سبد خرید
راهنمای خرید پروفیل قوطی ساختمانی

راهنمای خرید پروفیل قوطی ساختمانی

0
1 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

در این مطلب قصد داریم به راهنمای خرید پروفیل قوطی ساختمانی بپردازیم. آگاهی از پیچیدگی های انتخاب مناسب ترین پروفیل قوطی ساختمانی، بدون توجه به اینکه آیا شما یک تولیدکننده حرفه ای هستید یا یک مصرف کننده عادی و صرفاً برای پروژه بازسازی خانه خود نیاز به خرید پروفیل دارید، می تواند بسیار به شما کمک کند. اگرچه در نگاه اول امکان دارد این مقاطع به صورت ساده و قابل فهم به نظر برسند و می توانید بدون داشتن هیچ پیش زمینه و شناخت خاصی به پیوان مراجعه و مقطع فولادی مورد نظر خود را تهیه کنید؛ اما در واقع جزئیات مهمی درباره آن ها وجود دارد که عدم آگاهی از آن ها می تواند موجب بروز مشکلات زیادی شود.

آیرونید مجموعه بزرگ فروش و ارائه قیمت پروفیل قوطی ساختمانی انواع تیرآهن، فروش میلگرد با بهترین قیمت و … می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید و قیمت محصولات را به روز و مشخص شده به دست آورید.

قوطی پروفیل چیست؟ راهنمای خرید پروفیل قوطی ساختمانی

به طور کلی، پروفیل به محصولاتی با سطح مقطعی ثابت و در طول مشخص گفته می شود. اکثر مقاطع فولادی از جمله میلگرد، تیرآهن، قوطی و … پروفیل به حساب می آیند. اما در این مطلب، منظور ما از پروفیل قوطی ساختمانی، دقیقا همان محصولی بوده که در بازار با این نام شناخته می شود.

پروفیل ها دارای دو دسته باز و بسته می باشند. مقطاع فولادی که بخشی از سطح مقطع آن ها باز است، پروفیل باز گفته می شود. به عنوان مثال، تیرآهن و نبشی در این دسته قرار می گیرد. در مقابل، اگر همه بخش های مقطع بسته باشد، در دسته پروفیل های بسته قرار می گیرد. از جمله این موارد می توان به قوطی اشاره کرد.

با توجه به تنوع بالای محصولاتی که در دسته پروفیل قرار می گیرند، انتخاب محصول نهایی برای کاربری مد نظر کمی دشوار می باشد. برای همین، بهتر است از راهنمای خرید پروفیل کمک بگیرید.

نکات مهمی که پیش از خرید پروفیل باید بدانید!

به طور کلی معنای لغوی پروفیل یعنی مقاطعی با سطح مقطع ثابت در یک طول معین، پس تقریبا بیش تر مقاطع بجز ورق نوعی پروفیل می باشند. اما در میان انواع متنوع پروفیل ها در بازار آهن آلات، منظور از پروفیل قوطی ساختمانی، مقطع توخالی باز یا بسته بوده و اصطلاحا به پروفیل بسته با مقطع مربعی و مستطیلی قوطی هم می گویند.

شاید از مهم ترین اطلاعاتی که به منظور خرید پروفیل لازم است می توان به بررسی اینکه پروفیل چیست و انواع آن که در بازار موجودند و برندهایی که این محصول فولادی را تولید می کنند اشاره کرد. در ادامه قصد داریم به طور مختصر به بررسی هر یک از این مفاهیم بپردازیم.

بررسی انواع پروفیل

پروفیل ها انواع مختلفی دارند اما به طور کلی و از نظر کارایی به چند دسته تقسیم می شوند:

  • ساختمانی
  • صنعتی
  • گالوانیزه
  • مبلی
  • پروفیل های باز (مانند زد، آبرو و پروفیل فرانسوی)

بررسی برندهای تولیدکننده انواع پروفیل

بیشتر کارخانه های تولید کننده این محصول فولادی در تهران و اصفهان وجود دارند. که به تفکیک هر یک از آن ها را نام برده و بعد به دیگر کارخانه های خارج از این محدوده هم با عنوان دیگر کارخانه ها اشاره خواهیم نمود.

کارخانه های تولید کننده پروفیل قوطی ساختمانی در تهران به شرح زیر است:

  • کیان پرشیا
  • یاران
  • کیهان
  • ساوه
  • جهان پروفیل
  • تهران شرق
  • صابری(خاورسوله)

کارخانه های تولید کننده پروفیل قوطی ساختمانی در اصفهان به شرح زیر است:

  • بهفلز
  • علویجه
  • پروفیل آسیا
  • نیکان پروفیل

و دیگر کارخانه های پروفیل قوطی ساختمانی عبارتند از:

  • کارخانه مهر سهند تبریز
  • کارخانه پروفیل میلاد یزد

بعضی نکات دیگر

  • قبل از خرید پروفیل باید به کاربرد آن و اینکه از آن محصول در چه فضایی استفاده خواهد شد، دقت کنید.
  • داشتن اطلاعات از ویژگی های محصول پیش از خرید
  • ابعاد، ضخامت و وزن پروفیل جزء اصلی ترین مشخصات فیزیکی برای انتخاب مناسب پروفیل مورد نیاز شما می باشد.

موارد مهم و راهنمای خرید پروفیل ساختمانی

زمان خرید، پنج فاکتور مهمی که باید در نظر بگیرید عبارتند از نوع، مشخصات فنی، قیمت، کارخانه تولیدکننده و شرکت تامین کننده. توجه به این فاکتورها در واقع نکات اولیه یک خرید صحیح و مطابق با اصول می باشد. در ادامه به تفکیک در مورد هر یک از این فاکتورهای پروفیل قوطی ساختمانی توضیح خواهیم داد.

مشخصات فنی پروفیل

ضخامت، ابعاد سطح مقطع و جنس این مقاطع از جمله عوامل بسیار مهم و تعیین کننده می باشند و باید در نخستین مرحله مقادیر دقیق و درست آن ها را تعیین کنید. این مشخصات فنی بر عملکرد کلی این محصولات تأثیر زیادی دارد، از جمله مقاومت و استحکام، فرآیند پذیری و قیمت آن. ضخامت پروفیل به مقدار مواد استفاده شده در ساخت آن وابسته بوده و میزان مقاومت و استحکام آن را تحت تأثیر قرار می دهد. ابعاد سطح مقطع هم نقش حیاتی در عملکرد آن ایفا می کند. از طرفی، جنس آن هم بسیار مهم است؛ چرا که جنس مورد استفاده می تواند تأثیر زیادی بر خواص فیزیکی و مکانیکی بگذارد.

نوع پروفیل

این مقاطع انواع مختلفی دارند و هر نوع کاربردهای خاص خود را دارد. پس، برای انتخاب صحیح باید مناسب ترین نوع مورد نیاز خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای ساخت در و پنجره، پروفیل های در و پنجره انتخاب بهتری می باشند و استفاده از مقاطع مربع یا مستطیل امکان دارد کیفیت کمتری به شما ارائه دهد. همینطور، نوع سنگین آن نمی تواند گزینه مناسبی برای تولید مبلمان محسوب شود چرا که به خاطر وزن زیاد، جابجایی مبلمان تولیدی دشوار بوده و زیبایی مورد انتظار را هم نخواهد داشت.

شرکت تامین کننده

توجه به شرکت تامین کننده پروفیل قوطی ساختمانی یکی از مهم ترین مواردی بوده که در زمان خرید حتما باید به آن توجه کرد. توانایی تامین کننده در ارائه راهنمایی صحیح در مورد نوع محصول، ارسال محصول باکیفیت و سالم، و رساندن آن به شما بدون مشکل، همینطور ارائه خدمات پس از فروش قابل قبول، در واقع تضمینی برای انجام درست و اصولی کار شما می باشد.

فاکتور توضیحات
نوع پروفیل برای هر کاربرد، انتخاب نوع مناسب پروفیل ضروری است؛ به عنوان مثال برای ساخت در و پنجره، بهتر است از پروفیل های مخصوص در و پنجره استفاده کرد
مشخصات فنی تعیین ضخامت، ابعاد سطح مقطع و جنس پروفل اقدامات اساسی می باشند که بر کیفیت و عملکرد آن تاثیر می گذارند
قیمت هزینه نهایی پروژه تحت تاثیر قیمت پروفیل قرار می گیرد که به نوع، مشخصات فنی و کارخانه تولید کننده بستگی دارد
کارخانه تولید کننده انتخاب کارخانه مناسب و نزدیک به مقصد حمل ونقل اهمیت دارد. همینطور، توجه به مسافت، کیفیت مواد اولیه و ماشین آلات تاثیرگذار بر کیفیت نهایی پروفیل است
شرکت تامین کننده شرکت تامین کننده باید توانایی ارسال محصول باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب را داشته باشد که به انجام درست و اصولی کار می کند

کارخانه تولیدکننده

توجه به کارخانه تولیدکننده در دو جنبه بسیار مهم می باشد. اولین جنبه مربوط به مسافت می شود؛ به این معنا که فاصله بین کارخانه و مقصد، حمل و نقل پروفیل قوطی ساختمانی را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر جابجایی به درستی و با رعایت اصول انجام نشود، حتی امکان دارد مقاطع دچار آسیب شوند و این موضوع ضرری برای تولیدکننده و مصرف کننده به همراه خواهد داشت. جنبه دوم توجه به کیفیت پروفیل مربوط به کارخانه تولیدکننده. مواد اولیه و ماشین آلاتی که در کارخانه مورد استفاده قرار می گیرند، به طور مستقیم بر کیفیت محصول نهایی تاثیر دارند.

این دو عامل روی عملکرد مقطع در فرآیندهای مختلف مثل خم، کشش و برش تأثیر می گذارند. نوع ورق فولادی به عنوان ماده اولیه تولید، میزان قابلیت فرآیندپذیری پروفیل قوطی ساختمانی را تعیین می کند. ماشین آلات استفاده شده هم بر دقت ابعاد و کیفیت جوشکاری تأثیر دارند. در صورتی که اتصال درز جوش، صحیح و دقیق صورت نگیرد، احتمال وقوع مشکلات در زمان خم و کشش وجود دارد و محصول نهایی دچار مشکل می شود؛ تعدادی از مهم ترین کارخانه های تولیدکننده پروفیل در تهران عبارتند از:

  1. جهان پروفیل
  2. تهران شرق
  3. صابری (خاور سوله.
  4. کیان پرشیا
  5. یاران
  6. کیهان
  7. ساوه؛

بعضی از کارخانه های تولیدکننده در اصفهان به شرح زیر می باشند:

  • پروفیل آسیا
  • نیکان پروفیل
  • به فلز
  • علویجه؛

همینطور، کارخانه های دیگری مثل کارخانه پروفیل قوطی ساختمانی میلاد یزد و کارخانه مهر سهند تبریز هم وجود دارند.

قیمت پروفیل

یکی از عوامل اساسی در زمان خرید قیمت پروفیل می باشد. برای تولیدکننده، این قیمت، تعیین کننده سود آن محسوب می شود و برای مشتریان عمومی، تأثیر زیادی بر هزینه کلی پروژه دارد. قیمت این محصول به وفور تغییر می کند و این تغییرات با توجه به نوع، مشخصات فنی و کارخانه تولیدکننده صورت می گیرد. در واقع، بسته به نوع پروفیل قوطی ساختمانی، قیمت پایه ای متفاوتی برای آن تعیین می شود. همینطور، کارخانه تولیدکننده هم می تواند قیمت ها را بر اساس کیفیت محصول تغییر دهد و این موضوع می تواند موجب نوسانات در قیمت ها شود. ضخامت و ابعاد سطح مقطع پروفیل قوطی ساختمانی تأثیر زیادی در وزن نهایی آن دارد. همانطور که می دانید، قیمت مقاطع فولادی در اکثر موارد بر اساس وزن آن ها محاسبه می شود. پس، انتخاب ضخامت مناسب برای نیازهای خود بسیار مهم می باشد. حتی تفاوت کوچکی در ضخامت، می تواند تفاوت قابل توجهی در وزن نهایی پروفیل قوطی ساختمانی، به ویژه در مورد نوع سنگین، ایجاد کند.

یک نکته حائز اهمیت درباره ابعاد پروفیل فولادی این بوده که می توان پروفیل های مربع و مستطیل را در ابعاد و سایزهای خاص تولید کرد. این امکان وجود دارد که حتی ابعاد بزرگتر هم به صورت سفارشی تولید شوند و بسیاری از افراد اطلاعات کافی در این خصوص ندارند.

نکات کلیدی برای خرید پروفیل قوطی ساختمانی

علاوه بر پنج فاکتوری که قبلاً اشاره شد، در خرید پروفیل قوطی ساختمانی، نکات مهمی وجود دارد که می توان آن ها را به سه گروه قبل از خرید، حین خرید و پس از خرید تقسیم کرد که باید آن ها را رعایت کنید.

نکات کلیدی پیش از خرید

در ابتدا، باید نیازهای پروژه خود را مورد شناسایی قرار دهید؛ به عنوان مثال، اگر پروژه شما نیاز به قوطی ابعاد 4*4 دارد، نباید از قوطی با ابعاد 2*2 کمک بگیرید. همینطور، اگر نیاز به نوع استیل آن دارید، امکان دارد استفاده از پروفیل قوطی ساختمانی گالوانیزه با مقطع ضدزنگ، با قیمتی کمتر از یک چهارم استیل، نیازهای شما را برآورده کند. در مرحله بعد، بودجه خود را تعیین نمایید. قیمت های تامین کنندگان مختلف را مقایسه کنید و بهترین گزینه را با توجه به کیفیت انتخاب کنید. در این مرحله، کیفیت را به عنوان اولویت اصلی در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که تامین کننده انتخابی، بهترین کیفیت را با کمترین قیمت ارائه می دهد.

نکات کلیدی زمان خرید پروفیل

در فرآیند خرید، معمولاً شرکت تامین کننده پیش فاکتوری را براساس لیست سفارش شما ارسال می کند. در این پیش فاکتور، جزئیاتی مثل مشخصات خریدار و محصولات خریداری شده (شامل ابعاد، وزن و قیمت پروفیل) باید به درستی ثبت شود. البته باید توجه داشت که وزنی که در پیش فاکتور ذکر شده، با وزن نهایی باری که برای شما ارسال می گردد، تفاوت کمی خواهد داشت. این اختلاف به خاطر تلورانس ابعاد و ضخامت پروفیل قوطی ساختمانی هاست که موجب می شود وزن نهایی تا حدی متفاوت گردد. برای انتقال بار از مبدا به مقصد، هم خود خریدار و هم شرکت تامین کننده باید با باربری هماهنگی لازم را انجام دهند. در هماهنگی با باربری، به چند نکته توجه کنید. ابتدا، از باربری درخواست کنید که خودروی مخصوص انتقال آهن را برای شما مورد ارسال قرار دهد.

خودروهای آهن کش دارای باربند قوی تری می باشند و تجهیزات بسته بندی استانداردی دارند که احتمال سقوط یا آسیب به بار را به حداقل می رساند. نوع خودرو باید براساس حجم و وزن بار انتخاب شود. برای بارهای تا دو تن، معمولاً نیسان کاربرد دارد. برای بارهای با وزن بین 2 تا 5 تن، خاور گزینه مناسبی می باشد. برای بارهای با وزن تا 12 تن، از کامیون تک و برای مقادیر بالاتر از 12 تن، از کامیون جفت مورد استفاده قرار می گیرد. برای بارهای با وزن 20 تا 22 تن، تریلی استفاده می شود. همینطور، تکمیل بودن مدارک راننده مثل کارت شناسایی، حواله و بیجک باربری هم برای تحویل بار بسیار مهم می باشد.

نکات پس از خرید پروفیل

بعد از رسیدن بار به مقصد، اولین و مهمترین اقدام، بررسی سلامت، کیفیت و مغایرت های احتمالی می باشد. در صورتی که هر گونه ایرادی در بار ارسالی وجود داشت، باید بلافاصله آن را به تامین کننده اطلاع دهید تا اقدامات لازم برای حل مشکل را آغاز کند. پس از تخلیه بار، باید پروفیل قوطی ساختمانی را در محیطی مناسب و دور از عواملی که می تواند این محصول را دچار زنگ و خوردگی کند، انبار کنید که طبیعتا چنین محیطی دارای رطوبت و دمای کمتری می باشد. همینطور پیشنهاد های تامین کننده را مورد توجه قرار دهید.

مرحله نکات کلیدی
قبل از خرید شناسایی نیازهای پروژه و انتخاب پروفیل با ویژگی های مناسب
تعیین بودجه و مقایسه قیمت ها
زمان خرید بررسی پیس فاکتور و اطمینان از درستی جزئیات
هماهنگی با باربری برای انتقال بار
پس از خرید بررسی سلامت و کیفیت بار
اطلاع رسانی به تامین کننده در صورت وجود ایراد
انبار کردن پروفیل ها در محیط مناسب

ویژگی های پروفیل با کیفیت

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین پروفیل قوطی ساختمانی، دو راه وجود دارد. اولین راه این که خودتان به اندازه کافی با این مقاطع و ویژگی های مختلف آن ها آشنا شوید و دومین راه این بوده که از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. اگرچه مقاطع فولادی، دنیایی بزرگ با پیچیدگی های خاص خود را دارند که بهره برداری کامل از تمام جنبه های آن ها زمان بر است، اما بدست آوردن اطلاعات اولیه درباره این مقاطع هم می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

شناخت فرآیند تولید

اگر با فرآیند تولید پروفیل قوطی ساختمانی آشنا شوید، می توانید بهترین پیش بینی را در مورد مشکلات احتمالی در مراحل بعدی داشته باشید. روند تولید به دو شکل انجام می شودغ مقاطع درزدار که از جوشکاری برای تولید آن ها مورد استفاده قرار می گیرد و مقاطع بدون درز که مستقیماً از شمش به تولید می رسند. برای تولید مقاطع درزدار، ابتدا ورق فولادی به شکل نوارهای باریک برش می خورد و بعد با عبور از چندین قالب و غلتک به شکل استوانه ای توخالی با درز باز تبدیل می شود. در نهایت، انواع روش های جوشکاری برای اتصال درز استفاده می شود. اکنون با دید کلی که نسبت به این فرآیند تولید به دست آورده اید، می توانید به خوبی درک کنید که چگونه یک جوش غیر استاندارد می تواند در فرآیند خم موجب باز شدن کامل درز و از بین رفتن لوله شود و استفاده از ورق بی کیفیت و خشک چگونه می تواند موجب پاره شدن لوله در زمان خمکاری شود.

شناخت تاثیر آبکاری

یکی از دو هدف اصلی آبکاری این مقاطع فولادی فولادی، ضدزنگ شدن و یا ایجاد ظاهری زیباتر می باشد. کیفیت سطح ورق نقش مهمی در تعیین کیفیت آبکاری ایفا می کند. سطح بی کیفیت قادر به حفظ و اتصال محکم لایه آبکاری نیست و امکان دارد به صورت ورقه ای از پروفیل قوطی ساختمانی جدا شود. این مورد موجب خوردگی سریع این مقاطع شده که در نهایت، آبکاری بی نتیجه خواهد شد. همینطور، سطح بی کیفیت می تواند موجب ایجاد منافذی در سطح آن شود که از نظر ظاهری استاندارد نیست.

شناخت عوامل موثر بر قیمت پروفیل

تعداد زیادی عوامل داخلی و خارجی بر قیمت این مقاطع تاثیرگذار می باشند که شناخت آن ها به شما کمک می کند تا بهترین و مناسب ترین نمونه را با بهترین و مناسب ترین قیمت بیابید. اولین عامل قیمت ورق می باشد. ورق به عنوان ماده اولیه تولید پروفیل تقریباً 90٪ قیمت کل را تشکیل می دهد. دومین عامل مربوط به هزینه تولید یا هزینه تولید می باشد. تولید این مقاطع فولادی یک فرآیند با سرعت بالا، ساده و البته هزینه کم بوده که قطعاً به نسبت قیمت ورق بخش بسیار کوچکی را تشکیل می دهد، اما همچنان تاثیرگذار می باشد. تقریباً 10٪ قیمت نهایی پروفیل قوطی ساختمانی مربوط به هزینه تولید خواهد بود. علاوه بر این دو عامل، عوامل خارجی دیگری وجود دارند که به صورت دوره ای بر قیمت ها تأثیر می گذارند. این عوامل شامل نرخ ارز، هزینه های مربوط به جابجایی که امکان دارد به قیمت نهایی پروفیل اضافه شود و میزان عرضه و تقاضا که می تواند تمام بازار را تحت تأثیر قرار می دهد، می باشد.

عنوان مقاطع فولادی
روش های انتخاب آشنایی با ویژگی ها و مقاطع
مشاوره گرفتن از افراد خبره
فرآیند تولید مقاطع درزدار: از ورق تا جوش
مقاطع بدون درز: از شمش مستقیما
تاثیر جوش های نااستاندارد باز شدن درز دز خمکاری و پاره شدن لوله
تاثیر آبکاری کیفیت سطح برای حفظ لایه آبکاری و جلوگیری از خوردگی
عوامل تاثیرگذار بر قیمت قیمت ورق
هزینه تولید
عوامل خارجی (نرخ ارز، هزینه های جابه جایی، عرضه و تقاضا)
خلاصه انتخاب مقاطع با آشنایی کفی یا مشاوره گرفتن از افراد حرف ای
تاثیر جوش های نااستاندارد
اهمیت کیفیت سطح برای آبکاری و جلوگیری از خوردگی
تاثیر عوامل داخلی و خارجی

معرفی جنس های پروفیل و موارد کاربری آن ها

همان طور که می دانید، فولاد با آلیاژهای مختلفی ساخته می شود؛ پروفیل فولادی بر اساس نوع آلیاژ به کار رفته در آن، به انواع مختلفی دسته بندی می شود. به طور کلی، می توان گفت که جنس پروفیل قوطی ساختمانی، تعیین کننده کاربرد آن می باشد.

پروفیل گالوانیزه

پروفیل گالوانیزه از ورق فولاد کربنی ساخته می شود، اما روی سطح این نوع پروفیل با روی پوشش داده شده. مهمترین کاربرد پروفیل گالوانیزه، ساخت در و پنجره می باشد. به طور معمول از پروفیل گالوانیزه در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که احتمال زنگ زدگی زیاد می باشد.

پروفیل فولاد کربنی

پروفیل هایی که از جنس فولاد کربنی ساخته شده باشند، به نوعی کاربردی ترین پروفیل قوطی ساختمانی می باشند که هم در ساختمان سازی و هم در صنعت کاربردهای زیادی دارند. پروفیل فولاد کربنی معمولاً از ورق سیاه ST37 یا ورق روغنی ساخته می شود و از این نوع پروفیل به طور گسترده در صنعت ساخت و ساز، صنعت و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل فولاد کربنی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد، ضخامتی بین 2 تا 5 میلی متر دارد و معمولا برای نمای ساختمان یا ساخت در و پنجره می باشد. این در حالی بوده که از پروفیل های فولاد کربنی تا سایز 400 میلی متری در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد؛ صنایعی مثل پل سازی، صنایع نظامی و ساخت دستگاه های صنعتی.

یکی دیگر از کاربردهای پروفیل فولاد کربنی، همان طور که گفته شد، ساخت لوازم خانگی می باشد. علاوه بر این، در ساخت اگزوز و مبلمان، کاربرد گسترده ای دارد.

پروفیل ها از هر جنسی که باشند، کاربردهای متفاوتی دارند؛ این که شما چه نوع پروفیل قوطی ساختمانی می خرید، قطعا در هزینه های نهایی شما تاثیرگذار است؛ جنس پروفیل تولید شده در کنار قیمت این محصول از مهمترین عواملی می باشند که باید حتما در زمان خرید در نظر بگیرید.

پروفیل آلومینیومی

آلومینیوم دارای خواص منحصر بفردی بوده و همین موضوع موجب شده که پروفیل های ساخته شده از آن هم دارای کاربردهای گسترده ای باشند. ضد زنگ بودن، انعطاف پذیری و تحمل فشار بالا از مهمترین ویژگی های پروفیل آلومینیومی می باشد. این نوع پروفیل ها به مراتب وزن کمتری نسبت به سایر پروفیل ها دارند.

کاربرد اصلی پروفیل آلومینیومی، نمای ساختمان و ساخت در و پنجره می باشد.

پروفیل استیل

این نوع پروفیل از استیل یا فولاد ضد زنگ ساخته می شود. همه گریدهای فولاد ضدزنگ از جمله 304، 316 و 201 در ساخت پروفیل استیل به کار می روند. این آلیاژها موجب می شوند که پروفیل استیل به خاطر مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، برای صنایع مثل صنعت غذایی، دارویی و شیمیایی مناسب باشند.

پروفیل کامپوزیت

پروفیل کامپوزیت، نوعی از پروفیل ها می باشند که مواد تشکیل دهنده اصلی آن ها، فلز، سرامیک و پلیمر می باشد. پروفیل قوطی ساختمانی کامپوزیت دارای ویژگی هایی مثل سبک وزن بودن و مقاومت در برابر رطوبت و زمین لرزه می باشد. این خواص موجب شده تا این پروفیل در مناطق دارای رطوبت بالا یا زلزله خیز محبوبیت زیادی داشته باشد.

خرید انواع آهن آلات و پروفیل های صنعتی و ساختمانی از آیرونید

آهن آلات و پروفیل ها نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف از جمله صنایع ساختمانی، خودروسازی، ماشین آلات و … دارند. انتخاب و خرید انواع آهن آلات و پروفیل های صنعتی و ساختمانی با کیفیت و قیمت مناسب، امری حیاتی برای هر کسب و کاری است. آیرونید یکی از شرکت های معتبر و مورد اعتماد در زمینه تولید و عرضه انواع آهن آلات و پروفیل های صنعتی و ساختمانی می باشد. این شرکت با بیش از چند دهه تجربه در این حوزه، بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. مزایای خرید از آیرونید شامل موارد زیر می باشد:

  1. کیفیت بالا: تمامی محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه و با استفاده از فناوری های روز دنیا تولید می شوند، به طوری که از نظر کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردارند.
  2. قیمت مناسب: آیرونید با بهره گیری از فرآیندهای بهینه سازی هزینه، توانسته است قیمت های رقابتی و مناسبی برای محصولات خود تعیین و ارائه دهد.
  3. تنوع محصولات: این شرکت انواع آهن آلات و پروفیل های صنعتی و ساختمانی را در اندازه ها و ابعاد مختلف، با انواع پوشش ها و توانایی های مختلف تولید می کند، بنابراین مشتریان می توانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنند.
  4. خدمات پس از فروش: آیرونید به خریداران خود خدمات پس از فروش عالی ارائه می دهد و از زمان تحویل محصول تا پس از استفاده از آن، همواره در کنار مشتریان خود است.

به طور کلی، خرید انواع آهن آلات و پروفیل های صنعتی و ساختمانی از آیرونید با بهترین قیمت و کیفیت، یک انتخاب هوشمندانه برای هر کسب و کاری است. این شرکت با تجربه و معتبر، بهترین گزینه برای تامین نیازهای شماست.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات