سبد خرید
فنس توری متری چیست؟

فنس توری متری چیست؟

0
2 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

فنس توری متری چیست؟ قیمت فنس توری متری چقدر است؟ کاربرد انواع توری فنس کجاست؟ حفاظت و ایجاد امنیت محل زندگی دغدغه ای است که از ابتدای بشریت همواره وجود داشته است و از گذشته تاکنون وسایل و امکانات زیادی در جهت حفظ امنیت محیط زندگی توسط انسان ها تولید شده.

فنس توری و فنس توری متری یکی از مواردی است که کاربرد فراوانی در تامین امنیت دارد. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی این محصول شما را با کاربردها، انواع و تنوع قیمت فنس توری متری بیشتر آشنا کنیم.

 

برای خرید انواع توری فنس؛ توری حصاری، توری مرغی، توری های فلزی و … کافی است از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آیرونید تماس بگیرید. در کنار شما هستیم تا با بهترین قیمت و کیفیت، انواع فنس های توری را در سراسر ایران دریافت کنید.

 

انواع توری حصاری

کاربرد فنس توری متری چیست؟

به طور کلی فنس توری متری با نام هایی از جمله فنس توری، حصار و یا chain link fence شناخته می شود. همان طور که اشاره کردیم یکی از روش های محافظت از زمین ها و یا ایجاد مرزبندی استفاده از فنس است. در گذشته این محصول به علت مقاومت کم نمی توانست کارایی بالا داشته باشد و کاربرد آن محدود بود ولی هم اکنون با توجه به تولید فنس از توری گالوانیزه؛ محصولی با مقاومت و دوام بالا جایگزین روش های قدیمی تر گشته می باشد.

این محصول در حال حاضر از جنس گالوانیزه و یا فولاد ضد زنگ است و طول عمری در حدود 50 سال دارد. لازم به ذکر است که فنس توری از جنس پلی اتیلن هم در بازار موجود است که طول عمر چندانی نداشته و برای حصارکشی موقت مورد استفاده قرار می گیرد.

پیش از خرید فنس بایستی به نوع کاربرد و جنس آن توجه ویژه ای شود. برای مثال فنس از جنس فولاد با توجه به مقاومت بالایی که دارد طبیعتا طول عمر بیشتری هم دارد ولی هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت و برای حصارکشی باغ یا ورزشگاه چندان مناسب نیست.

بنابراین فنس هر جنسی که داشته باشد باید بسته به نیاز انتخاب گردد تا علاوه بر تامین امنیت از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه باشد. به طور کلی این محصول را می توان یکی از پرکاربردترین محصولات مفتولی دانست.

  • برای مصارف خانگی و باغبانی: فنس توری پلاستیکی (سبک و ارزان)
  • برای مصارف خاص مانند محوطه های صنعتی، فرودگاه ها و زندان ها: فنس توری استیل ضدزنگ (بسیار مقاوم و باکیفیت)
  • برای محیط های خشک و با بارش کم: فنس توری فولاد گالوانیزه (مقاوم و اقتصادی)
  • برای محیط های مرطوب و با بارش زیاد: فنس توری فولاد گالوانیزه گرم (مقاوم ترین نوع)
  • برای مکان هایی که زیبایی ظاهری اهمیت دارد: فنس توری روکش شده با PVC (زیبا و بادوام)

مشخصات فنی فنس توری متری

در تولید فنس توری عموما از دو روش دستی و ماشینی اتوماتیک استفاده می شود. ارتفاع در نظر گرفته شده برای فنس معمولا بین 0.5 تا 3 متر بسته به نیاز مشتری بوده و مفتول استفاده شده برای بافت فنس بین 2 تا 4.75 متغیر است. وزن فنس توری متری هم به قطر مفتول و اندازه چشمه بستگی داشته و متغیر می باشد.

به طور کلی می توان گفت که هرچه قطر مفتول بیشتر باشد و یا اندازه چشمه کاهش پیدا کند فنس وزن بیشتری می پیدا کند. وزن این محصول تاثیر مستقیمی بر قیمت آن خواهد داشت. جنس مفتول مورد استفاده برای تولید فنس توری متری معمولا فولاد گالوانیزه است که به دو صورت سرد و گرم در بازار موجود می باشد. سوالی که مطرح می شود این است که در تولید فنس توری از فولاد گالوانیزه گرم استفاده می شود یا سرد؟

توجه داشته باشید که مفتول گالوانیزه سرد قیمت و کیفیت پایین تری را دارد است و از همین رو در برابر زنگ زدگی هم مقاومت کمتری دارد و برای حصارکشی در مناطق مربوط توصیه نمی شود. این در حالی است که مفتول های گالوانیزه گرم مقاومت بالاتری دارند و قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی می باشند.

حالت های مختلف بافت فنس توری متری

دو سر فنس را می توان به سه حالت بافت و بنابر درخواست مشتری حالت های زیر برای بافت فنس توری متری وجود دارد

  • دو سر قلاب
  • دو سر پیچ
  • یک سر قلاب و یک سر پیچ

حالت بافت دو سر پیچ مرسوم تر بوده و در بارگیری هم راحت تر است.

کاربردهای مختلف فنس توری متری

از مهم ترین کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • حصار دور زمین ورزشی، دیوارهای ویلا و خانه، دور باغچه و زمین کشاورزی
  • حصار یا سیم خاردار بالای دیوار
  • استفاده در مناطق خاص یا محافظت شده
  • مناطق نظامی

انواع جنس فنس توری متری

فنس توری متری از جنس فولاد: همان طور که می دانید فولاد مقاومت چندانی در برابر خوردگی ندارد در نتیجه از این محصول در مناطقی که احتمال زنگ زدگی آن کم است استفاده می گردد. طول عمر این محصول حدود 20-15 سال می باشد.

فنس توری متری گالوانیزه: فنس توری متری با جنس فولاد گالوانیزه به علت مقاومت بیشتر در برابر خوردگی طول عمر بیشتری داشته و در نتیجه قیمت بالاتری هم دارد. همینطور ظاهر زیباتری هم داشته و قابلیت استفاده در مناطق با شرایط آب و هوایی نامناسب را هم دارا است.

فنس توری متری گالوانیزه با روکش pvc: این محصول دارای مقاومت بی نظیری بوده و برای هر محیط با هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است ولی از لحاظ قیمت نسبت به سایر محصولات هزینه بالاتری داشته و در مناطقی که ظاهر اهمیت دارد استفاده می گردد.

 

تعیین قیمت فنس توری

قیمت فنس توری متری بر اساس متر مربع محاسبه می گردد. همینطور جنس این محصول، اندازه چشمه و قطر هم تاثیر بسزایی بر قیمت آن خواهد داشت. بنابراین برای صرفه جویی بیشتر لازم است با توجه به نوع محیط ابتدا نیاز خود را شناخته و سپس اقدام به خرید نمایید. فنس توری متری دارای 4 مشخصه اصلی است که به طور مستقیم در حفظ امنیت و میزان هزینه این محصول نقش بسزایی دارد.

  1. جنس: همان طور که ذکر شد فنس توری متری در بازار در سه جنس فولاد سیاه، فولاد گالوانیزه و فولاد گالوانیزه با روکش pvc موجود است.
  2. ارتفاع : این محصول از ارتفاع 50 سانتی متر تا 3 متر براساس نیاز مشتری قابل تولید است.
  3. ابعاد چشمه : ابعاد چشمه توری ها معمولا 4، 5، 6 و 7 سانتی متر است و همان طور که پیش تر بیان کردیم هر چه اندازه چشمه کوچک تر باشد وزن توری هم سنگین تر و در نتیجه گران تر می شود. همینطور توری با ابعاد چشمه کوچک تر امنیت، استحکام و طول عمر بیشتری خواهد داشت.
  4. قطر مفتول: معمولا فنس توری متری دارای قطر مفتول مابین 2.2 تا 4 میلی متر است و هرچه قطر مفتول بیشتر باشد فنس توری متری سنگین تر بوده و در نتیجه امنیت و استحکام و طول عمر بالاتری را خواهد داشت.

بنابراین لازم است پیش از خرید این محصول موارد بالا را به خوبی در نظر گرفته و در نهایت می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز آهن مشاوره نمایید.

 

روش تولید فنس توری متری

فنس توری متری عمدتا به دو روش دستی و ماشینی اتوماتیک تولید می شود که در ادامه به جزئیات هر یک پرداخته می شود.

  • روش دستی: در این روش، بافت توری به صورت سنتی و توسط نیروی انسانی انجام می شود. این روش برای تولید توری در ابعاد و طرح های خاص مناسب است. مراحل تولید توری به روش دستی به این صورت است که مفتول های فلزی با ضخامت و جنس مورد نظر، به طول های مساوی برش داده می شوند. با استفاده از ابزارهای دستی، مفتول ها به صورت شبکه ای به یکدیگر بافته می شوند. سپس لبه های توری به طور مرتب و صاف لبه دوزی می شوند.
  • روش ماشینی اتوماتیک: در این روش، از دستگاه های اتوماتیک برای بافت توری استفاده می شود. این روش سرعت تولید را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و برای تولید توری در مقادیر بالا مناسب است. مراحل تولید توری به روش ماشینی اتوماتیک اینگونه است که مفتول های فلزی با ضخامت و جنس مورد نظر، از طریق دستگاه های مخصوص، به طول های مساوی برش داده می شوند سپس مفتول ها توسط دستگاه های بافندگی اتوماتیک به صورت شبکه ای به یکدیگر بافته می شوند و در نهایت به صورت رول درمی آید.

انتخاب روش تولید توری به نیاز و مقیاس تولید بستگی دارد. در هر دو روش دستی و ماشینی، می توان از مفتول های با جنس های مختلف مانند فولاد گالوانیزه، PVC، رنگ شده، پلاستیکی و استیل ضدزنگ استفاده کرد.

توری های حصاری در ابعاد و طرح های مختلف با ارتفاع، ابعاد چشمه و قطر مفتول های گوناگون تولید می شوند، همچنین کیفیت و استحکام توری حصاری به جنس مفتول، ضخامت، ابعاد چشمه، قطر مفتول و روش تولید آن بستگی دارد.

قیمت و نحوه خرید توری فنس متری

عوامل مختلفی بر قیمت توری حصاری تاثیرگذار می باشند مثل: قطر مفتول، جنس مفتول، ارتفاع، سایز چشمه و ارتفاع آن. قطر مفتول از 2 تا 4 میل، سایز چشمه از 4 تا 8 سانتی متر، ارتفاع 1 تا 3 متر و جنس مفتول هم بسته به گالوانیزه سرد یا گرم بودن یا PVC یا سیاه بودن متفاوت می باشد.

شما می توانید همین حالا برای دریافت قیمت توری فنس متری از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید، در تلاش هستیم با ارائه بهترین قیمت محصولات شما را راهنمایی کنیم. همینطور مشاوره خرید محصول نیز ارائه می گردد.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات