سبد خرید
بهترین ورق گالوانیزه در ایران

بهترین ورق گالوانیزه در ایران

0
1 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

در این مطلب شما را با بهترین ورق گالوانیزه در ایران آشنا می کنیم. ورق های گالوانیزه به عنوان پرکاربردترین ورق های صنعتی در انواع مختلفی تولید می شوند. به جهت انتخاب یکی از این ورق ها، خریداری و استفاده از آن ها در صنعت مورد نظر، ابتدا باید با تفاوت انواع مختلف این ورق ها آشنایی داشته باشید. در بیشتر کارخانجات معرفی شده انواع مختلف ورق ها از نظر جنس متریال و آلیاژ اولیه، بافت، شکل و نحوه عرضه و از همه مهم تر از نظر فرآیند گالوانیزاسیون تولید می شوند. در ادامه با بهترین انواع ورق های گالوانیزه آشنا خواهید شد. با آیرونید همراه باشید.

مشخصات فنی ورق گالوانیزه

  • اگر در پوشش روی علاوه بر روی، مقداری عنصر آهن Fe نیز یافت شود به آن ورق ZF می گویند.
  • کیفیت آلیاژ به کاربرده شده برای گالوانیزاسیون آهن مهمترین فاکتور در تعیین قیمت ورق گالوانیزه است.
  • پوشش سطح آهن در ورق های گالوانیزه عموماً روی (Zn) است.
  • پوشش لایه روی بر سطح آهنی در ورق های گالوانیزه ضخامتی بین 0.6 الی 6 میلی متر دارد.
  • اما رایج ترین ورق های موجود در بازار ایران دارای پوشش هایی با ضخامت های بین 80 الی 150 میکرون هستند.
  • ورق های گالوانیزه در سه نوع کلی گل درشت، گل ریزه و بدون گل تولید می شوند که هر کدام در موارد مختلفی به کار می روند.
  • اگر جنس پوشش روی بر سطح ورق آهنی خالص باشد به آن ورق Z می گویند.
  • این محصولات طبق استانداردی به نام استاندارد ISO 1460 ساخته می شوند که میزان روی در واحد سطح ورق گالوانیزه را تعیین می کند.
  • ورق های وارداتی بین 160 الی 200 میکرون ضخامت دارند و به همین دلیل گران تر و مرغوب تر هستند.

ویژگی های بهترین ورق گالوانیزه چیست؟

ورق های گالوانیزه دارای مزایایی می باشند که آن ها را از دیگر ورق ها متمایز می کنند. این محصولات طول عمر بالایی دارند بگونه ای که بیشتر از 30 سال عمر مفید خواهند داشت و این موجب بالا رفتن کارایی آن ها می شود. بدلیل پوشش روی که در سطح این ورق ها قرار گرفته می توان از آسیب و خوردگی آن ها جلوگیری کرد. از این ورق ها بیشتر در مکان هایی که از رطوبت بالایی برخوردار می باشند استفاده می شود.

کاربرد ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه کاربردهای زیادی دارند، بسیاری از لوازمی که ما از آن ها استفاده می کنیم چه در خانه چه محل کار و … چه غیره از ورق های فولادی ساخته شده اند. ورق گالوانیزه به دلیل نوع پوششی که روی آن به کار ررفته، می تواند در بسیاری از صنایع و کاربردهای روزمره، قابل استفاده باشد. ورق های گالوانیزه به دلیل ویژگی هایی که دارد در صنایع مختلف کاربرد دارد. از این ورق ها در تهیه محصولات و تولیداتی نظیر موارد زیر استفاده می شود:

  • لوله های بخاری مورد استفاده در منازل
  • کانال های کولر مورد استفاده در منازل
  • شیروانی مورد استفاده در منازل
  • لوله های آب مورد استفاده در محل های گوناگون
  • تمام وسایلی که ممکن است آهن در آن ها دچار خوردگی شده و خسارت به بار آورد.
  • سینی های کابل مورد استفاده در صنایع
  • نردبان های کابل مورد استفاده در صنایع
  • لوله های فولادی برق به کاربرده شده در صنایع

مزایای ورق گالوانیزه

از این نوع ورق ها معمولا در حوزه مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده های زیادی می شود و همین موضوع باعث شده که ورق های گالوانیزه از گذشته تاکنون از محبوبیت بالایی برخوردار باشند. استفاده از ورق های گالوانیزه می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه کم: استفاده از این نوع ورق گالوانیزه به دلیل نوع پوشش روی آن، از هزینه کمتری برخوردار است.
  • استفاده آسان: به راحتی می توان از این ورق ها استفاده کرد.
  • عمر طولانی: ورق‎های گالوانیزه دارای پوشش روی هستند و می توان از آن ها برای مدت زمان طولانی استفاده کرد؛ چرا که دیرتر دچار زنگ زدگی و خوردگی می شوند.

بهترین کارخانه تولید ورق گالوانیزه در ایران

ورق گالوانیزه کارخانه فولاد مبارکه اصفهان که از شهرت بالایی نیز برخوردارند در ساخت و سازها، لوله سازی، قطعه سازی، خودروسازی و امثال آن فوق العاده زیاد اهمیت دارند. در ادامه به معرفی بعضی از کارخانه های تولیدکننده می پردازیم.

تاثیر کارخانه ورق گالوانیزه بر کیفیت آن

میزان ظرفیت تولیدی هر کارخانه به نوع کوره ها و ظرفیت مشعل های هر کوره بستگی دارد. مثلا اگر تعداد مشعل ها محدود باشد نمی توان انتظار داشت که سرعت تولید ورق ها به خصوص ورق های فولادی ضخیم خیلی بالا باشد زیرا برای اینکه فولاد به دمای مورد نیاز برسد به زمانی نیاز هست که توسط سیستم گرمایی کوره محدود می شود. این موضوع علاوه بر سرعت و کمیت خروجی کار، بر روی کیفیت محصول نیز تاثیر می گذارد، چراکه در متالوژی گرم کردن، سرد کردن و زمان هر کدام و سرعت انجام هر یک خیلی زیاد بر هم تاثیر دارد.

موضوع دیگری که لازم به ذکر است محدب شدن و تغییر شکل دادن ورق در هنگام خروج از کوره و حالت مذاب است. وقتی فلز داغ است به راحتی شکل می گیرد و این سبب می شود تا دقت ابعادی بالایی نداشته باشد. اما روش های زیادی برای افزایش دقت ابعادی فولادی و ساخت قطعات پیچیده حتی با روش نوردکاری وجود دارد. میزان کمانش، پیچش، خمش و کشش هر قطعه آهنی و یا فولادی به تمام این موارد بستگی دارد.

موقعیت جغرافیایی کارخانجات فولاد و محصولات فلزی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا برای انتقال تولیدات این کارخانه ها به نقاط مختلف کشور از راه های مواصلاتی زمینی استفاده می شود و شرایط جوی و زیرساخت جاده ای در این پروسه بسیار مهم است.

با توجه به اینکه کارخانه ها و تولیدکنندگان فولاد و ورق های پرمصرف مثل گالوانیزه در شهرهای اصلی و بزرگ و در نقاطع مختلف کشور احداث شده اند، به راحتی می توان منابع مصرفی صنایع کشور را از طریق این تولیدکنندگان تامین کرد. معمولا کارخانه های تولیدکننده ورق گالوانیزه مشخصات کامل فنی و مکانیکی محصولات را همراه با پلاک هایی ارائه می دهند.

ورق گالوانیزه کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

این کارخانه از تولیدکنندگان بزرگ مقاطع فولادی و آهنی در کشور است که به طور خاص بر روی انواع ورق فولادی، آهنی و آلیاژی متمرکز است. ورق های گالوانیزه تولید شده آن دارای کیفیت بالایی هستند و طبق استانداردهای جهانی ساخته می شوند.

این ورق های مقاوم از ضخامت های کم مثل 0.18 میلی متر تا 16 میلی متر بسیار رایج و کاربردی هستند. فولاد مبارکه با قدمت بالایی که دارد دارای خط تولید نورد گرم و سرد است و انواع ورق فلزی را به صورت شیت و کلاف در ابعاد مختلف تولید و عرضه می کند. ورق های گالوانیزه که توسط این کارخانه تولید می شوند در عرض 750 تا 1510 میل بوده ضخامتی بین 0.25 تا 2 میلی متر دارند.

گزارش هایی که توسط این تولیدکننده ارائه شده حاکی از آن است که وزن کلاف های ورق سفید فولاد مبارکه چیزی حدود 3 تا 20 تن وزن دارد. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان دارای ظرفیت 200 هزار تن در سال است.

ورق گالوانیزه کارخانه فولاد مبارکه اصفهان از نظر استحکام در درجه بالایی است، دارای جوش پذیری خوبی بوده و در برابر ضربه مقاومت دارد و همچنین کیفیت سطحی خوب، کیفیت داخلی مناسب و ترکیب شیمیایی آلیاژ آن نیز از ناخالصی غیرفلزی پایینی برخوردار بوده و دارای مقاومت خستگی خوبی است.

ورق گالوانیزه کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان

شرکت فولاد کاشان یکی از مهم ترین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه گرم است و البته محصولات ورق دیگری در خط تولید نورد سرد و گرم توسط این کارخانه تولید و به بازار عرضه می گردد. به عنوان مثال محصولات ورق اسیدشویی، روغنی، آنیل شده و غیره. شرکت امیرکبیر کاشان محصولات فولادی خود را در چند دسته تجاری، کششی، کششی عمیق و بسیار عمیق قرار می دهد که از نظر انعطاف پذیری، استحکام و خصوصیات جوشکاری و غیره دارای رتبه های خوبی هستند و از آن ها برای استفاده در ساخت کابینت، بشکه، لوله و مبلمان استفاده می شود.

ورق گالوانیزه کارخانه هفت الماس

شرکت فولاد هفت الماس از تولیدکنندگان دیگر ورق های گالوانیزه است که خط تولید آن در سال از حدود 100000 تن به بالا بوده و در زمینه صادرات نیز فعالیت چشمگیری دارد. ورق های تولیدی هفت الماس دارای ضخامت های 0.3 تا 2 میلی متر و عرض 1000 و 1250 میل است. می توان گفت با کیفیت ترین ورق های بازار را این کارخانه تولید می کند و دارای نشان استاندارد ایزو است.

ورق گالوانیزه شرکت فولاد تاراز

کارخانه تاراز که توسط شرکت صنایع چهارمحال و بختیاری اداره می شود از تولیدکنندگان عمده ورق های پوشش دار همچون ورق گالوانیزه است. این کارخانه هر سال چیزی حدود 330 هزار تن تولید دارد و محصولات ورق آن در بازار تولید محصولات خانگی کاربرد زیادی دارد. همانطور که می دانید ورق گالوانیزه تاراز از کیفیت سطحی بالا، فرم پذیری و رنگ پذیری خوبی برخوردار است و برای بازرسی آن به هزینه کمی نیاز است.

ورق گالوانیزه شرکت فولاد شهرکرد

کارخانه فولاد خودرو شهرکرد در زمینه تولید ورق های فولادی سهم بزرگی دارد و در سال حدود 400 هزار تن ظرفیت دارد. محصولات این کارخانه رقابت دارد با محصولات وارداتی و از نظر کیفیت در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. میزان مقاومت، استحکام و دوام ورق های گالوانیزه، میزان فرم پذیری، ظاهر زیبا و تمیز، صاف و با قیمتی مناسب همه موجب شده تا این محصول محبوبیت بالایی در بازار کسب کند.

 

گالوانیزه گرم چیست؟

گالوانیزه گرم یک روش پردازشبوده که به خاطر هزینه کم و دوام عالی در بسیاری از زمینه ها استفاده می شود. این روش که یک فرآیند آبکاری است دارای مقاومت و چسبندگی بالا بوده و با واکنش آلیاژی یا شیمیایی مشخص می شود. برخلاف رنگ معمولی به سادگی کنده نمی شود مگر اینکه در معرض اصطکاک یا ضربه شدید قرار گیرد. از فرآیند آبکاری در سازه های صنعتی، ساختمانی، برج نیروی، گنتری و پایه تجهیزات پست ها، دکل های مخابراتی، دکل های روشنایی، پایه پرچم و دیگر سازه های مشابه که انتظار عمری چند ده ساله مورد انتظار است به کار می رود.

لیست بهترین شرکت های گالوانیزه گرم در ایران

با توجه به کاربردهای مختلف آبکاری گالوانیزه گرم، شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات گالوانیزه گرم در ایران فعال می باشند، بسیارند. لیست شرکت های گالوانیزه گرم در ادامه معرفی می شود.

کارخانه تولید سازه های فولادی آرین

گالوانیزه گرم آرین تولید کارخانه توسعه سازه های فولادی آرین در اصفهان می باشد. این کارخانه یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه خدمات در زمینه خدمات گالوانیزه گرمبوده که با در اختیار داشتن امکانات رنگ و سندبلاست برای سازه های صنعتی و ساختمانی و گالوانیزه گرم برای دکل های انتقال نیرو، روشنایی و مخابراتی ارائه خدمت می کند. با توجه به اینکه در حجم وسیع عملیات آبکاری گالوانیزه گرم را انجام می دهد هزینه گالواهم گرم نسبت به دیگر شرکت ها ارزان تر می باشد.

شرکت توسعه سازه های فولادی آرین

شرکت توسعه سازه های فولادی آرین که با در اختیار داشتن واحد مهندسی و طراحی کارآمد، کارخانه با تجهیزات کامل گالوانیزه گرم کلیه نیازمندی های مربوط به ساخت سازه های صنعتی، ساختمانی، دکل های مشبک و تلسکوپی انتقال نیرو، پایه پست ها، دکل های مخابراتی، دکل های روشنایی، پایه پرچم و برج نوری را فراهم می کند. این شرکت در اصفهان واقع شده. اگر قصد آبکاری فلزات و پایه های فولادی در مقیاس بزرگ دارید شرکت توسعه سازه های فولادی آرین بهترین گزینه می باشد.

شرکت فراساز

شرکت فراساز در سال 1359 آغاز بکار کرده. می توان گفت این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه خدمات در حوزه آبکاری گالوانیزه گرم می باشد. فراساز که تولیدکننده دکلهای انتقال نیرو، مشبک، تلسکوپی، پستهای برق، سازه های فلزی، دکلهای مخابراتی، رادیوئی، تلویزیونی، برجهای روشنایی،برج های کمک ناوبری، پایه پرچم، گالوانیزه انواع تجهیزات و سازه های فلزی مورد استفاده در صنایع پالایشگاهی، پتروشیمی و نیروگاهی و از این قبیل است خدمات گالوانیزه گرم و سندبلاست را هم انجام می دهد.

گروه صنعتی فولاد قائم اسپادان

گروه صنعتی فولاد قائم اسپادن در فولاد مبارکه واقع شده. این شرکت در سال 1360 آغاز به فعالیت کرده و در زمینه تولید لوله و پروفیل و ساخت اسکلت های فلزی آغاز کرد با بکارگیری ماشین آلات برش و جوش اتوماتیک و خط گالوانیزه گرم محصولات این شرکت با بهترین کیفیت عرضه می شود.

خاور روی

در لیست شرکت های گالوانیزه گرم می توان به خاور روی هم اشاره کرد. این شرکت در منطقه شهید زواره ای جاده ساوه می باشد. این شرکت علاوه بر طراحی و ساخت انواع سازه های فولادی خدمات گالوانیزه گرم هم انجام می دهد.

شرکت آبکاری صدوقی

شرکت آبکاری صدوقی گالوانیزاسیون گرم کلیه قطعات فلزی ورق، نبشی، لوله، سینی، کابل، گاردریل، قطعات و اتصالات برق، دکل مخابراتی را انجام می دهد. آدرس کارگاه صدوقی در تهران شهرک صنعتی چهاردانگه می باشد.

شرکت خدمات شیمی فرآور مریک

شرکت خدمات شیمی فرآور مریک خدمات گالوانیزه انواع لوله، سازه های فلزی، پروفیل، شبکه های فولادی و تجهیزات فشار قوی را انجام می دهد. این شرکت که در تهران واقع شده به صورت اختصاصی خدمات آبکاری گالوانیزه گرم را انجام می دهد.

 

نحوه تهیه بهترین ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه جزو پرکاربردترین ورق های فولادی می باشد. این نوع ورق ضخامت های متفاوت، انواع مختلف و مقاومت بالایی دارند و به جهت ویژگی های ساختاری به خصوصی که در این مطلب به آن ها اشاره شد، در صنایع گوناگون استفاده می شود.  همینطور در مورد کاربرد این ورق ها و بهترین کارخانه های تولیدکننده این محصول هم صحبت کردیم.

برای خرید ورق گالوانیزه در ابعاد و اندازه های مختلف از بهترین برندها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. از این طریق می توانید ضمن دریافت مشاوره از افراد متخصص در این زمینه، بهترین ورق گالوانیزه را با توجه به نیازی که دارید، تهیه کنید.

 

انواع ورق گالوانیزه

انواع ورق گالوانیزه از نظر جنس

ورق های گالوانیزه معمولا از جنس آهن یا فولاد ساخته می شوند. آهن یا فولاد مصالحی مقاوم می باشند اما در حالت عادی نسبت به خوردگی و زنگ زدگی مقاومت چندانی ندارند، در نتیجه با روش های مختلف که یکی از آن ها گالوانیزه است، آن ها را مقاوم می کنند. در صورتی که متریال اولیه ورق از آهن و کربن باشد، ورق فولادی است و مقاومت آن بسیار بیشتر از ورق آهنی می باشد.

ورق های فولادی در گالوانیزاسیون مقاومت بیشتری پیدا می کنند و کاربرد آن ها هم نسبت به ورق های آهنی بیشتر خواهد بود. در نتیجه موثرتر بوده و در صنایع بیشتری قابل استفاده می باشند. تقسیم بندی ورق های فولادی از نظر جنس زمانی انجام می شود که جنس متریال اولیه در صنعت مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار باشد. به طور کل می توان گفت ورق هایی که از فولاد ساخته می شوند نسبت به ورق های تولید شده از آهن کاربردی تر می باشند.

انواع ورق گالوانیزه از نظر ضخامت و شکل

ورق های گالوانیزه را از نظر ضخامت، ابعاد و اندازه و شکل هم به انواع مختلفی تقسیم می کنند. همان طور که گفته شد، تولید این محصول در کارخانجات مختلف، در ابعاد و اندازه های متفاوت انجام می شود. هر کارخانه بسته به تجهیزاتی که در اختیار داشته و هدفی که از تولید ورق های خود دارد، انواع ورق های گالوانیزه را در ابعاد مختلف تولید می کند.

همینطور کوتینگ ورق های گالوانیزه هم با هم متفاوت است و از این نظر هم می توان این ورق ها را به انواع مختلف تقسیم بندی کرد. در تقسیم بندی از این نوع هر چه کوتینگ ورق بیشتر باشد، کیفیت آن هم بالاتر خواهد بود.

انواع ورق گالوانیزه از نظر فرایند گالوانیزاسیون

در نهایت انواع ورق گالوانیزه را از نظر فرآیند گالوانیزاسیون هم به انواع مختلفی تقسیم می کنند. این تقسیم بندی ورق ها را در دو دسته ورق های گالوانیزه گرم و سرد قرار می دهد.

  • ورق های گالوانیزه گرم

ورق گرم، در فلز روی مذاب فرو می رود و همه سطح آن با روی مذاب پوشانده می شود. این روش که در اصطلاح غوطه وری گالوانیزاسیون هم نامیده می شود، ورق ها را نسبت به ضرب دیدگی، خوردگی و … مقاوم می سازد.

  • ورق های گالوانیزه سرد

ورق سرد، به وسیله یک محلول الکترولیکی مقاوم می شود که به فرآیند انجام آن آبکاری هم گفته می شود. در این روش ورقی همگن و یکنواخت تر تولید می شود.

انواع ورق گالوانیزه بر اساس روش تولید
ویژگی ورق گالوانیزه گرم ورق گالوانیزه سرد
فرآیند تولید غوطه وری در حمام مذاب پوشش دهی الکترولیتی
دمای فرآیند حدودا 450 درجه سانتی گراد دمای محیط (پایین تر از گالوانیزه گرم)
سرعت تولید حدود 180 متر بر دقیقه کمتر از گالوانیزه گرم
ضخامت پوشش ضخامت بالا، قابلیت ایجاد پوشش ضخیم ضخامت کم
واکنش پوشش تشکیل پوشش چسبنده پس از واکنش با فلز مذاب روی رسوب روی (Zn) به صورت الکترولیتی
کنترل ضخامت پوشش تا حدودی قابل کنترل کنترل ضخامت با دقت بالا
تاثیر دما بر ورق ممکن است ساختار ورق تغییر کند ساختار ورق هیچ تغییری ندارد
مقاومت به خوردگی بسیار بالا نسبت به گالوانیزه گرم کمتر
کاربردها مناسب برای کاربردهای سنگین و محیط های سخت مناسب برای کاربردهای دقیق تر و کنترل شده

مراحل تولید ورق گالوانیزه در کارخانه ها طی چند مرحله صورت می گیرد؟

1- آماده سازی ورق

در ابتدا باید سطح ورق آماده عملیات شود که شامل: چربی زدایی ورق، شست وشو ورق با اسید و در نهایت فرو بردن قطعه در فلاکس مناسب و گرم کردن قطعه می شود.

2- گالوانیزه شدن

در این مرحله ورق ها باید در دمایی مشخص با زمان مناسب نگه داشته شوند که براساس واکنش شیمیایی که روی ورق های آلیاژی شکل گرفته است، بعد از سرد شدن ورق گالوانیزه شکل می گیرد.

3- عملیات تکمیلی

در این مرحله عملیات تکمیلی روی ورق انجام می شود. به این گونه که ورق هایی که دچار نقصان شده باشند از سطح آن برداشته می شود، خنثی کردن باقی مانده اسید، بازیابی روی در سطح ورق و حرارت بخشی روی ورق گالوانیزه که همگی در دستور کار قرار دارند به ترتیب انجام می شوند.

 

خرید بهترین ورق گالوانیزه در ایران از آیرونید

آیرونید، بهترین مکان برای خرید ورق گالوانیزه در ایران است، آیا به دنبال ورق گالوانیزه با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟ آیرونید با سال ها تجربه در ارائه محصولات فلزی با کیفیت بالا، بهترین گزینه برای شماست. ورق های گالوانیزه آیرونید با استفاده از فناوری های روز دنیا تولید شده و دارای استحکام بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی و عوامل جوی مختلف می باشند.

با خرید از آیرونید، مطمئن باشید که بهترین ورق گالوانیزه را به قیمت مناسب تهیه خواهید کرد. همچنین، خدمات پس از فروش و تحویل سریع محصولات، از دیگر مزایای خرید از آیرونید می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین ورق گالوانیزه در ایران، با ما تماس بگیرید.

خرید بالاترین کیفیت ورق های گالوانیزه از آیرونید

آیرونید به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تأمین آهن آلات صنعتی و ساختمانی، خدمات مختلفی برای ورق های گالوانیزه ارائه می دهد. این شرکت با بهره گیری از دانش فنی و تجربه ای که در عرضه انواع مقاطع فولادی دارد، ورق گالوانیزه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند.

از طریق آیرونید مشتریان می توانند با اطمینان کامل از خدمات با کیفیت در زمینه ورق گالوانیزه بهره مند شوند. تیم فنی و مجرب آیرونید آماده است تا نیازها و خواسته های مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. برای خرید ورق گالوانیزه و سایر مقاطع فولادی، می توانید از طریق سایت اقدام کرده و یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و تجربه خریدی آسوده و به صرفه را از آن خود کنید.

آیرونید، انتخابی هوشمند برای خرید ورق گالوانیزه در ایران!

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات