سبد خرید
با کیفیت ترین میلگرد

با کیفیت ترین میلگرد

0
1 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

با کیفیت ترین میلگرد چیست؟ کدام کارخانه بهترین میلگرد ایران را تولید می کند؟ میلگردها در کارخانه های مختلفی تولید و روانه بازار فولاد می شود؛ از نظر کیفیت بهترین میلگرد ایران، متعلق به شرکت ذوب آهن اصفهان می باشد که استاندارد و کیفیت آن در رده بهترین میلگرد قرار دارد.

این مجموعه و کارخانه عظیم آهن آلات میلگردهای ساده و آجدار را در سایزهای مختلف تولید می کند. همانطور که می دانید میلگردها تنوع بالایی دارند، در بسیاری از موارد، انتخاب یک میلگرد خوب برای ساختمان سازی زمان‎بر و حتی دشوار است. میلگردهای TMT در حال حاضر، بهترین میلگردهای ساختمانی هستند.

لازم به ذکر است که انتخاب با کیفیت ترین میلگرد برای یک پروژه خاص به عوامل متعددی مانند محل پروژه، الزامات سازه ای، بودجه و پیشنهاد های مهندس بستگی دارد. همیشه برای تعیین مناسب ترین میلگرد برای نیازهای خاص خود با مهندسین و پیمانکاران واجد شرایط مشورت کنید.

میلگرد 16 چند کیلو است

با کیفیت ترین میلگرد در ایران چیست؟

تعیین مطلق با کیفیت ترین میلگرد در ایران کار پیچیده ای است، چرا که به عوامل مختلف و نیازهای خاص پروژه بستگی دارد. با این حال، لیست مختصری از تولیدکنندگان میلگرد با کیفیت در ایران را بر اساس اعتبار، استانداردهای صنعتی و بازخورد مشتریان در اختیار شما قرار می دهیم:

میلگرد ذوب آهن اصفهان

این شرکت یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان با کیفیت ترین میلگرد در ایران است که به خاطر میلگردهای باکیفیت خود مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی شناخته شده می باشد. آنها طیف گسترده ای از محصولات میلگرد را برای کاربردهای مختلف ساختمانی ارائه می دهند.

دسترسی سریع: قیمت میلگرد ذوب آهن

 

میلگرد فولاد کویر کاشان

این شرکت هم با کیفیت ترین میلگرد را تولی می کند. این شرکت به خاطر تعهد خود به نوآوری و پیشرفت های تکنولوژیکی در تولید فولاد شناخته شده می باشد. میلگردهای آنها به خاطر دوام، استحکام و ثباتشان شناخته شده اند و آنها را به انتخابی محبوب برای پروژه های سخت تبدیل می کنند.

دسترسی سریع: قیمت میلگرد کاشان

 

مجتمع فولاد ظفر بناب

یکی از بهترین تولید کنندگان میلگرد و با کیفیت ترین میلگرد با گرید A3 و A2 در کشور کارخانه ظفر بناب می باشد.

دسترسی سریع: قیمت میلگرد بناب

 

میلگرد کاوه تیکمه داش

این شرکت به خاطر تاسیسات تولیدی مدرن و پایبندی به استانداردهای کیفیت بین المللی شناخته شده می باشد. میلگردهای آنها در پروژه های ساختمانی مختلف از جمله ساختمان های مرتفع، پل ها و سازه های صنعتی به کار می روند.

دسترسی سریع: قیمت میلگرد تیکمه داش

 

میلگرد امیرکبیر خزر

میلگرد امیرکبیر خزر با تمرکز بر کیفیت و رضایت مشتری، در بازار میلگرد ایران به شهرت قابل توجهی دست یافته می باشد. محصولات آنها به طور دقیق برای الزامات بالاترین استانداردها آزمایش می شوند و برای نیازهای ساختمانی متنوع مناسب هستند.

دسترسی سریع: قیمت میلگرد امیرکبیر

 

شرکت روهینا دزفول خوزستان

شرکت روهینا دزفول تولید کننده میلگردهای آج دار از نوع A3 و A4 می باشد. محصولات این کارخانه با کیفیت بالایی تولید شده و برای استفاده در ساختمان سازی مناسب هستند. این کارخانه از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد.

دسترسی سریع: قیمت میلگرد خوزستان

 

شرکت فولاد قزوین

شرکت فولاد قزوین تمرکز تولید خود را بروی میلگرد آجدار شاخه A2 و A3 از سایز 8 تا 20 قرار داده و در این امر موفق ظاهر شده می باشد.

از دیگر تولیدکنندگان این محصول در ایران را می توان فولاد آذربایجان، شرکت نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد، مجتمع فولاد پارس، ذوب آهن و نورد کرمان، ذوب و نورد خلیج فارس، ذوب آهن اردبیل، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و… نام برد.

برای اینکه بتوانید محصول مناسب خود را خرید کنید باید طریق محاسبه وزن میلگرد را بدانید. اشتباه خریدارانی که فقط به گفته فروشندگان اکتفا می کنند در مواقعی مشکل ساز می شود.

بهترین و آسانترین راه برای محاسبه وزن، آن است که یک طول مشخص از محصول مورد نظر را از فروشنده بخواهید و با استفاده از یک ترازوی دیجیتال وزن آن را محاسبه کنید و سپس طول آن را با استفاده از متر اندازه بگیرید. سپس از طریق رابطه ذکر شده در مقاله محاسبه وزن میلگرد اقدام به محاسبه وزن آن بر حسب طول کنید.

دسترسی سریع: قیمت میلگرد قزوین

 

گروه صنعتی فولاد یزد احرامیان

از تولید کنندگان برتر میلگرد آجدار سایز 10 الی 32 فولاد یزد احرامیان می باشد.

دسترسی سریع: قیمت میلگرد احرامیان

 

میلگرد ابهر

اهمیت انتخاب بهترین میلگرد؛ کاربرد میلگرد ساختمان سازی

میلگرد در سایزها و گریدهای مختلف در ساخت و ساز به کار می رود. این محصول در بخش های مختلف سازه و به منظور جبران مقاومت کششی ضعیف بتن مورد استفاده قرار می گیرد. در این راستا، انتخاب میلگردهای آجدار گزینه بهتری است؛ چرا که وجود آج در این مقاطع فولادی، به افزایش پیوستگی بین میلگرد و بتن منجر می شود. نتیجه این اتفاق، استحکام بیشتر بتن خواهد بود. اهل فن، ترکیب حاصل از بتن و میلگرد را با عنوان بتن مسلح می شناسند.

میلگردها طوری طراحی شده اند که بتوانند با هر نوع بتنی سازگار باشند و باعث تقویت و استحکام سازه شوند. با این وجود، یکی از مواردی که باید در زمان خرید میلگرد به آن دقت داشته باشید، جنس میلگرد می باشد. جنس این مقاطع فولادی تا حد زیادی به مواد اولیه به کار رفته، استانداردهای تولید و کارخانه تولیدکننده مربوط می شود.

بهترین میلگرد برای ساختمان سازی، مواردی هستند که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تولید شده باشند. این محصولات از دوام و استحکام بیشتری برخوردارند و در تماس و ترکیب با بتن، عملکرد بهتری خواهند داشت. از آن جایی که شرکت های مختلف استانداردهای خاصی در کار خود دارند، بنابراین، اطلاع از ویژگی ها و قیمت روز میلگرد هر کارخانه اهمیتی دوچندان دارد.

مقایسه کیفیت میلگرد کارخانه های مختلف

اگرچه تمامی کارخانه های تولید میلگرد در کشور، میلگردهای خود را با توجه به استادارد ملی تولید می کنند، اما کیفیت میلگرد کارخانه های مختلف می تواند متفاوت باشد. عمده علت آن هم سه گزینه زیر می باشد.

  • رعایت یا عدم رعایت طول استاندارد در هر بندیل میلگرد
  • تفاوت در وزن میلگردها
  • تولید میلگرد مطابق با تمامی پارامترهای استاندارد ملی

در همین راستا کیفیت میلگرد کارخانه های مختلف را می توان به صورت زیر مقایسه کرد:

همانطور که گفتیم، یکی از عواملی که تفاوت کیفیت میلگرد کارخانه های مختلف را نشان می دهد، وزن میلگرد می باشد. بالاترین وزن میلگرد، متعلق به کارخانه ذوب آهن اصفهان است که نزدیک ترین مقدار به وزن استاندارد را دارد. همینطور در هر بندیل میلگردِ این کارخانه، به ندرت میلگردی با طول نرمال (طول کمتر از 12 متر) دیده می شود. در نتیجه، می توان گفت بهترین کیفیت میلگرد بین کارخانه های تولیدکننده، متعلق به کارخانه ذوب آهن اصفهان است.

کارخانه فولاد کویر کاشان، دومین کارخانه ای است که به خاطر تولید میلگرد با وزن استاندارد و عدم وجود میلگرد نرمال در بندیل های خود، به عنوان یکی از باکیفیت ترین کارخانه های تولید میلگرد شناخته می شود.

دیگر میلگردهای تولیدی کارخانه های کشور، از جمله میلگرد آناهیتا گیلان، میلگرد بافق یزد، میلگرد زاگرس و … هم همگی جزء میلگردهای باکیفیت شمرده می شوند، اما در رده بعدی نسبت به میلگرد ذوب آهن و کویر کاشان قرار دارند.

میلگرد آناهیتا گیلان

چگونه میلگرد با کیفیت را تشخیص دهیم؟

تا اینجای مقاله با کیفیت میلگردهای مختلف آشنا شدیم، اما اگر میلگردی خریداری کرده ایم یا میلگردی داریم که می خواهیم کیفیت آن را بررسی کنیم، چگونه این کار را انجام دهیم؟ بررسی کیفیت میلگردها به منظور اطمینان از ویژگی های مورد نیاز، یک امر مهم و ضروری می باشد. کیفیت میلگردها را با توجه به آزمایش ها و موارد زیر می توان بررسی کرد.

روش های تشخیص کیفیت میلگرد

  • پلاک شناسایی میلگرد یا گواهی نامه فنی همراه با میلگرد را بررسی کنید. هر بندیل میلگرد همراه با پلاک شناسایی یا پلاک بندیل عرضه می شود. علاوه بر پلاک بندیل، در بسیاری از میلگردهای تولیدی کشور، کارت مشخصات محصول هم همراه با میلگرد به مصرف کننده تحویل داده می شود. توجه به اطلاعات درج شده در پلاک و کارت ارائه شده با محصول، به شما در تشخیص میلگرد با کیفیت و استاندارد، کمک به سزایی می کند.
  • برگه آنالیز میلگرد یا گواهینامه کنترل کیفیت آن را بررسی کنید. برگه کنترل کیفیت میلگرد، شامل آزمایش های انجام شده روی میلگرد و همینطور مشخصات فنی و عمومی میلگرد می باشد.
  • ویژگی های ظاهری میلگرد را بررسی کنید. وجود زنگ زدگی، تغییر رنگ و آسیب فیزیکی در سطح میلگردها اهمیت دارد. به طور مثال، اگر زنگار میلگرد زیاد باشد و در نتیجه، خوردگی عمیق در میلگرد اتفاق بیافتد، کیفیت آن دچار مشکل می شود. به همین علت، هرگونه تغییر رنگ، تغییر شکل یا خراش در میلگرد را بررسی کنید.
  • به علامت اختصاری حک شده روی میلگرد توجه کنید. اطلاعات مندرج بر پلاک بندیل یا کارت مشخصات به تنهایی کافی نیست و حتما لازم است اطلاعات پلاک بندیل را با علامت اختصاری که روی بدنه میلگردها به صورت برجسته حک می شود، مطابقت دهید.

آیرونید مرکز فروش انواع میلگرد

آیرونید یکی از برترین عرصه کنندگان و تامین کنندگان میلگرد در بازار است که با محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خود، اعتماد مشتریان را به دست آورده است. اگر به دنبال بهترین قیمت میلگرد برای پروژه های خود هستید، آیرونید بهترین گزینه برای شماست.

میلگرد از جمله مواد اولیه مهم در ساخت و ساز و صنایع مختلف است که کیفیت آن بسیار مهم است. آیرونید با استفاده از فناوری های پیشرفته و استانداردهای بین المللی، میلگرد با کیفیت بالا و مقاومت بسیار بالا را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. 

مزایای محصولات آیرونید شامل موارد زیر می باشد: 

  1. کیفیت بالا: محصولات آیرونید با کیفیت بالا و استانداردهای بین المللی تولید می شوند تا بهترین عملکرد را در پروژه های شما ارائه کنند.
  2. قیمت مناسب: آیرونید با ارائه میلگرد با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به مشتریان خود امکان می دهد تا به صورت اقتصادی و بدون هدر رفتن از کیفیت، پروژه های خود را انجام دهند.
  3. مقاومت بالا: میلگرد آیرونید دارای مقاومت بالا در برابر فشار، خوردگی و سایر عوامل خارجی است که آن را به گزینه ای ایده آل برای پروژه های مختلف می سازد.

اگر به دنبال بهترین میلگرد ساده و آجدار با قیمت مناسب هستید، آیرونید بهترین گزینه برای شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با شماره تماس های ذکر شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات