راه ارتباطی با ما
بستن
تماس با کارشناسان

برای ارتباط با کارشناسان ما روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید, سپس داخلی کارشناس مورد نظر را شماره گیری کنید.

پرستور گلستانی کارشناس فروش نبشی داخلی 4 تماس با کارشناس
مهتاب کرامتی کارشناس فروش نبشی داخلی 5 تماس با کارشناس
سمیرا حسین پور کارشناس فروش نبشی داخلی 2 تماس با کارشناس
وزن توری فنس

وزن توری فنس

0
4 روز قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

وزن فنس یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت توری فنس می باشد. وزن توری فنس با توجه به قطر، متریالی که در تولید آن به کار رفته، تراکم چشمه ها و عرض توری مشخص می شود. در این مقاله درباره وزن توری فنس صحبت می کنیم و جدول وزن متداول ترین توری هایی که به عنوان حصار به کار می روند را ارائه خواهیم داد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. برای دریافت مشاوره پیرامون نحوه خرید توری فنس با ما در ارتباط باشید.

اهمیت وزن توری فنس

وزن فنس به علل مختلفی اهمیت دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • وزن برای حمل و نقل رول ها هم اهمیت ویژه ای دارد. شما باید وزن کلی سفارشتان را بدانید تا ماشینی متناسب با آن انتخاب کنید.
  • با توجه به وزن می توانید قیمت تقریبی محصولات مورد نظرتان را محاسبه کنید.
  • هر چقدر وزن فنس بیشتر باشد، یعنی متریال بیشتری برای تولید آن به کار رفته و مقاومت بالاتری دارد.

کارخانه های مختلف معمولا وزن فنس و توری هایشان را به مشتریان اعلام می کنند و نیازی به محاسبه نیست. البته اگر برای اولین بار بوده که از مجموعه ای خرید می کنید، بهتر است خودتان هم وزن را حساب کنید تا مطمئن شوید عدد واقعی با آنچه از طرف فروشنده اعلام شده یکسان باشد.

وزن فنس و محاسبه سنگینی توری فنس

در این مقاله وزن فنس را مورد بررسی قرار داده شد و درباره دلیل اهمیت محاسبه وزن توری فنس صحبت شد. استفاده از جدول وزن فنس و فرمول، ساده ترین روش محاسبه وزن توری فنس می باشد. البته اگر این محصولات را از مجموعه های معتبری خریداری کنید، سفارشتان را با وزن مشخص ارسال می کنند و دیگر دغدغه ای از بابت تفاوت وزن محصول با سطح استاندارد نخواهید بود. برای ثبت سفارش و خرید فنس مورد نظر می توانید از کارشناسان گروه آیرونید کمک بگیرید.

مولفه های مهم در محاسبه وزن توری فنس

نوع مفتول، قطر مفتول، چشمه، عرض و طول رول مهم ترین فاکتورهایی می باشند که برای مشخص سنگینی فنس باید مشخص شوند. البته تولیدکننده های معتبر محصولاتشان را در ابعاد استاندارد تولید می کنند. پس برای محاسبه وزن توری و فنس، دیگر نیازی نیست قطر، چشمه و طول و عرض رول ها را حساب کنید. دقت داشته باشید که برای حساب کردن سنگینی، باید چگالی متریالی که توری با کمک آن تولید شده را هم بدانید. وزن یک متر مربع از توری گالوانیزه با یک متر مربع از توری آلومینیومی یکسان نیست.

توری های گالوانیزه جزو مقاوم ترین انواع فنس به شمار می روند. افرادی که قصد دارند زمین های مناطق مرطوب و پرباران را حصارکشی کنند، معمولا به سراغ فنس های گالوانیزه می روند. این فنس ها سنگین تر می باشند و هزینه بیشتری دارند، اما در برابر فرسایش، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.

توری فنس فلزی
توری فنس فلزی

وزن هر متر مربع فنس

وزن هر مترمربع فنس به نوع توری، تعداد چشمه ها و متریالی که برای تولید آن به کار رفته بستگی دارد. به عنوان مثال وزن مخصوص توری مرغی معمولا کم تر از وزن توری فنس گالوانیزه می باشد. پس اگر قصد دارید توری با هزینه کم تری خریداری کنید، توری مرغی که وزن سبک تری دارد، انتخاب بهتری می باشد. اما اگر به دنبال مقاومت بیشتر هستید، باید به سراغ توری فنس گالوانیزه بروید.

وزن توری پرسی با مفتول سیاه یا هر متریال دیگری، در ازای هر متر مربع مشخص می شود. پس اگر از جدول وزن یا ابزارهای محاسباتی استفاده می کنید، باید عدد به دست آمده را در طول و عرض محصول ضرب کنید.

توری های پرسی در دو نوع مشبک سبک وزن و مشبک سنگین وزن تولید می شوند. هر چقدر قطر مفتول بیشتر باشد، سنگینی توری هم بیشتر خواهد بود. ابعاد چشمه هم روی وزن تاثیر دارد؛ به این صورت که توری هایی که چشمه هایشان ابعاد کوچک تری دارد، سنگین تر از توری های چشمه بزرگ می باشند. هر چقدر ابعاد توری ها کوچک تر باشد، تراکم فنس بیشتر است و امنیت بالاتری دارد. توری های چشمه 4 و 5 بهترین انتخاب برای فنس کشی باغ، زمین و ویلا به شمار می روند.

جدول و فرمول محاسبه سنگینی وزن فنس

روش های مختلفی برای محاسبه وزن توری فنس پرسی یا دیگر انواع فنس وجود دارد و استفاده از جدول ساده ترینِ آن ها می باشد. در ادامه جدول وزن توری پرسی و فنس حصاری را ارائه می دهیم.

سایز

سنگینی هر متر مربع از توری (کیلوگرم)

مفتول 3 میلی متر چشمه 2×2 8
مفتول 3.4 میلی متر چشمه 2×2 10.2
مفتول 3.6 میلی متر چشمه 2×2 11
مفتول 3.8 میلی متر چشمه 2×2 14
مفتول 4 میلی متر چشمه 3×3 10.5
مفتول 4.5 میلی متر چشمه 3×3 13.5
مفتول 3 میلی متر چشمه 4×4 4
مفتول 3.3 میلی متر چشمه 4×4 6.2
مفتول 3.6 میلی متر چشمه 4×4 7
مفتول 4 میلی متر چشمه 4×4 9
مفتول 4.5 میلی متر چشمه 5×5 9
مفتول 4.5 میلی متر چشمه 5×5 6
مفتول 4 میلی متر چشمه 5×5 4.1
مفتول 4 میلی متر چشمه 6×4 3.5
مفتول 3 میلی متر چشمه 6×4 1.9
مفتول 2.8 میلی متر چشمه 5×5 2
مفتول 2.8 میلی متر چشمه 6×4 1.75
مفتول 2.5 میلی متر چشمه 4×4 2.1
مفتول 2.5 میلی متر چشمه 6×6 1.4
مفتول 2 میلی متر چشمه 5×5 1
مفتول 4.75 میلی متر چشمه 5×5 6.5
مفتول 3 میلی متر چشمه 3×3 3.9
مفتول 3 میلی متر چشمه 5×5 2.3
مفتول 3 میلی متر چشمه 4×4 3
مفتول 2.5 میلی متر چشمه 6×6 1.6

مواردی که در جدول بالا مشاهده کردید وزن فنس در نمونه های پرفروش بازار است، اگر برای متراژ معینی نیاز به فنس دارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما وزن فنس مورد نیاز را به دست آورید.

وزن فنس چشمه 4

در ابتدا باید مشخص کنید که برای وزن فنس چشمه 4، وزن هر متر مربع را می خواهید یا وزن هر رول 15 متری؟ در هر صورت با توجه به این نکته دو عامل اصلی تاثیر گذار در وزن فنس چشمه 4 وجود دارد که مورد اول چشمه و دوم ضخامت مفتول است و از آنجا که قطر مفتول مشخص نیست جوابی برای وزن آن وجود ندارد، پس در چنین مواردی بهتر است از راهنمایی مشاورین ما واقع در دفاتر مرکزی به شکل تلفنی یا آنلاین استفاده کنید. اما به طور تقریبی وزن فنس چشمه 4 به شکل زیر است:

  • وزن فنس چشمه 4 مفتول 2.2: 1.57 کیلوگرم وزن توری فنس
  • وزن فنس چشمه 4 مفتول 2.4: 1.87 کیلوگرم
  • وزن فنس چشمه 4 مفتول 2.7: 2.4 کیلوگرم
  • وزن فنس چشمه 4 مفتول 3: 3 کیلوگرم
  • وزن فنس چشمه 4 مفتول 3.2: 3.32 کیلوگرم

در همه موارد بالا نمی توان تلورانس را در نظر نگرفت، معمولا بین 10 تا 50 تلورانس برای وزن فنس چشمه 4 اعمال می شود. وزن توری فنس

وزن فنس چشمه 6

وابسته به قطر مفتول وزن فنس 6 در هر متر مربع در حدود 860 گرم تا 2/10 کیلوگرم متغیر است؛

  • وزن فنس چشمه 6 مفتول 2: 860 گرم
  • وزن فنس چشمه 6 مفتول 2.2: 1.08 کیلوگرم
  • وزن فنس چشمه 6 مفتول 2.4: 1.27 کیلوگرم
  • وزن فنس چشمه 6 مفتول 2.6: 1.520 کیلوگرم وزن توری فنس
  • وزن فنس چشمه 6 مفتول 2.8: 1.7 کیلوگرم
  • وزن فنس چشمه 6 مفتول 3: 2.10 کیلوگرم

این وزن ها به شکل تقریبی در نظر گرفته شده و دارای تلورانس می باشد.

وزن توری فنس

توری فنس حصاری
توری فنس حصاری

 

برای دریافت قیمت توری فنس با ما تماس بگیرید

شما می توانید همین حالا برای دریافت قیمت توری فنس از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید، در تلاش هستیم با ارائه بهترین قیمت محصولات شما را راهنمایی کنیم. همینطور مشاوره خرید محصول نیز ارائه می گردد.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات