول و… بر قیمت میلگرد و کاهش قیمت اهن تاثیر گذار هستند. این تغییر قیمت گاهی به صورت روزانه و گاهی به صورت هفتگی اتفاق می افتد.

چرا میلگرد گران میشود

راهنمای خرید میلگرد

چرا میلگرد گران میشود

تحلیل و تخمین قیمت میلگرد و آهن در سال 1403

آهن و میلگرد را می توان جزو کالاهای بسیار پرمصرف در صنعت ساختمان سازی به شمار آورد. از آنجایی که رونق صنعت ساختمان سازی در فصول مختلف متفاوت است، قیمت آهن و میلگرد هم در هر فصلی متفاوت خواهد بود. چرا میلگرد گران میشود

فصل بهار و تابستان و دو الی سه ماه آخر سال جزو زمان هایی می باشند که تقاضا برای خرید این محصولات افزایش پیدا می کند و قیمت میلگرد و آهن هم افزایش پیدا خواهد کرد. هراس از کمبود برق بهار و تابستان 1403 که عامل افت تولید صنعت فولاد و سیمان کشور خواهد بود، باعث بالارفتن میل به ذخیره سازی و رشد تقاضای شمش فولاد در بازار داخلی شده.

چرا میلگرد گران میشود

بعضی از شرایط و اتفاقات، غیرقابل پیش بینی می باشند و امکان دارد در قیمت این محصولات تاثیرگذار باشند.

پارامترهایی همچون تورم و نرخ دلار در بلندمدت در نظر گرفته شده و طبق رشد یا نزول این موارد، تحلیل قیمت آهن و میلگرد انجام می شود؛ اما حوادثی مانند تحریم های جدید و سوانحی مانند سیل و زلزله غیرقابل پیش بینی بوده و نمی توان در تخمین نرخ میلگرد و آهن این موارد را از قبل در نظر گرفت.

چرا میلگرد گران میشود

پیش بینی قیمت میلگرد در کوتاه مدت و بلندمدت

متأسفانه در هیچ شرایطی امکان پیش بینی قطعی وجود ندارد و همواره بعضی رویدادهای غیرمنتظره وجود دارند که می توانند پیش بینی ها را با اشکال مواجه کنند. همینطور پیگیری اخبار اقتصادی و سیاسی در سطح جهانی هم می تواند در این زمینه راه گشا باشد.

مهم ترین عامل در بازار جهانی، جهت گیری کشور چین در بازار فولاد می باشد. این کشور با کاهش یا افزایش میزان تقاضا و همینطور تولید خود می تواند موج های جدیدی از رکود یا گرانی را در بازار دنیا ایجاد کند. از طرفی کشور روسیه هم به عنوان یکی از قطب های صادرات میلگرد در این زمینه می تواند تأثیرات قابل توجهی داشته باشد. چرا میلگرد گران میشود

بررسی نمودارهای قیمت آهن و میلگرد در ماه ها و سال های گذشته معیار خوبی برای پیش بینی قیمت این محصولات در آینده به حساب می آیند. با توجه به اینکه بودجه سال آینده دولت به صورت انقباضی بسته شده، به احتمال زیاد تورم 40 درصدی امسال به 20 الی 25 درصد برسد.

اگر در سال آینده برجام احیا نشود، قیمت دلار تا پایان سال به 40 هزار تومان خواهد رسید. بر همین اساس، قیمت های جهانی تاثیر محسوسی در بازار داخلی آهن آلات در سال آینده خواهند داشت. برآورد قیمت آهن و میلگرد نشان می دهد که در سال آینده با جهش های عجیب قیمت دلار، میلگرد و تیرآهن مواجه نشده و شیب افزایش قیمت نسبت به سال های اخیر، ملایم تر است.

این نوع بودجه بندی یعنی قیمت آهن آلات در سال گذشته با توجه به روند قیمت جهانی حرکت کرده و عوامل داخلی همانند تورم و نوسانات دلار اهمیت کمی پیدا خواهد کرد. تورم فعلی 40 درصد بوده و نمی توان انتظار معجزه داشت؛ از این رو به احتمال زیاد تورم در سال آینده بالای 20 درصد خواهد بود.

چرا میلگرد گران میشود

پیش بینی قیمت تیرآهن در سال 1403

قیمت تیرآهن در سال 1403 تا حد زیادی به تغییرات نرخ ارز و قیمت دلار وابسته است؛ پیش بینی های بازارهای مالی نشان می دهند که دلار این روند افزایشی خود را حفظ کرده و حتی امکان دارد در سال جدید، همه رکوردها را بشکند. برای همین در بازارهای معاملاتی هم قیمت تیرآهن افزایش پیدا کند؛ چرا که تولیدکنندگان باید مواد اولیه خود را با قیمت بالاتری خریداری کنند و محصولات وارداتی هم تحت تاثیر قرار دارند.

تیرآهن هم مهم ترین عنصر در ساخت اسکلت فلزی است و برای محاسبه هزینه یک سازه، باید قیمت تیرآهن را در نظر داشته باشید. ساختمان سازی یکی از حوزه هایی است که بیشترین استفاده را از آهن داشته و پیش بینی و تحلیل قیمت آهن برای افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

حجم مصرفی این محصول در ساختمان سازی بالا بوده و کمترین تغییر در قیمت آهن، تاثیر زیادی در بازار مسکن خواهد داشت. قیمت این محصول در فصول مختلف سال متفاوت بوده و میزان تقاضا، تاثیر زیادی بر افت یا صعود قیمت آن خواهد گذاشت.

چرا میلگرد گران میشود

مزایای محصولات آیرونید شامل موارد زیر می باشد:

1. کیفیت بالا: محصولات آیرونید با کیفیت بالا و استانداردهای بین المللی تولید می شوند تا بهترین عملکرد را در پروژه های شما ارائه کنند.

2. مقاومت بالا: میلگرد آیرونید دارای مقاومت بالا در برابر فشار، خوردگی و دیگر عوامل خارجی است که آن را به گزینه ای ایده آل برای پروژه های مختلف می سازد.

3. قیمت مناسب: آیرونید با ارائه میلگرد با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به مشتریان خود امکان می دهد تا به صورت اقتصادی و بدون هدر رفتن از کیفیت، پروژه های خود را انجام دهند.

اگر به دنبال بهترین میلگرد ساده و آجدار با قیمت مناسب هستید، آیرونید بهترین گزینه برای شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با شماره تماس های ذکر شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

چرا میلگرد گران میشود

روند تغییرات قیمتی آهن در سال 1403

در سال 1403 در ماه های ابتدایی، ثبات قیمت نسبتا خوبی را در بازار آهن شاهد بودیم. رشد ملایم قیمت ها در فصل ساخت و ساز نسبتا قابل پیش بینی بود. با این حال در اواخر پاییز، با جهش ناگهانی در قیمت دلار و رشد تورم همراه بودیم که قیمت تیرآهن را هم به ناچار بالا برد.

اما بعد از گذشت چند روز، ثبات نسبی به بازار فولاد بازگشت و شاهد کاهش قیمت ها بودیم. می توانید تغییرات هفتگی، ماهانه و سه ماهه هر محصول در بازار آهن آلات را به صورت نمودار در اختیار داشته باشید.

درحال حاضر قیمت آهن را در آیرونید به صورت روزانه می توانید مشاهده کنید.

چرا میلگرد گران میشود

پیش بینی قیمت ورق در سال 1403

در انتهای سال که نرخ دلار تا حد زیادی افزایش پیدا کرده، نمودار این بازار هم صعودی شده و همین موضوع توانسته قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که قیمت ورق در سال 1403 هم روند افزایشی دارد و تا انتهای سال به قیمت بیشتری می رسد.

قیمت ورق سیاه در سال 1403 تا حد زیادی به نوع آن و میزان عرضه و تقاضا وابسته می باشد. با این حال، مانند دیگر بخش های بازار هم می توان انتظار تاثیرپذیری از شرایط بازار ارز را در خرید و فروش ورق آهنی مشاهده کرد.

چرا میلگرد گران میشود

تخمین قیمت ورق سیاه در سال 1403

قیمت ورق سیاه در ایران همواره تحت تاثیر عوامل زیادی قرار داشته و به دلیل استفاده از آن در صنایع مهم، تحلیل قیمت ورق سیاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ورق سیاه یا ورق نورد گرم، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع خودروسازی، پتروشیمی، ساختمان سازی و بعضی از صنایع دیگر از جمله حوزه هایی می باشند که از این محصول استفاده می کنند و همین امر در قیمت این نوع از آهن آلات تاثیر زیادی دارد.

تقاضای این محصول در نیمه دوم سال بیشتر بوده و برخلاف دیگر محصولات مانند آهن و میلگرد که با شروع بارش افت قیمت پیدا می کنند، قیمت ورق سیاه با شروع فصل بارش افزایش خواهد یافت.

میزان عرضه و تقاضا، شاخص PMI چین، قیمت اسلب و قراضه، نوسانات قیمت ارز، تاثیر تورم جهانی، هزینه حمل ونقل و شاخص FOB چین، همگی جزو عواملی می باشند که بر قیمت این محصول تاثیر می گذارند.

چرا میلگرد گران میشود

تحلیل و پیش بینی قیمت آهن

قبل از این که به تحلیل قیمت آهن در هفته ای که گذشت و پیش بینی قیمت میلگرد در هفته آینده بپردازیم، این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت آهن آلات به عوامل مختلفی بستگی دارد که افزایش یا کاهش قیمت میلگرد در روزهای اینده بر اساس آن ها شکل می گیرد. از جمله این فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز صنایع وابسته
  • قیمت نفت
  • میزان صادرات و واردات
  • هزینه های حمل و نقل
  • قیمت ها در بازار جهانی میلگرد و فولاد
  • نوسانات قیمت دلار
  • میزان عرضه و تقاضا
  • وضعیت بورس کالا

چرا میلگرد گران میشود

چرا میلگرد گران میشود

عوامل مؤثر بر افزایش قیمت میلگرد

قیمت میلگرد امروز از جمله چیزهایی است که فاکتورهای زیادی در مشخص آن نقش دارند. در این قسمت به عمده ترین علل افزایش قیمت میلگرد می پردازیم.

اگر به دنبال پاسخ برای سوالاتی همچون علل و درصد احتمال افزایش یا کاهش قیمت میلگرد امروز در بازار آهن و فولاد هستید می توانید در سایت آیرونید به دنبال جواب باشید و یا از کارشناسان آیرونید در این زمینه مشاوره بگیرید.

چرا میلگرد گران میشود

میزان تقاضای میلگرد و وضعیت بازار میلگرد

افزایش ساخت و ساز در سال های اخیر می تواند در افزایش قیمت میلگرد نقش مهمی ایفا کند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده و استعلام قیمت انواع میلگرد به کانال قیمت لحظه ای میلگرد آیرونید مراجعه کنید.

از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در مشخص قیمت میلگرد می توان به میزان تقاضای میلگرد و وضعیت بازار این محصول فولادی اشاره کرد. هرچه نیاز مصرف کننده به محصولات فولادی و میلگرد در یک بازه زمانی مشخص بیشتر باشد، آن محصول کمیاب شده و افزایش قیمت مشاهده می شود و اگر نیاز بازار به میلگرد کاهش پیدا کند با گذشت زمان قیمت این محصول کاهش پیدا می کند.

چرا میلگرد گران میشود

هزینه تولید و توزیع میلگرد

میلگرد هم مانند دیگر محصولات تولیدی دارای هزینه تولید و توزیع می باشد. مواد اولیه، حمل و نقل، حقوق کارکنان کارخانه های صنایع فولاد از هزینه های تولید میلگرد به شمار می روند.

تعطیلی کارخانه ها

زمانی که توزیع یک کالا در بازار کاهش پیدا می کند میزان تقاضا افزایش پیدا کرده و قیمت آن کالا با سرعت بیشتری افزایش پیدا می کند. پس یکی از عوامل موثر دیگر در افزایش قیمت میلگرد تعطیلی کارخانه ها و شرایط نامناسب تولیدکنندگان می باشد.

افزایش قیمت ارز

تولید کنندگان محصولات فولادی هم با بالا رفتن قیمت ارز برای ادامه فعالیت خود به ناچار قیمت میلگرد را افزایش داده اند. افزایش قیمت ارز بر روی قیمت مواد اولیه میلگرد تأثیر مستقیم گذاشته می باشد.

احتکار آهن آلات در انبارها

قیمت آهن به صورت روزانه مشخص می شود، عده ای دلال و سودجو به دنبال سود بیشتر در آینده دست به احتکار می زنند. یکی دیگر از عوامل تأثیر گذاری در افزایش قیمت میلگرد احتکار آّن می باشد.

بازار بورس

ورود مردم به بازار بورس و خریداری بسیاری از سهام شرکت های مرتبط با صنایع فولادی باعث شده است بازار بورس دچار نوسان شود و این نوسان بر قیمت میلگرد تأثیر بگذارد. به عنوان مثال کارخانه های صنعتی آهن قسمت بزرگی از تولیدات خود را به کارخانه های تولید خودرو ارسال می کنند، در نتیجه تولید میلگرد کاهش پیدا کرده و قیمت آن افزایش می یابد. چرا میلگرد گران میشود

افزایش هزینه حمل و نقل

قیمت سوخت و هزینه های حمل و نقل از مهمترین عواملی می باشند نقش بزرگی در افزایش قیمت میلگرد ایفا می کنند. وقتی خریدار در حجم بالایی میلگرد سفارش می دهد، این سفارش باید از طریق جاده ای، ریلی یا دریایی به دست او برسد. از آنجاکه کامیون و کشتی ها برای جا به جایی به سوخت نیاز دارند، افزایش قیمت سوخت تاثیر مستقیمی در گران شدن میلگرد خواهد داشت.

چرا میلگرد گران میشود

از دیگر عوامل موثر در افزایش قیمت فولاد و میلگرد می توان به تحریم ها، قیمت نفت، دوره های زمانی مختلف، تغییرات آب و هوایی، تعطیلات، نوسان قیمت مسکن، وام های مسکن، تورم جهانی و موارد دیگر اشاره کرد.

چرا میلگرد گران میشود

چرا میلگرد گران میشود

نقش زنجیره تامین فولاد در افزایش قیمت میلگرد

زنجیره تامین فولاد کشور به طور کلی به دو گروه تقسیم می شود: (الف) زنجیره تولید ثابت و (ب)زنجیره تولید خصوصی.

  • فرایند تولید در زنجیره تولید خصوصی: در فرایند القا و ذوب خصوصی، تولید کننده میلگرد، مجبور به خرید آهن اسفنجی و ضایعات آهن می باشند چون آن ها تولید کننده آهن نیستند. آن ها باید آهن اسفنجی را از تولید کننده خریداری کنند، در حالی که زنجیره تولید (الف) یا صادر شده و یا به شمش تبدیل می شود و محصول نهایی به بخش خصوصی فروخته نمی شود. تولیدکنندگان زنجیره تولید میلگرد باید شمش های خود را خریداری کنند.
  • پس مشکل اینجاست که تولید کننده مواد اولیه یا آهن اسفنجی یک زنجیره، تمایلی به خدمت به تولید کننده در قسمت القایی یا ذوب ندارد و شمش های خود را صادر می کند. چرا که در صادرات اقتصاد بهتری است، ارز را به دولت باز می گرداند و دولت از آن حمایت می کند.
  • فرآیند تولید در زنجیره تولید ثابت: گلوله و سنگ معدن >> آهن اسفنجی (1٪) و قراضه (1٪) >> شمش قوس>> محصول نهایی. هر سه این محصولات از صفر تا صد تولید داخلی می باشند و تا حد زیادی در تولید آن ها خودکفا هستیم. تولید این محصولات توسط دولت حمایت می شوند و در صادرات، هر سه محصول اولیه، میانی و نهایی نقش فعالی دارند و به یک میزان اهمیت دارند.

چرا میلگرد گران میشود

آیا میلگرد بخریم یا نه؟

زمانی که قیمت اکثر محصولات به بازار جهانی و نرخ ارز بستگی دارد، میلگرد تنها محصولی نیست که بخواهیم خرید یا عدم خرید آن را مورد توجه قرار دهیم. بلکه باید در نظر داشته باشیم که قیمت دیگر محصولات هم در حال نوسان است و این موضوع امکان دارد باعث شود هزینه کلی پروژه بالا یا پایین تر از حد انتظارمان برود.

این که آیا میلگرد ارزان میشود و یا میلگرد بخریم یا نه، قطعا به پروژه، زمان مورد انتظار و برنامه ریزی شده برای تحویل آن و دیگر موارد بستگی دارد. البته این مورد به وضوح به اثبات رسیده که افزایش قیمت در یک بازه زمانی فقط مخصوص یک محصول نیست. چرا میلگرد گران میشود

چرا میلگرد گران میشود

آیا میلگرد ارزان می شود؟

اتفاقات سیاسی و اقتصادی اخیر از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر نرخ دلار و پس از آن، بازارهای طلا، بورس، آهن آلات و… می باشد. سازندگان انواع سازه ها و مدیران پروژه ها دنبال کنندگان آخرین اخبار میلگرد و دیگر محصولات ساختمانی می باشند تا بتوانند با کم ترین قیمت ممکن خرید خود را نهایی کنند.

نوسانات قیمت در بازار یک امر طبیعی به شمار می آید و بالا و پایین رفتن قیمت ها به طور مداوم، این روزها تبدیل به یک موضوع تکراری و رایج شده. اما همین تفاوت قیمت ها است که می تواند بر سرعت انجام پروژه های مختلف تاثیر بگذارد و تا حدود زیادی مشخص کننده زمان تمام شدن و تحویل پروژه ها باشد.

چرا میلگرد گران میشود

ارزانترین قیمت میلگرد

پاسخ به این سوال که آیا میلگرد ارزان میشود یا خیر و اینکه آیا میلگرد بخریم یا نه هم در نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم بستگی دارد. برای این که بتوانید مناسب ترین قیمت میلگرد را بیابید، ادامه مطلب را مطالعه کرده و زمان خرید میلگرد مد نظر قرار دهید.

توجه به نرخ دلار چرا میلگرد گران میشود

نرخ دلار و نرخ های صادراتی می توانند مشخص کننده این باشند که که آیا میلگرد ارزان میشود یا خیر. چون این موارد تاثیر شگرفی بر قیمت انواع محصولات و به ویژه میلگرد دارند. در صورت کاهش نرخ دلار، شاهد ارزان تر شدن قیمت میلگرد در بازار خواهیم بود. این مورد می تواند موجب رضایتمندی همه افراد درگیر با ساخت و ساز و طراحان و صاحبان پروژه ها شود.

حجم تقاضا همیشه بر قیمت میلگرد موثر نیست

بنا بر تجربه ای که از تحلیل بازار در سال های گذشته به دست آمده است، بازارسازهای داخلی نسبت به تاثیر تقاضا بر قیمت یک محصول -به خصوص محصولات ساختمانی مانند میلگرد- بی تفاوت بوده اند. پس همیشه نیازی نیست برای پیش بینی قیمت میلگرد، حجم مورد تقاضا را مورد نظر قرار داد.

توجه به نرخ مواد اولیه در بازار چرا میلگرد گران میشود

برای پیدا کردن ارزان ترین قیمت میلگرد، در نخست باید نرخ مواد اولیه را در بازار مد نظر قرار دهید؛ به خصوص معاملات آهن اسفنجی و آهن قراضه. این نوع محصولات هر نوع تغییر قیمتی داشته باشند، به طور مستقیم بر روی قیمت میلگرد هم تاثیرگذار خواهند بود.

قیمت میلگرد در آیرونید

با خرید میلگرد تیرچه از آیرونید، شما می توانید اطمینان داشته باشید که محصولی با کیفیت و دوام دریافت خواهید کرد که به راحتی می توانید از آن در پروژه های ساختمانی خود استفاده کنید. همینطور، با انتخاب آیرونید برای خرید محصولات خود، مطمئن باشید که قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی نیز در اختیارتان خواهد بود. چرا میلگرد گران میشود

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات