سبد خرید

فروش اعتباری آیرونید

فروش اعتباری امکان خرید آسان تر و راحتر را برای بسیاری از افراد فراهم آورده است در شرایط اقتصادی کشور و با توجه به نوسانات قیمت ها خرید اعتباری راه حل مناسبی برای بسیاری از افراد می باشد که به دنبال خرید شرایطی می باشند. شما به منظور خرید بهتر و بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید از طریق سایت آیرونید اقدام کنید. این سایت امکان فروش اقساطی کالاهای گسترده ای را فراهم آورده است و به نوعی در تلاش است که امکان خرید راحت و آسان را برای عموم مردم به وجود آورد شما به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس 58127 داخلی 155 اقدام کنید.

برای اطلاع از قیمت و آخرین موجودی ها با کارشناسان آیرونید در ارتباط باشید

آخرین مطالب آرشیو وبلاگ در ﺗﻤﺎم ﻣﺮاﺣﻞ ﺧﺮﯾﺪ و ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﺎر ﻫﻤﺮاه ﺷﻤﺎ ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﺑﻮد ﮐﺎﻓﻴﺴﺖ ﺑﺎ ﺷﻤﺎره ﺗﻤاس بگیرید.

در این مطلب شما را با انواع مدل های توری پرسی آشنا خواهیم کرد. توری پرسی یکی از محصولات ساخته شده از مفتول های فلزی می باشد. تار و پود توری های پرسی از جنس مفتول های فلزی بوده و در محل تلاقی آن ها، تار و پود به هم بافته شده اند. توری های […]

در این مطلب به راهنمای خرید سپری ساختمانی می پردازیم. با آیرونید فروشنده و تامین کننده انواع سپری صنعتی و ساختمانی همراه باشید و همینطور شما می توانید برای دریافت قیمت سپری ساختمانی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید. سپری ساختمانی چیست؟ سپری آهنی، یکی از انواع مقاطع فولادی بوده […]

بهترین میلگرد برای شناژ کدام است؟ چرا از میلگرد شناژ استفاده می شد؟ همانطور که می دانید پی یا فوندانسیون از جمله اصلی ترین بخش های ساختمان ها محسوب می شود که شناژ هم از جمله بخش های پی است. این ساختار بخش اصلی پی نواری ساختمان بوده که وظیفه اصلی آن اتصال پی یا […]

کاربرد ورق روغنی در صنعت چیست؟ ورق روغنی به عنوان یک محصول مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی شناخته شده است و به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ورق روغنی در صنایع مختلف از جمله صنایع خودروسازی، ساخت و ساز، تولید لوازم خانگی و ماشین آلات، صنایع […]

سوالات متداول و پرتکرار بازار فولاد

برای خرید، قیمت و جزییات بیشتر از محصولات می توانید با 02158127 تماس بگیرید، در تماس تلفنی توسط کارشناسان به کلیه سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

برای خرید انواع مقاطع فولادی ابتدا از لیست قیمت مربوطه محصول مد نظر خود را پیدا کنید و سپس برای ثبت سفارش با کارشناسان آیرونید تماس بگیرید. بعد از تماس، همکاران ما در تیم فروش با ارائه راهنمایی جامع، در تمام مراحل خرید همراه شما خواهند بود. بعد از ثبت سفارش توسط کارشناسان، پیش فاکتور برای شما صادر می‌شود که بعد از تایید پیش فاکتور، خرید شما نهایی می‌شود و کارشناسان آیرونید تا تحویل کالا همراه شما خواهند بود.

 

وزن آهن آلات، یکی از پارامترهای کلیدی در صنعت ساختمان و عمران است؛ اهمیت جدول وزن را طراحان سازه‌های مختلف در زمان طراحی درک می‌کنند؛ به طوری‌که بدون وجود این جداول، امکان ساخت سازه‌های پیشرفته امروزی امکان‌پذیر نیست. دانستن وزن دقیق انواع آهن آلات برای هر پروژه، به پیمانکاران و مجریان در برآورد دقیق هزینه‌های ساخت کمک می‌کند.

ارسال سریع و مطمئن آیرونید یعنی خیال شما از بابت زمان‌بندی پروژه‌تان راحت خواهد بود و محصولات موردنظر در زمانی که نیاز دارید، در دسترس شما قرار می گیرد. قیمت‌ها نیز منصفانه است و این موضوع شما را از هزینه‌های اضافی دور نگه می‌دارد. همه این‌ها به کنار، واحد کنترل کیفیت پیش از ارسال مقاطع فولادی، آن‌ها را با سفارش شما مطابقت می‌دهد و تضمین می‌کند که مطابق استاندارد مربوطه به دست شما برسند.

product-nabshi

قیمت آهن آلات

قیمت روز آهن آلات ساختمانی و صنعتی در کشور، تحت تاثیر متغیرهایی چون: نرخ جهانی آهن، میزان عرضه و تقاضا و … قرار گرفته و به‌صورت لحظه‌ای نوسان می‌کند. از آنجایی‌که مجموع قیمت آهن بکار رفته در پروژه‌های ساخت و ساز، سهم بزرگی از هزینه کل پروژه را به خود اختصاص می‌دهد، اطلاع از قیمت آهن امروز برای صاحبان کسب‌و‌کار در این حوزه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در واقع بسیاری از خریداران آهن، از مراجع معتبر اینترنتی، جهت بررسی قیمت روز آهن درب کارخانه و بنگاه‌ها و خرید اینترنتی آهن، کمک می‌گیرند. برای دریافت قیمت روز اهن آلات با آیرونید در تماس باشید.

دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات