سبد خرید
لیست تولید کنندگان ورق گرم در ایران

لیست تولید کنندگان ورق گرم در ایران

0
3 هفته قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

در این مطلب به لیست تولید کنندگان ورق گرم در ایران پرداخته ایم، لیست قیمت ورق گرم کارخانه های مختلف با یکدیگر متفاوت است پس بهتر است آن ها را بشناسید تا بهترین و به صرفه ترین کارخانه را انتخاب کنید. ورق های فولادی در اکثر صنایع به عنوان مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در ساخت لوازم خانگی، خودرو، کشتی های غول پیکر، درب یا قوطی نوشابه و خیلی از موارد دیگر کاربرد دارند. اگر می خواهید با برترین کارخانه های تولید ورق گرم در ایران آشنا شوید این مطلب برای شماست!

لیست تولید کنندگان ورق گرم در ایران – معرفی 9 برترین کارخانه های تولید ورق گرم

در ادامه، بهترین ک برترین کارخانه های تولید ورق گرم را معرفی خواهیم کرد:

1- شرکت فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان، یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی و مهم ترین کارخانه تولید ورق در ایران می باشد. عملیات اجرایی این کارخانه در سال 1360 در نزدیکی شهر مبارکه آغاز شد و از ابتدای سال 1372 به بهره برداری رسید. کارخانه فولاد مبارکه، تولیدکننده انواع ورق فولادی (سیاه، اسیدشویی، روغنی، گالوانیزه، رنگی، قلع اندود، آجدار) از ضخامت 0.18 تا 16 میلی متر به صورت کلاف (رول) و شیت (برش خورده) است.

کارخانه فولاد مبارکه که اولین مورد در لیست تولید کنندگان ورق گرم در ایران است، به خاطر تنوع محصولات و مشخصات آن ها (مانند ضخامت، عرض، طول، کیفیت، وزن و …) دامنه انتخاب وسیعی برای مشتریان فراهم کرده. دامنه عرضه و فروش این کارخانه را می توان در 4 گروه زیر دسته بندی کرد:

  • فروش در بورس کالای ایران
  • صادرات
  • فروش مطابق سفارش
  • فروش داخلی

ورق های این کارخانه در سه دسته محصولات نورد گرم، محصولات نورد سرد و محصولات پوشش دار تولید می شوند. این تولیدات را در ادامه مشاهده می کنید.

  • ورق گالوانیزه فولاد مبارکه
  • ورق رنگی فولاد مبارکه
  • ورق عرشه فولادی فولاد مبارکه
  • ورق سیاه فولاد مبارکه (ضخامت 2 تا 15 میلی متر دارای بهترین کیفیت در بازار)
  • ورق st52 فولاد مبارکه
  • ورق اسید شویی فولاد مبارکه (در دو گرید st37 و sw22)
  • ورق روغنی فولاد مبارکه
  • ورق آجدار فولاد مبارکه (به دو حالت رول و شیت فابریک)

2- شرکت صنایع هفت الماس – لیست تولید کنندگان ورق گرم در ایران

امروزه شرکت هفت الماس دومین تولیدکننده ورق گالوانیزه در ایران می باشد. این کارخانه در سال 1375 با هدف تولید انواع ورق از روش نورد سرد و سایر مقاطع فولادی تاسیس شد و بعد در سال 1382 مورد بهره برداری قرار گرفت. در واقع می توان گفت شرکت صنایع هفت الماس از بهترین کارخانه های تولیدکننده‎ی ورق گالوانیزه و روغنی در ایران بوده و ورق های تولیدشده در این کارخانه با عنوان ورق گالوانیزه هفت الماس در بازار ایران شناخته می شوند.

از ورق های فولادی در صنایع مختلفی مثل حمل و نقل، تابلوهای تبلیغاتی، کشاورزی و پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد؛ به خاطر اهمیت داشتن مصرف این ورق در صنایع مختلف، کارخانه های زیادی در ایران برای تولید ورق راه اندازی شده اند.

3- شرکت فولاد اکسین خوزستان

کارخانه فولاد اکسین خوزستان یکی از بهترین شرکت هایی بوده که در زمینه ساخت انواع ورق های فولادی از جمله ورق سیاه A283، A516، ST52، ST37 برای تولید مخازن ذخیره سازی فعالیت دارد. شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال 1384 تأسیس شد و تولید انبوه خود را از سال 1388 آغاز کرد. این کارخانه در زمینه تولید انواع ورق های فولادی فعالیت می کند.

هر کارخانه در کشور روش مختلفی برای تولید یک محصول فولادی دارد؛ از این رو برند کارخانه سازنده در تعیین هزینه های آن محصول در نهایت اثرگذار است. کارخانه فولاد اکسین خوزستان یکی از معتبرترین کارخانجات در کشور است که تولید بیشتر محصولات فولادی در آن انجام می شود. قیمت روز ورق سیاه نیز بسته به این موارد و خصوصاً کارخانه سازنده تغییر می کند.

هدف اصلی و تولیدات محصولات فولادی کارخانه اکسین اهواز مربوط به ساخت انواع شیت فولادی تا عرض 4.5 متر و با ضخامت های متفاوت و استحکام بالا می باشد. این محصولات هر کدام مشخصات فنی ویژه ای برای خود به نسبت آلیاژهای به کار رفته در آن ها دارند که این موضوع سبب تمایز آن ها با یک دیگر در کاربرد نهایی خواهد شد.

به طور مثال کاربرد ورق های شیروانی بیشتر در مصارف سقف های سوله ها می باشد و قیمت هر متر ورق شیروانی بیشتر تحت تأثیر نوسانات کارخانه فولاد مبارکه قرار دارد. استحکام کششی شیت های تولید شده در کارخانه فولاد اکسین خوزستان پس از عملیات حرارتی می تواند تا 1200 نیوتن بر میلی متر مربع و تنش تسلیم آن ها تا 1000 نیوتن بر میلی متر مربع افزایش یابد.

ورق سیاه اکسین خوزستان

کارخانه فولاد اکسین خوزستان هم یکی دیگر از تولید کنندگان ورق گرم در ایران است که، ورق سیاه را در دو نوع ورق st37 و st52 تولید میکند که هر نوع کاربردهای متفاوتی دارند. محصولات این شرکت در زمینه لوله سازی، کشتی سازی، مخازن تحت فشار، ساختمانی و خودرو سازی بهره برده می شود. کارخانه فولاد اکسین اهواز، تولیدکننده انواع ورق های سیاه و ورق های اکسین می باشد.

از ورق های سیاه تولیدی این کارخانه می توان به ورق اکسین ST37 و ورق اکسین ST52 اشاره نمود. از ورق اکسین در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساخت و ساز، کشتی سازی، لوله سازی، خودرو سازی، ساخت تجهیزات مورد نیاز مخزن های فشار و… استفاده میشود.

ورق آلیاژی اکسین اهواز

یکی از تولید کنندگان ورق آلیاژی، شرکت فولاد اکسین خوزستان، به شمار می آید. شرکت فولاد اکسین، یک شرکت صنعتی متمرکز بر تولید انواع ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالاست. محصولات این کارخانه در صنعت فولاد کشور، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و دریایی استفاده میشود.

4- شرکت فولاد امیرکبیر کاشان – از بهترین تولید کنندگان ورق گرم در ایران

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تحت نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان در اسفندماه 1374 با هدف تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه وری گرم مداوم، تأسیس و در سال 1379 به بهره برداری رسید. این شرکت در زمینی به مساحت 72 هکتار در 14 کیلومتری شرق شهرستان کاشان واقع گردیده است. خط گالوانیزه این شرکت با ظرفیت اسمی 160 هزار تن در سال برای ضخامت هایی در محدوده 1/5-0/3 میلیمتر و عرض 600 الی 1250 میلیمتر طراحی شده است. کلاف های ورودی این خط تولید، ورق های فولادی نورد سرد شده آنیل شده می باشد.

این شرکت اولین تولیدکننده ورق گالوانیزه گرم در ایران بوده و با توجه به سابقه چندین ساله تولید، دارای اطلاعات کافی و دانش فنی در زمینه تولید این نوع ورق های فولادی پوشش دار است خطوط تولید موجود در شرکت شامل اسیدشویی، نورد سرد رفت و برگشتی، آنیل، گالوانیزه گرم مداوم، برش عرضی و فرم دهی ورق می باشد. موقعیت جغرافیایی و لجستیکی شرکت، دسترسی آسان به جاده ریلی و ترانزیتی، فاصله 600 متری تا ریل راه آهن و فاصله 1800 متری تا جاده ترانزیت و قرارگیری در مرکز ایران از ویژگی های بارز این شرکت است.

5- شرکت فولاد غرب آسیا

شرکت فولادغرب آسیا در سال 1383 با تکیه بر تجربه مدیران ارشد فولاد مبارکه و با کمک سرمایه گذاران خصوصی تأسیس شد. هدف تاسیس این کارخانه، تولید ورق سرد، ورق گالوانیزه، ورق های رنگی و … برای استفاده در صنایعی مثل صنعت خودروسازی می باشد.

6- کارخانه فولاد گیلان

کارخانه فولاد گیلان نیز به عنوان تولید کنندگان ورق گرم در ایران شناخته می شود که در سال 1382 تاسیس شد و یکی از بزرگترین واحدها در صنعت نورد است. مقاطع فولادی تولیدشده در این شرکت در صنایع متعددی از جمله صنعت خودروسازی، صنعت ساختمان سازی و لوله سازی کاربرد دارد.

محصولات شرکت فولاد گیلان

  1. ورق سیاه گیلان: کارخانه فولاد گیلان زمینی به مساحت 60 هکتار با زیربنایی به مساحت 32000 مترمربع برای سالن های تولیدی در شهر صنعتی رشت تاسیس کرده است. ورق نورد گرم تولیدی این کارخانه از کیفیت بسیار بالا و هم تراز کیفیت های جهانی می باشد.
  2. ورق روغنی گیلان: ورق نورد سرد تولید شده در این مجموعه دارای محدوده ضخامت 0.17 تا 5 میلی متر و محدوده عرض 600 تا 1650 میلی متر و حداکثر وزن کلاف قابل تولید 30 تن میباشد.
  3. ورق آجدار گیلان
  4. ورق گالوانیزه: کارخانه فولاد گیلان حسن رود در خط تولید ورق گالوانیزه آنچنان که مدیران این شرکت اعلام کرده اند ورق گالوانیزه با ابعاد و مشخصات محدوده ضخامت محصولات 2/0 تا 2 میلی متر و محدوده عرض محصولات714 تا 1250 میلی متر و حداکثر وزن کلاف قابل تولید 15 تن می باشد که این کارخانه را به یکی از کارخانجات تولید ورق گالوانیزه با کیفیت تبدیل می کند.

7- شرکت فولاد کاویان اهواز

کارخانه تولید ورق کاویان، اولین تولید کنندگان ورق گرم و تولیدکننده ورق های ضخیم فولادی در کشور بوده که در زمینه تولید ورق گرم (ورق سیاه) با ضخامت های زیر فعالیت می کند. شرکت فولاد کاویان، اواخر سال 1354 در جاده اهواز-خرمشهر تاسیس شد؛ اما به دلایل متفاوت از جمله جنگ تحمیلی، آماده سازی آن به تاخیر افتاد و در سال 1370 افتتاح و وارد دوره بهره برداری گردید.

کارخانه کاویان اهواز، گاهی ورق سیاه خود را به صورت سفارشی تا ضخامت 100 میلی متر هم تولید می کند. کارخانه کاویان اهواز را می توان بهترین تولید کننده ورق سیاه با ضخامت بالاتر از 15 میلی متر دانست. ورق فولاد کاویان به خاطر ضخامت بالا، فقط به صورت شیت قابل تولید بوده و امکان رول کردن آن ها وجود ندارد.

8- شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

ورق خودرو چهار محال و بختیاری یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان داخلی محصولات گالوانیزه است که فعالیت خود را در سال 1384 آغاز کرده است و همچنان باقدرت به کار خود ادامه میدهد. نکته جالب توجه درباره این مجموعه، این است که این واحد تولیدی در سال های آغازین فعالیت خود، به شکل تخصصی محصولات خود را صرفا برای تولیدکنندگان اتومبیل تولید میکرد. اما پس از مدتی فعالیت، به خوبی توانست جای رقبای خارجی خود را بگیرد و تاثیر چشمگیری در کاهش صادرات انواع ورق گالوانیزه ویژه استفاده در خودرو داشته باشد.

9- کارخانه تاراز چهارمحال

شرکت صنایع ورق های پوشش دار تاراز چهارمحال و بختیاری یکی از تولید کنندگان ورق گرم در ایران است در سال 1387 تاسیس شد و یکی از بهترین کارخانه های داخلی تولید ورق گالوانیزه می باشد. در سال 1394 این کارخانه به عنوان تنها تولیدکننده ورق گالوالوم در ایران به بهره برداری رسید.

استعلام قیمت ورق گرم از آیرونید (برترین تامین کننده آهن آلات از کارخانه های معتبر در ایران)

آیرونید، برترین تامین کننده آهن آلات از کارخانه های معتبر در ایران و ورق از تولید کنندگان ورق گرم، با افتخار اعلام می کند که آماده ارائه بهترین خدمات ورق گرم به مشتریان عزیز می باشد. ورق گرم یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف است و در ساخت و ساز، خودروسازی، صنایع فولاد و غیره استفاده می شود.

با توجه به تنوع و تعداد زیادی از ورق های گرم در بازار، انتخاب بهترین ورق گرم با کیفیت و قیمت مناسب امری حیاتی برای هر صنعتگر و تولید کننده است. آیرونید با داشتن ارتباطات و همکاری با کارخانه های معتبر و با تجربه در صنعت فولاد، به شما کمک می کند تا به سرعت و به بهترین شکل ممکن، ورق گرم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

با اعلام قیمت ورق گرم از آیرونید، شما می توانید به راحتی و با اطمینان از تهیه محصول با کیفیت و قیمت مناسب خود اطمینان حاصل کنید. تیم فروش ما با تجربه و متعهد، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما و ارائه اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب بهترین ورق گرم برای پروژه های شماست. با تماس با آیرونید و اعلام نیاز خود به ورق گرم، ما به شما بهترین قیمت ورق گرم را ارائه خواهیم کرد و از شما حمایت خواهیم کرد تا بهترین تجربه خرید را با ما داشته باشید. منتظر تماس شما هستیم.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات