سبد خرید
کارخانه های تولید تیرآهن

کارخانه های تولید تیرآهن

0
1 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

در این مطلب قصد داریم لیست کارخانه های تولید تیرآهن در ایران را ارائه دهیم، کارخانه های تولیدکننده تیرآهن بسته به استاندارد هایی که برای تولیدات تیرآهن در نظر می گیرند، تیرآهن های با کیفیتی متفاوت هم تولید می کنند.

با توجه به این که کشور ما از نظر ذخایر آهن در سطح بالای قرار داشته و مشکلی برای تهیه این مواد اولیه ندارد، کارخانه های تولید تیرآهن زیادی در ایران فعالیت می کنند. با توجه به این که در هنگام خرید تیرآهن، دقت به برند و کارخانه سازنده از اهمیت بالایی برخوردار است، آشنایی با شرکت های تولید تیرآهن و اطلاع از کیفیت محصولاتشان هم بسیار مهم است.

تیرآهن چیست؟

تیرآهن نوعی پروفیل فولادی است که برای ساخت اسکلت سازه ها، ستون، خرپا و تیر مورد استفاده قرار می گیرد و قدرت لازم برای تحمل بارهای خمشی و لنگر برشی را دارد. این محصول یا به شکل حرف انگلیسی H تولید می شود یا I که هرکدام از این شکل ها هم انواع مختلفی دارند. پروفیل هایی که به شکل H هستند با نام تیرآهن هاش شناخته می شوند.

این پروفیل ها معمولا از جنس فولاد ساخته می شوند؛ اما کارخانه های مختلف از آلیاژهای فولاد گوناگون استفاده می کنند که باعث می شود محصولاتشان در بعضی از ویژگی ها باهم تفاوت های جزئی داشته باشد. تیرآهن ها به صورت شاخه ای تولید می شوند و طول شاخه ها هم معمولا 6 یا 12 متر است. سطح مقطع آن ها از دو بخش بال و جان تشکیل شده است که شکل آن ها با توجه به نوع تیرآهن تعیین می شود. جان تیرآهن قسمت افقی بدنه است و بال ها دو قسمت عمودی هستند که با زاویه 90 درجه نسبت به جان قرار می گیرند.

 

لیست کارخانه های تولید تیرآهن در ایران

 

جدول وزن تیرآهن اهواز

 

1- کارخانه ذوب آهن اصفهان ؛ دارای کامل ترین سبد محصولات تیرآهن در ایران

 

شناخته شده ترین کارخانه های تولید تیرآهن به ذوب آهن تعلق می گیرد، محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان وزنی بسیار نزدیک به جدول اشتال دارند؛ به همین دلیل مرجع ارزیابی کیفیت تیرآهن در بازار محسوب می شوند. فارغ از قیمت تیرآهن، احتمالاً یکی از مواردی که شما به عنوان خریدار ان محصول به دنبال آن هستید، اطلاع از مشخصات تیرآهن اصفهان است. کارخانه ذوب آهن اصفهان بزرگ ترین تولیدکننده مقاطع طویل فولادی در خاورمیانه و یکی از معروف ترین برندهای تولید تیرآهن در ایران است. تیرآهن یکی از مهم ترین محصولات این کارخانه به شمار می رود.

تیرآهن ذوب آهن اصفهان در 3 دسته تیرآهن بال نیم پهن موازی (IPE)، تیرآهن بال پهن موازی (IPB) و تیرآهن بال باریک شیب دار (IPN) تقسیم می شود. وزن تیرآهن اصفهان بیشترین نزدیکی را با مقادیر جدول اشتال دارد و به همین دلیل مرجع کیفیت این محصول در بازار محسوب می شود. تیرآهن های ذوب آهن اصفهان را از فولاد با گرید 37، 44 و 52 می سازند.

اگر کمی درباره کارخانه هایی که تیرآهن تولید می کنند تحقیق کنید، متوجه می شوید که تیرآهن اصفهان، از بقیه برندها معروف تر و همچنین محبوب تر است و همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از خریداران، به سمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان بروند.

یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند در نحوه تشخیص تیرآهن ذوب آهن اصفهان به شما کمک کند، بررسی برندی است که بر روی تیرآهن حکاکی شده؛ معمولا هر کارخانه ای برای اینکه بتواند محصول خودش را از بقیه کارخانه ها متمایز کند، برند خودش را بر روی گوشه ای از تیرآهن حکاکی می کند.

پس از اینکه محصول خریداری شده به دست شما رسید، فورا در دو بال تیراهن، به دنبال برند ESCO (Esfahan Steel Company)بگردید. اگر این مارک را پیدا کردید، پس خیالتان از خریدی که کردید راحت باشد. کارخانه های تولید تیرآهن

قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان

2- کارخانه تیرآهن فولاد ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز یکی دیگر از کارخانه های تولید تیرآهن است که در سال 1382 در شهر تبریز به ثبت رسیده است. هدف این شرکت تامین مقاطع فولادی مورد نیاز صنایع کشور میباشد. این شرکت با به کار گیری تجهیزات مدرن، به همت متخصصان داخلی و خارجی از سال 1384 به بهره برداری رسید. فولاد ناب تبریز در شهرک صنعتی شهید سلیمی و در زمینی به مساحت 17 هکتار بنا شده است.

ظرفیت فعلی تولید این شرکت 450 هزار تن در سال میباشد. کارخانه فولاد ناب تبریز جزو تولیدکنندگان برتر و مطرح در تولید انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن در کشور می باشد. شرکت فولاد ناب تبریز علاوه بر تامین نیازهای فولادی داخل کشور در امر صادرات به کشورهای مختلف نیز فعال میباشد.

موقعیت جغرافیایی این شرکت به دلیل نزدیک بودن به بازار مواد اولیه، قطب های تجاری و مرزهای گمرکی کشور، از مزایای آن محسوب میشود. به همین خاطر قرار گرفتن در این موقعیت مکانی سبب راحت تر شدن حمل و نقل، تامین مواد اولیه و صادرات و واردات شده است.

این شرکت از سال 1390 به طور مستمر در امر صادرات فعالیت دارد. و جزو برترین های صادراتی در این حوزه می باشد. بطوریکه در طی پنج سال اخیر مداوم و مستمر واحد نمونه صادراتی استان انتخاب شده است. 22 درصد صادرات مقاطع پروفیلی کشور به این شرکت اختصاص دارد. شرکت فولاد ناب تبریز جزو شرکت های برتر صادراتی در حوزه نورد می باشد.

در حال حاضر 15 درصد از ظرفیت تولیدی این کارخانه در صادرات مورد استفاده قرار می گیرد ومحصولات تولیدی آن به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، پاکستان و ارمنستان صادر می گردد.

شرکت فولاد ناب تبریز با ظرفیت تولید سالانه 600 هزار تن از انواع نبشی و ناودانی و تیرآهن، از تامین کنندگان مطرح مقاطع مورد نیاز صنایع مختلف در کشور محسوب میگردد. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین نیروی انسانی متخصص داخلی و خارجی، به گسترش کمی و کیفی و تنوع محصولات خود پرداخته است.

قیمت تیرآهن فولاد ناب تبریز

3- مجتمع پروفیل صنعت ماهان – از کارخانه های تولید تیرآهن

کارخانه پروفیل صنعت ماهان، که در سال 1389 تأسیس شد، جهت تولید و عرضه انواع محصولات فولادی از جمله لوله، پروفیل، تیرآهن، و نبشی های ناودانی در ایران آغاز به فعالیت نمود. کارخانه پروفیل صنعت ماهان در شهرک صنعتی جنت آباد در اطراف تهران واقع شده است. کارخانه پروفیل صنعت ماهان محصولات خود را با نام تجاری “psm” در بازار عرضه می کند و آرم این شرکت، یعنی “psm” بر روی تمامی تیرآهن های ارائه شده توسط این شرکت حک شده است.

شرکت پروفیل صنعت ماهان تولید کننده تیرآهن ، ناودانی ، نبشی و ریل های صنعتی استاندارد، به عنوان یکی از محبوب ترین صنایع تولید محصولات فولادی در کشور شناخته می شود. پروفیل صنعت ماهان، انواع سایز تیرآهن خود را به شرح زیر تولید می کند:

  • تیرآهن IPE سایز 14 – 16 – 18

قیمت تیرآهن ماهان

4- کارخانه تیرآهن اهواز (گروه ملی صنعتی فولاد ایران)

کارخانه کوثر اهواز به عنوان کارخانه های تولید تیرآهن در سال 1383 آغاز به کار کرد و امروزه دارای ظرفیت تولید سالانه 550 تن است. این کارخانه از سه خط تولید اصلی یعنی واحد فولادسازی، واحد لوله سازی و واحد ماشین سازی برخوردار است که البته تمرکز اصلی آن، روی تولید مقاطع فولادی نورد شده از قبیل میلگرد و تیرآهن است.

واحد فولادسازی کارخانه کوثر اهواز، با بهره‎گیری از جدیدترین تجهیزات و دستگاه های ریخته گری، کوره تخلیه و کوره پاتیلی، دارای 4 خط تولید است که سالانه بیش از 430 هزار تن شمش فولادی را تولید و روانه بازار می کند. دو واحد دیگر این مجموعه هم روی هم دارای ظرفیت تولید 120 هزار تن در سال (90 هزار تن لوله سازی و 30 هزار تن ماشین سازی) هستند.

این کارخانه در حال حاضر، تنها در 4 سایز 14، 16، 18 و 20 تیرآهن های خود را به بازار عرضه می کند. قیمت این محصولات هم با عواملی مانند کاهش و افزایش تقاضا، تغییر قیمت محصولات اولیه، نرخ ارز و … به صورت روزانه بالا و پایین می شود. بنابراین اطلاع از آخرین «تیرآهن اهواز» و همچنین «نمودار قیمت تیرآهن اهواز» از اهمیت بسیاری برخوردار است.

لازم به ذکر است که مواد اولیه برای تولید انواع نوردهای فولادی در کارخانه کوثر اهواز، از جنس قراضه، بریکت، آهن اسفنجی و … هستند.

  • تیرآهن I7 (بال نیم پهن موازی) سایز 12
  • تیرآهن IPE از سایز 14 تا 18

قیمت تیرآهن کوثر اهواز

5- مجتمع جهان فولاد غرب (کرمانشاه)

در سال 1384 در غرب کشور و استان کرمانشاه، یکی دیگر از کارخانه های تولید تیرآهن و محصولات فولادی با نام جهان فولاد غرب، کار خود را در زمینه ساخت مقاطع مختلف آغاز کرد. در این شرکت تولید کننده تیرآهن از استانداردهای ملی با عنوان 1791، 16348، 3277، 13781، 13779 و 14484 استفاده می شود که هر کدام از آن ها در تعیین سایز و وزن تاثیر دارد.

در این کارخانه برای تولید تیرآهن ها از شمش های فولادی 4 تا 6 متری به عنوان مواد اولیه و تجهیزات مختلف نورد گرم استفاده می کنند، که این موارد در تعیین قیمت تیرآهن جهان فولاد غرب تاثیر می گذارد. تیرآهن های تولیدی کارخانه تیرآهن کرمانشاه در انواع IPE و IPB است که شامل موارد زیر هستند:

  • تیرآهن I7 (بال نیم پهن موازی نیمه سبک) سایز 14 و 16
  • تیرآهن IPB در حال حاضر در این کارخانه تولید نمی شود.

قیمت تیرآهن جهان فولاد غرب

6- کارخانه فولاد البرز ایرانیان (فایکو)

کارخانه فایکو یا همان فولاد البرز ایرانیان، به دلیل کیفیت مطلوب محصولات و همچنین ظرفیت تولید بالای خود توانسته به سرعت به یکی از قطب های صعنتی ایران تبدیل شود. وجود دو خط تولید با به روزترین تکنولوژی های تمام اتوماتیک و تیم فنی متشکل از متخصصین، باعث شده تا این مجموعه بتواند سالیانه بخشی از صادرات آهن کشور را نیز تامین کند.

تیم فنی فایکو به منظور ضمانت کیفیت محصولات خود، علاوه بر ارائه آنالیزهای شیمیایی بر روی خواص مکانیکی شیمیایی مقاطع تولیدی، دارای واحد کنترل کیفیت نیز هستند. از دیگر ویژگی های مثبت این شرکت، داشتن جاده ریلی متصل به راه آهن تهران مشهد است، که به کمک آن می توانند محصولات را به راحتی به سراسر کشور ارائه کنند.

تیرآهن های کارخانه فولاد البرز ایرانیان از نوع تیرآهن I سبک و سنگین و بر اساس استانداردهایDIN EN 10056-1998 ساخته می شوند و ظرفیت سالانه آن ها برای هر 2 نوع تیرآهن، چیزی حدود 750 هزار تن است. تیرآهن های این کارخانه از نظر وزنی، مطابقت بسیار زیادی با جدول استاندارد اشتال دارند و به عنوان یکی از نمونه های باکیفیت شناخته می شوند. قیمت تیرآهن فایکو هم بر اساس وزن و سایز متغیر خواهد بود.

همچنین باید گفت بخش اصلی محصولات عرضه شده در کارخانه تیرآهن فایکو از دو نوع تیرآهن I7 (بال نیم پهن موازی نیمه سبک) و تیرآهن IPE هستند که سایزهای مختلفی به شرح زیر دارند:

  • تیرآهن IPE سایز 14
  • تیرآهن I7 سایز 14 تا 24

قیمت تیرآهن فایکو

7- کارخانه تیرآهن آریان فولاد

در سال 1385 در استان قزوین، کارخانه آریان فولاد فعالیت خود را در زمینه ساخت محصولات فولادی آغاز کرد. در این مجموعه تولیدکننده تیرآهن از تجهیزات پیشرفته ساخت کشورهای اروپایی استفاده می شود. این شرکت با داشتن 10 خط تولید، علاوه بر ساخت تیرآهن به تولید دیگر مقاطع فولادی هم می پردازد که ظرفیت سالانه آن برای ساخت این محصولات با استفاده از شمش های فولادی، چیزی حدود 520 هزار تن است.

تیرآهن های ساخته شده در این مجموعه به صورت IPE و IPB است، اما در حال حاضر کارخانه آریان فولاد تولید تیرآهن خود را متوقف کرده است.

کارخانه های تولید تیرآهن

قیمت تیرآهن آریان فولاد

8- کارخانه تیرآهن فولاد یزد (احرامیان)

در سال 1375 و در شهر یزد، کارخانه ای به منظور تولید محصولات فولادی تاسیس شد که توانست در سال های فعالیت خود، بخشی از نیاز صنایع وابسته به مقاطع مختلف را به خوبی فراهم کند.

در کارخانه تیرآهن یزد، سالانه 600 هزار تن شمش فولادی ساخته می شود که به عنوان مواد اولیه در بخش های تولید انواع مقاطع (از جمله تیرآهن) به مصرف می رسد. استانداردهای بین المللی مجموعه هم شامل BS، ASTM، GIS، DIN و استاندارد ملی 1791 است.

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که می توان برای تیرآهن های تولیدی کارخانه احرامیان در نظر گرفت، استفاده از تجهیزاتی به منظور تاب گیری است که باعث می شود شاخه ها کاملا صاف باشند و از طرفی کیفیت بالایی هم دارند. اگر قصد دارید یکی از انواع تیرآهن های فولاد احرامیان یزد را خریداری کنید، بهتر است بدانید این مجموعه چه سایزهایی را عرضه می کند که عبارت اند از:

  • تیرآهن IPE (بال نیم پهن موازی) سایزهایی 14، 16، 18، 20 و 24

قیمت تیرآهن فولاد یزد

9- مجتمع فولاد صنعت بناب (شاهین بناب)

شاهین بناب، یکی دیگر از کارخانه های تولید کننده تیرآهن در آذربایجان شرقی است که فعالیت رسمی خود را در سال 1383 و با هدف ساخت انواع مختلف مقاطع فولادی آغاز کرد. این شرکت، دارای چندین خط تولید مختلف در 6 کارخانه زیرمجموعه است که خط تولید تیرآهن آن در کارخانه شماره 4 و در زمینی به مساحت 11 هکتار قرار دارد. در خط تولید دوم این کارخانه، انواع تیرآهن ساخته می شود که به طور کلی، ظرفیتی حدود 450 هزار تن دارد.

این را هم در نظر بگیرید که ظرفیت کلی فولاد صنعت بناب نزدیک به 2 میلیون تن در سال است که باعث می شود این کارخانه به یکی از بزرگ ترین واحدهای فولادی در سطح کشور تبدیل شود. در مجتمع شاهین بناب از استانداردهای ملی تحت عنوان ISIRI 16348 و ISIRI 1791 استفاده می کنند و مواد اولیه آن هم فولادی از نوع ST37 است که می تواند در بالابردن کیفیت تاثیرگذار باشد.

استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته در کنار مواد اولیه مرغوب، نقش ویژه ای در افزایش کیفیت تیرآهن ساخته شده در کارخانه شاهین بناب دارد که این مسئله بر تعیین قیمت تیرآهن شاهین بناب هم تاثیرگذار است. در این کارخانه تولید کننده تیرآهن، انواع این محصول به صورت سبک و معمولی به صورت زیر ساخته می شود:

  • تیرآهن I7 (بال نیم پهن موازی نیمه سبک) سایزهایی شامل 14، 16، 18 و 20
  • تیرآهن IPE (بال نیم پهن موازی) سایزهایی 14، 16، 18 و 20

قیمت تیرآهن شاهین بناب

کارخانه های تولید تیرآهن

10- مجتمع فولاد ظفر بناب

آذربایجان شرقی، یکی از قطب های مهم فولادی در کشور به شمار می رود. با قرارگیری مجتمع فولاد ظفر بناب در این استان هم بخشی از تیرآهن مورد نیاز صنایع تامین می شود. ظرفیت تولید سالانه این مجموعه برای ساخت انواع محصولات فولادی از جمله تیرآهن، برابر با 200 هزار تن است که با ارائه کیفیت و قیمت مناسب، محصولات خود را به فروش می رساند.

تیرآهن تولیدی مجتمع فولاد ظفر بناب در سایزهای 12 تا 27 میلیمتر تهیه می گردد. تیرآهن تولیدی این مجتمع از نوع تیرآهن بال پهن موازی نیمه سبک بوده و بر اساس استاندارد 7-1-16348-2-1-1-1791 تهیه و تولید می گردد. تیرآهن بال پهن یا تیرآهن هاش نوعی از تیرآهن است که ارتفاع بال تیرآهن و جان آن با هم برابر می باشد.

  • تیرآهن I7 (یا همان IPE سبک) سایز 14 – 16 – 18 – 20

قیمت تیرآهن ظفر بناب

کارخانه های تولید تیرآهن

کارخانه های تولید تیرآهن

معرفی انواع تیرآهن

انواع تیرآهن از نظر وزن به چهار دسته سنگین، سبک، نیمه سبک و فوق سبک تقسیم بندی می شوند، اما معمول ترین دسته بندی برای معرفی تیرآهن ها اشاره به استاندارد تولید آن ها دارد که با حروف اختصاری بیان می شود. بر همین اساس، انواع تیرآهن را می توان به صورت زیر معرفی کرد:

  • تیرآهن بال نیم پهن موازی (IPE)
  • تیرآهن نیمه سبک بال نیم پهن موازی (I7) کارخانه های تولید تیرآهن
  • تیرآهن بال باریک شیبدار (IPN)
  • تیرآهن بال پهن موازی (IPB) با وزن متوسط (I-5) – معروف به تیرآهن هاش متوسط
  • تیرآهن بال پهن موازی (IPB) با وزن سبک (I-4) – معروف به تیرآهن هاش سبک

نکته: برای اعلام نام تیرآهن ها، یک عدد همراه با مشخصه استاندارد قید می شود که نشان دهنده سایز تیرآهن است. انواع سایز تیرآهن از 12 تا 30 متغیر است و تیرآهن های سایز 14 و 16 هم بیشترین تقاضا را داشته و جزء پرکاربردترین آن ها می باشد.

کارخانه های تولید تیرآهن

انواع تیرآهن بر اساس استاندارد تولید

اساسا تیرآهن ها دارای استانداردهای متفاوتی هستند که هر کدام را از دیگری متمایزتر می کند و به همین منظور تنوع تولید در این محصولات به شدت بالا است.

تیرآهن IPE

ویژگی بزرگ این تیرآهن ضخامت بال های یکسان در قسمت بالا و پایین آن است. استاندارد این محصول این است که در اروپا و حتی ایران مورد استفاده قرار می گیرد و به طور کلی از استانداردهای اروپایی برخوردار است. این تیرآهن را از آلمان و کره و غیره وارد می کنند و به عنوان چینی و روسی شناخته می شود.

تیرآهن INP

در این تیرآهن بال های آن در ابتدا باریک و به تدریج ضخیم می شود. همچنین دارای یک شیب ملایم در ناحیه ضخیم بال ها است. سایز این محصول 60 تا 800 میلی متر و دارای لبه های گرد است.

تیرآهن IPB

تیرآهن IPB یا هاش که به شکل حرف H تولید می شوند. این محصول طوری طراحی شده است که طول بال های آن از جان آن بیشتر باشد. بر روی بدنه این تیرآهن دو علامت، V که به معنای تیرآهن سنگین و L که به معنای تیرآهن سبک است، ارتفاع این محصول در حدود 100 تا 1000 میلی متر است و در دسته انواع تیرآهن پرکاربرد قرار می گیرد.

تیرآهن CPE کارخانه های تولید تیرآهن

نام دیگر این تیرآهن لانه زنبوری است. این محصول از وزن پایینی برخوردار است که این می تواند در حمل و جا به جایی آن کمک کند. همچنین این محصول از قابلیت خم شدگی کمتری در مقایسه با انواع دیگر خود برخوردار است.

تیرآهن بلژیکی

طول این محصول بین 6 تا 20 متر است و از ترکیب فولادهایی نظیر: ST52، ST44، ST33 و ST37 درست شده است. تیرآهن های بلژیکی حداقل دمایی را که می توانند تحمل کنند در حدود 1100 درجه سانتری گراد است.

انواع تیرآهن بر اساس سایز

با توجه به اهمیت تیرآهن در صنعت ساخت و ساز از تنوع بالایی به لحاظ اندازه و ابعاد دارد، این تنوع موجب می شود تا مهندسان و معماران این مجوز را داشته باشند که از بهترین نوع تیرآهن برای نیاز خود با توجه به پروژه استفاده کنند، لذا در ادامه به بررسی انواع تیرآهن براساس سایز می پردازیم:

تیرآهن سایز 12

وزن این محصول بین 10.4 تا 26.8 کیلوگرم است که اغلب برای ساخت ستون، تیر و سقف مورد استفاده قرار میگیرند که بر اساس استانداردی که دارند که تولید میشوند. این محصول از استاندارد IPE پیروی می کند. این محصول در دسته سبک ترین تیرآهن ها موجود در بازرا به شمار می رود.

تیرآهن سایز 14

این تیرآهن یکی از پر مصرف ترین تیرآهن ها در مقایسه با سایر تیرآهن ها است. وزن این محصول حدودا بین 12.9 تا 33.7 کیلوگرم است و بسیاری از کارخانه های داخل کشور اقدام به تولید این محصول کرده اند. تیرآهن 14 در دسته سنگین ترین تیرآهن ها قرار دارد به دلیل آن مقاومت بالای این محصول است که از آن برای ساخت ستون استفاده می شود.

تیرآهن 16

تیرآهن 16 وزنی بین 15.8 تا 41.6 کیلوگرم دارد. از این محصول برای ساخت نعل و تیر استفاده میشود. همچنین جنس این محصول از فولاد بوده که در برابر برش و خم شدگی مقاوم است. این محصول همانند سایر محصولات به صورت شاخه ای تولید میشود که طول آن میتواند 6،9 تا 12 متر باشد.

تیرآهن 18 کارخانه های تولید تیرآهن

این تیرآهن یکی دیگر از انواع تیرآهن است که از استانداردهای IPE، INP و IPB پیروی می کند. طول جان این محصول در حدود 18 سانتی متر و طول بال آن 91 میلی متر است. تیرآهن 18 در برابر تنش بسیار مقاوم است و به همین دلیل برای سازه های سنگین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تیرآهن 20

این محصول از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و یکی از پر کاربردی ترین تیرآهن ها به حساب می آید. این محصول در هر متر، وزنی معادل با 22.4 تا 60 کیلوگرم دارد و به دلیل سنگینی و مقاومتی که دارد اغلب برای سازه های بزرگ استفاده می شود و یا در برخی موارد برای طبقات زیرین مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه های تولید تیرآهن

استعلام قیمت تیرآهن از آیرونید

برای تماس با آیرونید از 02158237 استفاده کنید. آیرونید سال هاست که فعالیت های خود را به عنوان مرکز خرید و فروش انواع آهن آلات شروع کرده و به عنوان یکی از مراجع مهم قیمت گذاری و فروش محصولات بر پایه آهن و فولاد در ایران محسوب می شود.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات