سبد خرید
سیم خاردار حلقوی

سیم خاردار حلقوی

0
3 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

سیم خاردار حلقوی یکی از مطرح ترین انواع سیم خاردارهاست که استفاده بسیاری دارد، این محصول در آیرونید با بهترین کیفیت و قیمت سیم خاردار خطی و حلقوی به فروش می رسد. کافی است از طریق راه های ارتباطی ذکر شده تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

انواع سیم خاردار حلقوی

سیم خاردار حلقوی دارای انواع مختلفی است و هر کدام از آن ها ویژگی های مختلفی هم دارا می باشند.

  • این نوع سیم خاردار دارای قیمت بسیار مناسبی است.
  • برای استفاده از باغ ها و زمین های کشاورزی و به عنوان مانعی برای ورود و خروج حیوانات بسیار مفید می باشد.
  • انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد.
  • بسیار آسان و سریع می توان این نوع سیم خاردار را نصب کرد.
  • در برابر عوامل مختلف مثل گرما، سرما و حتی خوردگی دارای مقاومت خوبی است.

سیم خاردار حلقوی معمولی

این نوع از سیم خاردار از آنجایی که از جنس فولاد ساخته می شود، دارای استقامت و همینطور استحکام خوبی هم است. رشته های فولادی که از آن ها در ساخت این نوع سیم خاردار به کار می رود، به دور یکدیگر مثل یک فنر پیچ میخورد و این باعث محکم تر شدن آن و بخشیدن خاصیت کشسانی به آن می شود.

قطر خارهایی که این نوع سیم خاردار دارد، 2 میلیمتر بوده و قطر رشته های این نوع سیم خاردار هم برابر با 3.5 میلیمتر است. در این سری از سیم های خاردار رول ها با توجه به ضخامتی که رشته های اصلی دارد بستگی دارد و می تواند بین 10 تا 15 متر متفاوت باشد. همینطور قطر توپ ها هم می تواند بین 60 تا 90 سانتیمتر تفاوت داشته باشد.

سیم خاردار حلقوی سیمی

این نوع از سیم های خاردار دارای شباهت زیادی به سیم خاردارهای معمولی دارند. تنها تفاوت این نوع سیم خاردار با سیم خاردارهای معمولی تفاوت در قطر رشته ها و همینطور قطر خارها است. رشته اصلی سیم خاردار در این نوع سیم خاردار، بیشتر 3 میلیمتر است. همینطور خارها در این نوع سیم خاردار 2.5 میلیمتر است. می توان گفت که سیم خاردارهای سیمی دارای مقاومت بسیار خوبی می باشند.

سیم خاردار حلقوی لیزری

این نوع از سیم خاردار را می تان جز مقاوم ترین و بهترین نوع های سیم خاردار دانست. برای درست کردن این نوع سیم خاردار از مفتول هایی که پر کربن می باشند به کار می رود. این نوع از سیم خاردار در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همینطور انواع فشارهای فیزیکی و … دارای مقاومت و استحکام خوبی است.

به همین علت دارای قیمت نسبتا بالایی نسبت به بقیه سیم خاردارها هم می باشند. این نوع سیم خاردار دارای نام های دیگری هم بوده که از جمله آن ها می توان به سیم خاردار تبری و یا سیم خاردار تیغی اشاره کرد. این نام گذاری ها به این دلیل بوده که خارها در سیم خاردارهای لیزری شبیه تبر بوده و به رشته اصلی پرس شده اند.

سیم خاردار حلقوی سوزنی

همانطور که از نام آن پیداست، این محصول یک نوع سیم خاردار حلقوی بوده که به شکل دایره های متصل به هم (مثل فنر) ساخته می شود. شکل خار در این نوع سیم خاردار، به شکل سوزنی ساده. برای تولید حلقه ها و خارها از مفتول های گالوانیزه بهره مند می شوند و به همین علت، مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد.

حلقه ای بودن سیم خاردار، به آن خاصیت کشسانی می دهد؛ به شکلی که زمان نصب و باز شدن حلقه ها، تونل سیمی تشکیل می دهد. برای آن که نتوان حلقه ها را باز کرده و سیم خاردار را به شکل خطی درآورد، حلقه ها با کمک بست، به هم متصل می شوند. سیم خاردار حلقوی سوزنی به عنوان حصار و محافظ، دور تا دور محل مورد نظر نصب می شود.

مشخصات سیم خاردار حلقوی سوزنی برای خرید

مشخصاتی که باعث تنوع این سیم خاردار می شود، مربوط به قطر دهانه، تعداد بست، نوع سیم مفتول و قطر آن، فاصله خارها و وزن هر حلقه می باشد. قبل از خرید سیم خاردار حلقوی سوزنی باید با این مشخصات آشنا باشید:

  • وزن هر حلقه: وزن آن بسته به اندازه دهانه، متفاوت می باشد. به این صورت که وزن هر حلقه (اصطلاحا هر توپ) از سیم خاردار حلقوی سوزنی برای دهانه 60 از حدود 6 کیلوگرم و برای دهانه 90 از حدود 8 کیلوگرم به بالا می باشد.
  • اندازه دهانه (قطر): این نوع سیم خاردار در دو قطر 60 و 90 سانتی متر عرضه می شود.
  • تعداد بست: تعداد بستی که برای سیم خاردار حلقوی سوزنی به کار می رود به دو صورت 3 و یا 5 بست می باشد. بستِ بیشتر، باعث می شود دهانه حلقه بیش از حد باز نشود.
  • قطر رشته مفتول اصلی: معمولا 2، 2.5 یا 3 میلی متری می باشد.
  • قطر مفتول خارها: 2 یا 2.5 میلی متری می باشد.
  • فاصله خارها: فاصله خارها در این نوع سیم خاردار، ثابت و معمولا 10 سانتی متری می باشد.
  • نوع مفتول: مفتول های استفاده شده برای تولید سیم خاردار حلقوی سوزنی از نوع کم کربن و یا پُرکربن می باشند.
  • قطر مفتول: قطر مفتول استفاده شده در سیم خاردار حلقوی سوزنی به این صورت است:
  • بسته بندی: وزن سبک و بسته بندی کلاف مثل این محصول، حمل آن را راحت و ساده می کند.

هر حلقه سیم خاردار حلقوی سوزنی چند متر را پوشش می دهد؟

به طور مثال، اگر بخواهید برای حصارکشی 100 متر دیوار، سیم خاردار حلقوی سوزنی بخرید، چند حلقه سیم خاردار نیاز دارید؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید هر دهانه سیم خاردار، برای چند متر مناسب است؟

  • متراژ سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 90: هر حلقه، 8 تا 10 متر را پوشش می دهد.
  • متراژ سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 60: هر حلقه، 6 تا 8 متر را پوشش می دهد.

حال، می توانید با توجه به مقدار پوشش دهی هر دهانه و همینطور متراژ محلی که قصد حصارکشی دارید، دهانه سیم خاردار و تعداد حلقه مورد نیاز را تشخیص دهید.

چرا سیم خاردار حلقوی سوزنی بخریم؟

برای این که بدانید خرید سیم خاردار حلقوی سوزنی برای پروژه و نیاز شما مناسب است یا نه، بهترین راه، شناخت مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این محصول هست.

  • حلقوی بودن و پهنای زیاد، به علاوه خارهای موجود در این نوع سیم خاردار، باعث پوشش مساحت زیادی می شود و گذر از آن را مشکل تر می کند.
  • سیم خاردار حلقوی سوزنی از نظر قیمت مقرون به صرفه تر از دیگر سیم خاردارهای حلقوی می باشد.
  • سیم خاردار حلقوی سوزنی، ابزار مناسبی برای حصارکشی امنیتی و یکی از بهترین گزینه ها برای روی دیوارها می باشد.
  • آن را می توان به چند روش نصب کرد و این کار، به تخصص بالایی نیاز ندارد.
  • سیم خاردار حلقوی نوع سوزنی، مساحت بیشتری را نسبت به دیگر سیم خاردارهای حلقوی پوشش می دهد. در نتیجه، می توان فضای بیشتری را حصار کشی کرد.

چرا قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی در بازار متفاوت است؟

قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی نسبت به دیگر سیم خاردارهای حلقوی مناسب تر می باشد. همین مسئله، همراه با مزایای زیاد این محصول باعث محبوبت بالای آن شده. اما امکان دارد در بازار با قیمت های متفاوتی از این محصول رو به رو شوید. این تفاوت قیمت به دو علت است:

  1. علت اول مربوط کیفیت مفتول استفاده شده برای ساخت آن، تفاوت قطر مفتول و همینطور کیفیت گالوانیزه مفتول هاست
  2. علت دوم، .به تفاوت قیمت سیم خاردار حلقوی با دهانه های متفاوت می باشد. به طور مثال، قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 90 همیشه گران تر از قطر 60 می باشد.

همینطور، به خاطر نوسان قیمت مفتول، امکان دارد قیمت روز سیم خاردار حلقوی سوزنی هم نوسان پیدا کند؛ پس، لازم است قبل از اقدام به خرید، قیمت روز محصول را از مراجع معتبر دریافت و مقایسه کنید. برای استعلام قیمت روز سیم خاردار حلقوی سوزنی می توانید وارد صفحه زیر شوید.

بعد از خرید چگونه کیفیت محصول را بررسی کنیم؟

اصلی ترین و مهم ترین نکات بعد از دریافت محصول، توجه به وزن و ویژگی های ظاهری آن به شکل زیر است:

  • ویژگی های ظاهری: هر توپ سیم خاردار را از نظر یک دست بودن پوشش گالوانیزه و عدم وجود خراش و زدگی در پوشش، همینطور استاندارد بودن فاصله و ارتفاع خارها بررسی کنید.
  • وزن: حتما وزن محصول را بررسی کنید، وزن استاندارد این محصول برای دهانه 60، حدود 6 تا 8 کیلوگرم و برای دهانه 90، حدود 8 تا 10 کیلوگرم می باشد.

روش نصب سیم خاردار را قبل از خرید مشخص کنید

دانستن روش نصب سیم خاردار حلقوی  به انتخاب بهترین نوع محصول و همینطور تشخیص نیاز یا عدم نیاز به محصولات جانبی کمک خواهد کرد. این محصول به دو روش نصب می شود:

  1. روش دیپلماتیک: در این روش که امنیت بالایی دارد و زیباتر از روش دوم است، سیم خاردار روی پایه Y شکل نصب می شود. اگر این روش را انتخاب کنید، به پایه گذاری و مشخص محل پایه ها نیاز دارید.
  2. روش نظامی: در روش نظامی، سیم خاردار بدون پایه سازی و روی سطح نصب می شود.

نکته: در مراحل نصب، معمولا به سیم خاردار خطی هم احتیاج می شود؛ به این صورت که بخش میانی و یا بالای حلقه ها سیم خاردار خطی عبور می کند. در این صورت به خرید سیم خاردار خطی هم نیاز خواهید داشت.

نکته: اگر بخواهید از روش دیپلماتیک برای نصب استفاده کنید، به تیر حصار به عنوان پایه نیاز خواهید داشت. تیر حصار در 3 مدل دو سر خم، یک سر خم و ساده و جنس های مختلف در بازار موجود بوده که پرکاربردترین آن برای این منظور، تیر حصار فلزی دو سر خم می باشد.

سیم خاردارهای حلقوی  به خاطر خاصیت کشسانی حلقه ها بیشتر از طولِ گفته شده هم باز می شوند. اگر حلقه ها به حالت معمولی کشیده و باز شوند، اندازه دهانه آن ها 60 یا 90 سامتی متر، با توجه به سفارشتان باز می شود؛ اما اگر بیشتر از معمول کشیده شوند، همراه با افزایش طول سیم خاردار حلقوی، از ارتفاع حلقه ها کاسته می شود و دهانه آن ها کوچک تر می شود.

روش خرید و استعلام قیمت سیم خاردار حلقوی

زمان تماس با مراکز فروش و برای خرید هر نوع محصول مفتولی از جمله سیم خاردار حلقوی ، باید مشخصات و اطلاعات خاص و دقیقی ارائه کنید. استعلام قیمت با اطلاعات دقیق، علاوه بر صرفه جویی زمانی، باعث اطمینان از تطابق محصول درخواستی با محصول مورد نیازتان خواهد شد. به همین منظور برای استعلام قیمت سیم خاردار حلقوی ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اندازه دهانه یا قطر سیم خاردار: یکی از دهانه های معمول 60 و 90 سانتی متر و یا دهانه سفارشی 60 و 70 سانتی متری را انتخاب کنید.
  • جنس مفتول: معمولی یا پُرکربن بودن مفتول را مشخص کنید.
  • تعداد بست: اگر تعداد بست سیم خاردار حلقوی برایتان مهم است، می توانید بین 3 بست یا 5 بست، یکی را انتخاب کنید.
  • تعداد حلقه (توپ): با توجه به متراژ فضایی که قرار است حصاری کشی کنید و دهانه یا قطر انتخابی، می توانید تعداد حلقه (توپ) مورد نیاز را تشخیص دهید. اگر برای این منظور نیاز به کمک دارید، می توانید از کارشناسان فروش آیرونید کمک بگیرید.
0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات