سبد خرید
توری فنس برای بالکن

توری فنس برای بالکن

0
1 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

همه ما عاشق این هستیم که در تابستان و هوای گرم این فصل، از نسیم خنک استفاده کنیم. پنجره ها روش مناسبی برای این کار می باشند. طبیعتا باز کردن درب بالکن انتخاب بسیار بهتری برای ورود بهتر باد خنک به فضای داخلی منزل می باشد. اما مشکل بزرگی که وجود دارد، این است که به محض باز کردن درب تراس، حشرات موذی وارد منزل می شوند و کاری می کنند که از خیر نسیم خنک بگذریم.

اهمیت توری فنس برای بالکن

در همین نقطه اهمیت نصب توری فنس برای بالکن و ساخت توری فنس تراس مشخص می شود. زمانی که شما به بهانه های مختلف باید بالکن را باز کنید. انتخاب و توری فنس برای بالکن مناسب ترین و تنها راه حل برای استفاده بهتر از این فضا می باشد.

بالکن در عین حال که فضای بیرونی فوق العاده ای را فراهم می کند، می تواند خطرات مختلفی مانند سقوط و سرقت را به همراه داشته باشد. بنابراین امنیت و حفاظ بالکن از اهمیت بالایی در تضمین ایمنی و رفاه افراد ساکن ساختمان برخوردار است. اجرای اقدامات پیشگیرانه برای سلامت کودکان و حتی حیوانات خانگی در بالکن ها بسیار مهم است. برای رفع این نگرانی ها، نصب نرده ها و توری های محکم ضرورت دارد و نگهداری و بازرسی منظم نیز باید در دستور کار قرار گیرد. 

در ادامه به معرفی مناسب ترین روش نصب توری فنس برای بالکن و عوامل موثر بر قیمت توری فنس تراس یا قیمت توری فنس برای بالکن می پردازیم. برای خرید انواع توری فنس، با آیرونید تماس بگیرید و قیمت توری فلزی بالکن را دریافت کنید.

توری فنس درب بالکن به چه مواردی باید دقت شود؟

در نصب توری فنس برای درب تراس باید به موارد زیادی دقت کرد. شما می توانید با انتخاب توری فنس برای بالکن مناسب، از ورود حشرات موذی جلوگیری کنید و از نسیم خنک تابستانی لذت ببرید. در مورد انتخاب توری فنس برای بالکن راهنماییتان می کنیم و برایتان شرح خواهیم داد دهیم که برای انتخاب بهترین توری فنس درب بالکن چه نکاتی را باید رعایت کنید. ساخت توری فنس برای بالکن انواع مختلفی دارد که شما می توانید براساس بودجه ای که در نظر گرفته اید و نوع درب خودتان، جنس توری فنس برای بالکن مناسب را انتخاب کنید.

قیمت توری فنس بالکن

قیمت توری فنس تراس یا بالکن با توجه به انواع آن می تواند متفاوت باشد. به طور کلی موارد زیادی قیمت این توری های مورد استفاده در بالکن و تراس را تحت تأثیر قرار می دهند که از جمله آن ها می توان به جنس توری، نوع، اندازه توری ها و… اشاره کرد. نحوه نصب توری فنس نیز در قیمت نهایی آن بسیار موثر است.

جنس مناسب توری فنس برای در بالکن

وقتی برای خرید و نصب توری فنس بالکن اقدام کنید، با انتخاب های بسیار زیادی مواجه می شوید. انواع توری فنس و جنس و قیمت ساخت توری فنس برای بالکن، می تواند شما را شدیدا سردرگم کند و انتخاب را برایتان سخت کند. به همین خاطر خیلی مهم است که انواع توری فنس برای بالکنی را بشناسید تا بتوانید بهترین آن ها را انتخاب کنید. همینطور باید این را هم در نظر بگیرید که توری فنس برای بالکنی، در داخل ساختمان قرار دارد و باید به ظاهر آن هم دقت کنید تا هم جذاب و چشم نواز باشد و هم باعث جلوگیری از ورود حشرات موذی شود.

 

انواع توری فنس برای بالکن

  • توری فنس فلزی برای بالکن مدل مگنتی یا آهن ربایی: این نوع توری فنس برای بالکنی معمولا دو تکه است و بین این دو تکه آهنربا وجود دارد که شما هر زمان از درب عبور می کنید، آهنرباها مجددا به هم متصل شده و مانع ورود حشرات می شوند. به توری فنس تراس آهنربایی، مجیک مش هم گفته می شود.
  • توری فنس برای بالکنی مدل پلیسه: این نوع توری فنس که به آن توری فنس آکاردئونی یا مش هم گفته می شود، خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت بالایی دارد و می تواند به عنوان توری فنس آکاردئونی بالکن استفاده شود.
  • توری فنس برای درب بالکن مدل رولینگ: این نوع توری فنس برای بالکن به صورت افقی و عمودی موجود است و توری فنس درب بالکن را به راحتی می توانید جمع کنید تا از داخل آن عبور مرور کنید. این نوع توری فنس برای بالکن مناسب است اما کار با آن امکان دارد کمی سخت باشد.

بهترین مدل برای توری فنس تراس چیست؟

اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی انواع توری فنس برای بالکن و تراس را معرفی کنیم به دو دسته توری فنس تراس ثابت و توری فنس تراس متحرک می رسیم. برای توری فنس برای بالکن نوع ثابت انتخاب خوبی نیست چون امکان رفت و آمد به تراس را از بین می برد. مگر اینکه مربوط به توری فنس نرده تراس باشد که امکان پذیر می باشد. مورد دیگر در توری فنس تراس متحرک است که تنها انتخاب و بهترین انتخاب می باشد. چون این نوع توری فنس برای بالکن کمک می کند درب به راحتی باز و بسته شود و بتوانید از آن ورود و خروج را انجام دهید.

اندازه توری فنس درب بالکن

سایز توری فنس برای بالکن، بستگی به نوع درب دارد و باید بر این اساس اندازه گیری شود. مثلا اگر بخواهید از توری فنس های متحرک استفاده کنید، باید داخل درب را اندازه بگیرید تا بتوانید قاب توری فنس برای بالکن را متناسب با آن سایز ساخته و به راحتی آن را نصب کنید. اما برای توری فنس لولایی برای تراس، باید اندازه چارچوب در باشند تا بتوانند به خوبی تمام قسمت ها را پوشش دهند و از ورود حشرات جلوگیری کنند.

بخوانید: وزن توری فنس

قیمت توری فنس برای بالکن (تراس) به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت توری فنس درب تراس به موارد متعددی بستگی دارد. هزینه ای که برای توری فنس تراس پرداخته می شود ارتباط با اندازه فریم و جنس توری فنس برای بالکن یا تراس دارد. درب های بزرگ تر و توری فنس های با کیفیت تر، قیمت توری فنس برای بالکن را بالاتر می برند. هرچه این اندازه و کیفیت بالاتر برود، قطعا به قیمت توری فنس تراس هم اضافه خواهد شد.

اصلی ترین کارایی توری فنس درب تراس جلوگیری از ورود حشرات به فضای داخل خانه است، اما گاهی اولویت های دیگری هم وجود دارد. مثلا توری فنس ضد آتش سوزی، ضد زنگ زدگی، عایق گرد و خاک، مقاوم در مقابل شرایط آب و هوا و … هم باشد که مطمئنا متریالی که این دارای این کیفیت باشند قیمت بالاتری هم دارند.

قیمت نصب توری فنس برای تراس با با قیمت توری فنس برای بالکن کشویی تفاوت دارد. توری فنس برای تراس و توری فنس برای بالکن از نوع تاشو به خاطر قابلیت شستشو، انعطاف پذیری و استحکام بیشتر، قیمت توری فنس برای بالکن را بالاتر می برند. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید باید از یک متخصص در زمینه ساخت توری فنس پنجره و درب کمک بگیرید تا هزینه خودتان را هدر ندهید و بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. آیرونید خدمات توری فنس درب بالکن و قیمت توری فنس تراس را به شما ارائه می دهد و شما می توانید خدمات را از متخصصین آیرونید، با بهترین قیمت و کیفیت و با سرعت بسیار بالا دریافت کنید.

انواع توری فنس

در این قسمت به بررسی انواع توری فنس از لحاظ جنس می پردازیم.

  • توری فنس از جنس فولاد: همانطور که می دانید فولاد مقاومت چندانی در مقابل خوردگی ندارد در نتیجه از این محصول در مناطقی که احتمال زنگ زدگی آن کم است به کار می رود. طول عمر این محصول حدود 20-15 سال می باشد.
  • توری فنس گالوانیزه با روکش pvc: این محصول دارای مقاومت بی نظیری بوده و برای هر محیط با هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است ولی از لحاظ قیمت نسبت به سایر محصولات هزینه بالاتری داشته و در مناطقی که ظاهر اهمیت دارد به کار می رود.
  • توری فنس گالوانیزه: توری فنس با جنس فولاد گالوانیزه به خاطر مقاومت بیشتر در مقابل خوردگی طول عمر بیشتری داشته و در نتیجه باعث افزایش قیمت توری فنس می شود. همینطور ظاهر زیباتری هم داشته و قابلیت استفاده در مناطق با شرایط آب و هوایی نامناسب را هم دارا است.

مشخصات توری فنس چیست؟

توری فنس دارای این مشخصه های اصلی است:

  • قابلیت شستشو: توری فنس های حصاری با طرح و جنس مناسب، قابل شستشو و پخش آب می باشند.
  • جنس توری فنس: توری فنس در بازار آهن آلات در سه جنس فولاد سیاه، فولاد گالوانیزه و فولاد گالوانیزه با روکش pvc موجود است.
    بسته به نوع توری فنس، مقاومت آن در مقابل شرایط جوی و ضربه های مختلف متفاوت می باشد. توری فنس فولادی و توری فنس مش دارای مقاومت بالاتری در مقابل ضربه ها و شرایط جوی می باشند، در حالی که توری فنس پلاستیکی و توری فنس چینی معمولاً به خاطر ساختار سبک و نازک، در مقابل ضربه ها و شرایط جوی کمتر مقاومت دارند.
  • ابعاد چشمه: ابعاد چشمه توری فنس ها معمولا 4، 5، 6 و 7 سانتی متر است و
  • قطر سیم: قطر سیم های توری فنس حصار نقش مهم در قدرت و مقاومت آن دارد. قطر سیم های توری فنس های فولادی عمومًا بین 1.5 الی 5 میلی متر می باشد.
  • فاصله بین توری فنس ها: فاصله بین توری فنس های حصار هم بسته به نوع کاربرد و نوع توری فنس امکان دارد متفاوت باشد. مثلا، در حصارهای امنیتی، فاصله بین توری فنس ها کمتر می باشد.
  • رنگ: توری فنس معمولاً در رنگ های سفید، خاکستری و سبز تولید می شود. اما در صورت نیاز به رنگ دیگری نیز قابل سفارش می باشد.
  • قابلیت نصب: توری فنس های حصاری به راحتی قابل نصب و دامنه گسترده ای از کاربردهای خود را دارد.
  • هرچه اندازه چشمه کوچکتر باشد وزن توری فنس سنگین تر در نتیجه گران تر می شود. توری فنس با ابعاد چشمه کوچکتر امنیت، استحکام و طول عمر بیشتری خواهد داشت.
  • قطر مفتول: معمولا توری فنس دارای قطر مفتول بین 2.2 الی 4 میلی متر است. هر چقدر قطر مفتول بیشتر باشد توری فنس سنگین تر بوده و در نتیجه امنیت، استحکام و طول عمر بالاتری خواهند داشت.
  • عرض: عرض توری فنس حصار نسبت به ارتفاع آن کمتر است و بسته به نوع کاربرد و نوع توری فنس، امکان دارد متفاوت باشد.

کلیک کنید: قیمت توری آهنی بالکن

مزایا و معایب استفاده از توری فنس

در ادامه به مزایا و معایب توری فنس اشاره می کنیم:

مزایای استفاده از توری فنس

  • قابل حمل: توری فنس قابلیت جابجایی و نصب در هر جای محل را دارد.
  • هزینه کم: توری فنس هزینه کمتری نسبت به سایر روش های امنیتی دارد.
  • افزایش امنیت: توری فنس به عنوان یک محافظ فیزیکی، محافظت از خودروها، محوطه های صنعتی و ساختمان ها را تضمین می کند.
  • نگهداری آسان: توری فنس به دلایل سادگی و عدم نقش بستن در طول زمان، نگهداری آسان می باشد.
  • نقطه دید خوب: توری فنس به خاطر طراحی باز، دیدار خوب و نورپذیر بودن را فراهم می کند.

معایب استفاده از توری فنس چیست؟

  •  محدودیت در طراحی: توری فنس در طراحی و ساختار خود، محدودیت هایی دارد.
  • زود شکسته می شود : توری فنس در مقابل برخوردها با شدید یا ابزار شکست پذیر می باشد.
  • نیاز به نگهداری و تعمیرات به موقع: بعضی از توری فنس های حصاری نیاز به نگهداری دارند و در صورت عدم تعمیرات مناسب، امکان دارد زودتر خراب شوند.
  •  نیاز به نظافت مستمر: در صورت عدم نظافت مناسب، توری فنس ممکن است کثیف شود.

روش های بافت توری فنس

توری فنس یا فنس را به سه روش مختلف می توان تولید کرد:

  • دو سر قلاب
  • یک سر قلاب و یک سر پیچ
  • دو سر پیچ

بافت دو سر پیچ به خاطر حمل و نقل آسان تری که دارد در تولید بیشتر به کار می رود.

خط تولید توری فنس چیست؟

کارخانجات تولید کننده انواع توری فنس، با توجه به کیفیت، ساختار و نوع توری فنس، تنوع بالایی از قیمت توری فنس فلزی ارائه می دهند. خط تولید توری فنس شامل مراحل زیر است:

  • روکش و گالوانیزاسیون: در بعضی انواع توری فنس امکان دارد مراحل گالوانیزاسیون یا روکش PVC پیش از اتصال و پیچیده شدن رشته های مفتول صورت گیرد.
  • بسته بندی: در این مرحله، توری فنس به صورت رول شده بسته بندی و آماده عرضه به بازار خواهد بود.
  • جوشکاری: در این مرحله، دو سر آزاد توری فنس به هم پیچیده شده و یا جوش تا ساختار قوی و پایدار داشته باشند.
  • برش مفتول: در این مرحله، مفتول به طول مورد نظر برش می شود.
  • کشیدن مفتول: در این مرحله، مفتول به صورت روغن کاری شده و با کمک دستگاه کشیدن، به شکل توری فنس شکل داده می شود.

کاربردهای توری فنس چیست؟

  • استفاده در فضای باز به عنوان حائل بین استخر و منطقه ای که امکان دسترسی عمومی دارد.
  • حصار یا سیم خاردار بالای دیوار
  • استفاده در مناطق خاص یا محافظت شده
  • مناطق نظامی
  • حفاظت از مناطق صنعتی، تجاری و مسکونی
  • جداسازی مناطق در پروژه های ساختمانی
  • استفاده در فضای باز به عنوان حائل بین دام های چراغ خورده و خودرو
  • استفاده در فضای باز به عنوان حائل بین دام های گرسنه و محصولات کشاورزی
  • استفاده در فضای باز به عنوان حائل بین خودرو و عابران پیاده

ارتفاع مناسب توری فنس

توری فنس در اندازه های مختلفی تولید می شود، اما معمولاً ارتفاع آن از 50 سانتی متر تا 3 متر بر اساس نیاز مشتری قابل تولید است و عرض آن بین 1 تا 5 متر می باشد. همینطور، فاصله بین مش های توری فنس هم متفاوت است و بسته به نوع توری فنس، می تواند بین 2 تا 10 سانتی متر باشد. بسته به نوع کاربرد و نوع توری فنس، ارتفاع توری فنس حصار امکان دارد متفاوت باشد. مثلا، برای استفاده در حیاط خانه، ارتفاع آن بین 100 تا 180 سانتی متر می باشد.

فنس توری فلزی

نحوه نصب انواع توری فنس

فنس کشی یک فرایند دقیق و حرفه ای است که برای اجرای آن نیاز به تخصص و تجربه دارید. با این حال، شیوه صحیح فنس کشی عبارت است از:

  1. برنامه ریزی: قبل از هر چیز، باید برنامه ریزی دقیق و جامع برای فنس کشی خود داشته باشید. این شامل مشخص محل نصب، طول و عرض فنس، نوع مواد استفاده شده و سایر جزئیات مورد نظر می باشد. برای پیدا کردن محل نصب پایه حصاری، نقطه دقیق را با یک رنگ معمولی یا رنگ اسپری مشخص می کنیم.
  2. آمادگی محل: قبل از شروع به کار، باید محل نصب فنس فلزی را آماده کنید. این شامل پاک کردن منطقه، حذف همه موانع و تسطیح سطح می باشد.
  3. نصب پایه ها: پس از آمادگی محل، باید پایه ها را در جا قرار داد. پایه ها بستگی به نوع فنس و شکل زمین دارد. حفره های پایه را با 4 اینچ (10.2 سانتی متر) ماسه پر می کنیم.ماسه را برای ایجاد یک پایه توری فنس جمع و جور برای پست ها و بتن ها، آماده می کنیم.. یک پایه فنس را در مرکز حفره میگذاریم و با کمک نشانگر یا گچ، کنار پست را در سطح زمین، نشانه گذاری می کنیم.
  4. نصب فنس: پس از قرار دادن پایه ها، باید فنس را نصب کنید. این شامل قرار دادن فنس در پایه ها و اتصال آن به هم می شود.

ساخت ونصب توری فنس برای تراس و بالکن را به متخصصین آیرونید بسپارید

توری فنس های درب باید از نوع لولایی و متحرک می باشند چون درب تراس و بالکن می بایست قابلیت باز و بسته شدن را داشته باشند. پس در توری فنس برای بالکن نمی توان از نوع ثابت استفاده کرد. در صورتی که مایل به اجرای توری فنس تراس یا توری فنس برای بالکن هستید تنها کافیست در خواست خود را در آیرونید ثبت کنید تا بهترین متخصصین ما در برای مشاوره رایگان در راستای انتخاب مناسبترین توری فنس و قیمت توری فنس فلزی بالکن با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
محصولات ما
 

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مـجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هـدف بهبود ابزارهـای کاربردی طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسـی ایجاد کرد. بهبود ابزارهـای کاربردی طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسـی ایجاد کرد.

چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات