سبد خرید
انواع توری حصاری یا توری فنس

انواع توری حصاری یا توری فنس

0
2 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

اگر می خواهید با انواع توری حصاری یا توری فنس و کاربردهای آن آشنا شوید ما را در این مطلب همراهی کنید. یکی از ملزومات زندگی امروزی، امنیت و مرزبندی ملک های شخصی و یا زراعی ماست. توری حصاری یا فنس، یکی از پر کاربرد ترین و ارزان ترین راهکار ها برای محافظت و امنیت از ملک شخصی، مزرعه، باغ و … می باشد. قیمت توری فنس با توجه به ابعاد، جنس و همینطور نحوه نصب آن تعیین می شود.

فنس کشی یا استفاده از توری حصاری فنس باعث می شود تا علاوه بر ایجاد امنیت برای زمین شخصی، امکان دیدن داخل محوطه حصارکشی شده هم فراهم شود. در ادامه به توضیح ویژگی ها، قیمت توری فنس و دیگر مشخصات آن اشاره خواهیم کرد، با آیرونید همراه باشید.


توری حصاری یا توری فنس چیست؟

توری فنس که عموماً با نام توری باغی هم شناخته می شود یک ورقه مفتولی مشبک است. این نوع فنس اغلب با استفاده از مفتول گالوانیزه سرد یا گرم ساخته می شود. نوع دیگری از انواع توری فنس هم وجود دارد که از فولاد ضدزنگ در ساخت آن استفاده شده است و به دلیل استفاده از روکش برای این نوع توری حصاری که اغلب از جنس روی است، با شرایط آب و هوایی مختلف، سازگاری دارد. در واقع این نوع توری زنگ نمی زند و دچار ساییدگی و خوردگی نمی شود. اغلب در آب و هوای مرطوب انتخاب نوع ضدزنگ توری حصاری انتخاب هوشمندانه تری خواهد بود.

انواع توری فنس

انواع توری حصاری به لحاظ جنس مفتول به سه دسته گالوانیزه گرم، روکش دار PVC و مفتول سیاه تقسیم بندی میشوند که هر کدام ویژگی های مخصوص خودشان را دارند و باید با توجه به آب و هوای منطقه فنس کشی پیشنهاد مناسب را داد.

توری حصاری با روکش pvc

در فنس های PVC اصلی ترین معیار علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت (به خاطر گالوانیزه شدن)، زیبایی محلی بوده که توری حصاری PVC نصب می شود. پلی وینیل کلراید یا به اصطلاح PVC نوعی پلاستیک سخت بوده که دارای مقاومت بالا و زیبایی طراحی بوده و کاملا ضد زنگ می باشد.

حصاری گالوانیزه گرم

عمل گالوانیزه شدن در مورد توری ها به این معنی بوده که مقاومت آهن مفتول در برابر زنگ زدگی را بوسیله عنصر روی افزایش میدهند. این روش بسیار کم هزینه تر از رنگ آمیزی توری هاست و از لحاظ کیفیت ماندگاری، بسیار با دوام می باشد. گالوانیزه شدن توری حصاری قابلیت دوام و طول عمر تا بیش از 45 سال و زیبایی نقره ای مثلی به حصارکشی ما می دهد.

توری حصاری مفتول سیاه

انواع توری حصاری ساده یا مفتول سیاه معمولا برای توری سندی به کار می روند و مقاومت بالایی به خاطر گالوانیزه نشدن در برابر آب ندارند. پس از این توری وقتی در مناطق آب و هوای گرم میخواهید حصارکشی کنید، می توانید استفاده کنید.

توری گابیون

توری گابیون

توری گابیون یک سیستم سازه‌ای است که از تورهای مفتولی به شکل مستطیلی یا مربعی بافته شده است و داخل آن با سنگ یا مصالح دیگر پر می‌شود. این نوع توری به عنوان یک جدار محافظتی و استحکام‌بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام “گابیون” از واژه ایتالیایی “gabbione” گرفته شده و به معنای جعبه یا قفس فلزی است.

توری فنس مرغی

توری فنس مرغی

توری مرغی یا همان سیم مرغی، یک حصار همه کاره است که در سراسر جهان مورد استفاده و در دسترس است. این نوع توری در اشکال مختلف و از سیم سخت با سوراخ کوچک تا توری انعطاف پذیر با سوراخ بزرگ در کارخانه و یا در کارگاه‌های کوچک تولید می‌شود.

توری مش

کاربرد توری فنس

توری مش یا توری جوش داده شده در فواصل مساوی توسط مفتول‌های فلزی در هم تنیده به یکدیگر جوش داده می‌شود تا یک مانع ایجاد شود. مش جوشی برای پروژه‌های کوچک تا بزرگ استفاده می شود. به طور مثال، یکپارچگی سازه‌های بتنی را تقویت می‌کند. مش جوش داده شده به عنوان هسته مقاوم بتن عمل می‌کند.

توری فنس استیل

توری فنس استیل

مش سیم یا توری استنلس استیل (Stainless Steel)، که مختصرا به توری استیل هم شهرت دارد، از شبکه‌سازی سیم آلیاژ فولاد ضد‌ زنگ تهیه می‌شود. به عنوان یکی از انواع توری فلزی پرکاربرد و جذاب به علت داشتن خواص متمایزی همچون مقاومت در برابر خوردگی و تنوع بالای آن در صنایع متفاوت شناخته شده است.

توری فنس پرسی

توری فنس پرسی

توری پرسی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟ توری مشبک یا فنس پرسی یا توری پرسی ،از جنس مفتول کششی آهن است که با فرآیند دنده و بافت تولید می شود. این نوع توری به شکل شبکه های مربعی و یا مستطیلی شکل است و به همین علت از لحاظ ظاهری شبیه توری های جوشی هستند.

فنس توری متری چیست؟

توری حصاری متری یک نوع فنس است که از جنس فلز ساخته شده و دارای تورهای ریز و مربعی است. این نوع فنس به دلیل ظاهر زیبا، قابل اعتماد بودن و همچنین قابل استفاده در بسیاری از محیط‌ها، بسیار محبوب است. توری حصاری متری به صورت متری به فروش می رسد.

کاربرد های توری حصاری

  • از توری های حصاری هم می توان بجای سیم خاردار برای حفاظت بالای دیوارو ملک شخصی استفاده کرد.
  • توری حصاری پر کاربرد ترین محصول برای فنس کشی و حصارکشی مزارع، باغ و ملک شخصی می باشد.
  • از انواع توری حصاری برای حصار اطراف ریل راه آهن، قطار و هواپیما هم از فنس مفتول سیاه به کار می رود.
  • قفس حیوانات را هم علاوه بر توری پرسی می توان از توری حصاری ساخت.
  • برای حصار اطراف باغ، زمین زراعی، استخر، زمین ورزشی، محل های نظامی، صنعتی و حتی باغ وحش کاربرد دارد.
  • از این توری به دلیل مقاومت بالا برای جلوگیری از سقوط اشیا و افراد از بلندی هم می توان استفاه کرد.

 

توری فنس حصاری

مزایای استفاده از توری آهنی حصاری

  • مقرون به صرفه: توری آهنی حصاری قیمت مناسب تری نسبت به دیگر انواع حصارها دارند.
  • امنیت بالا: شبکه های بهم بافته شده و پایه هایی که در زمین ثابت شده اند، سبب می شوند تا توری های حصاری از استحکام و امنیت بالایی برخوردار باشند. استفاده از سیم های خاردار در بالای این توری حصاری ها سبب افزایش امنیت آن ها در مکان هایی که به محافظت نیاز دارند، می شود.
  • دوام و استحکام بالا: انواع توری حصاری از آهن یا گالوانیزه تولید می شوند که متریالی مقاوم می باشند و به راحتی از بین نمی روند.
  • سهولت در نگهداری و تعمیر آن ها: مراقبت، تعمیر یا تعویض این محصولات کار بسیار ساده ای می باشد. شما می توانید به راحتی آن ها را تعمیر نمایید.
  • نصب ساده و سریع: نسبت به محصولات دیگری چون گابیون، توری های حصاری مراحل نصب ساده تری دارند. به سرعت می توان آن ها را در محل مورد نظر تعبیه نمود. حتی شما می توانید بدون نیاز به نیروی ماهر، خودتان کارهای نصب را انجام دهید.

ویژگی های فنی توری شبکه ای فلزی یا توری فنس

توری حصاری، دارای مشخصاتی است که مصرف کننده با کمک آن ها و بر اساس نیاز خود آن را تهیه می کند. برای تولید فنس از روش های دستی و ماشینی بهره گرفته می شود و معمولاً ارتفاعی که برای فنس در نظر می گیرند بین نیم تا سه متر است؛ بنابراین مصرف کننده می تواند به راحتی با توجه به نیازی که دارد آن را خریداری کند. مفتول استفاده شده برای بافتن فنس هم معمولاً بین 2 تا 4.75 قابل تغییر است.

اگر بخواهید وزن توری حصاری را بدانید، لازم است به قطر مفتول و اندازه چشمه آن توجه داشته باشید؛ زیرا بر اساس این موارد وزن آن هم تغییر خواهد کرد. جنسی که برای مفتول استفاده می شود، فولاد گالوانیزه است. اگر به دنبال توری حصاری خوبی هستید، انتخابی کنید که از مفتول گرم تولید شده باشد؛ زیرا مفتول گالوانیزه سرد کیفیت پایینی دارد و در برابر زنگ زدگی هم استحکام کمتری را از خود نشان می دهد.

  1. بالا بردن امنیت ساختمان، خانه، زمین و باغ
  2. قیمت مناسب
  3. دوام و مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  4. مقاومت بالا در برابر پارگی بر اساس جنس و قطر مفتول
  5. ظاهر زیبا و قابل قبول

توری فنس حصاری

ابعاد فنس فلزی – ابعاد توری فنس

ارتفاع فنس توری فلزی

ارتفاع توری حصاری پس از بافت، متفاوت است و این توری از ارتفاع ۱ تا ۳ متر قابل تولید است. در صورتی که به توری حصاری با ارتفاع بیشتر از ۳ متر نیاز دارید، باید دو توری را به یکدیگر وصل کنید.

طول رول توری حصاری

نحوه بسته بندی انواع توری حصاری به صورت رول است. طول هر رول آن نیز با توجه به ضخامت مفتول، بین ۱۰ ، ۱۵ تا ۲۰ متر می باشد.

ابعاد چشمه توری حصاری

سایز چمشه انواع توری حصاری در سه ابعاد ۴.۵*۴.۵ – ۵.۵*۵.۵ – ۶.۵*۶.۵ می باشد. اما پرکاربردترین ابعاد یا به اصطلاح ابعاد رُند بازار، چشمه ۵.۵ سانتی متری است.

ضخامت یا قطر مفتول

برای ساخت انواع توری حصاری از مفتول قطر ۲ تا ۴ میلی متر استفاده می شود (به طور مثال، قطرهای ۲ – ۲.۲ – ۲.۵ – ۳ و ۴ میلی متر). هرچه ضخامت مفتول بیشتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر است. در عین حال با استفاده از مفتول با قطر بالا، ابعاد چشمه توری نیز باید بزرگ تر در نظر گرفته شود تا امکان بافت توری وجود داشته باشد.

جنس توری حصاری

توری حصاری به دلیل کاربرد در فضای باز، از مفتول گالوانیزه ساخته می شود تا در برابر خوردگی مقاوم باشد. مفتول گالوانیزه مورد استفاده در ساخت این توری به دو صورت استفاده می شود: مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه گرم با روکش pvc

انواع توری حصاری

تعمیرات و نگهداری از توری فنس چگونه است؟

برای استفاده مکرر و بهینه از انواع توری فلزی و انواع توری فنس فلزی نیاز است مقدماتی فراهم کرده و مواردی را در نظر گرفت؛ بعد از نصب، نگهداری منظم و در صورت نیاز تعمیرات آن، باید انجام گیرد. به علاوه نگهداری و تعمیرات به موقع فنس توری فلزی در کاهش هزینه ها کمک می کند.

توجه داشته باشید! فنس ها در مقابل درختان مقاوم نیستند و نباید اطراف آن ها نهال و درخت کاشته شود.

مسائل مهم دیگری که در نگهداری و مراقبت از توری حصاری باید درنظر داشت، موارد زیر هستند:

  • تمیز کردن فنس هر چند ماه یکبار و از بین بردن لک و کثیفی ها
  • رنگ کردن فنس بعد از چند سال
  • عوض کردن میخ ها

انواع توری حصاری

عوامل موثر بر قیمت توری فنس یا استعلام قیمت انواع توری حصاری

قیمت توری حصاری به موارد متعددی بستگی دارد که از جمله می توان به جنس مفتول، ضخامت مفتول، ابعاد چشمه، ارتفاع توری و … اشاره نمود. همانطور که گفتیم ویژگی هایی چون استحکام و مقاومت، قیمت و طول عمر بالا سبب می شود تا توری حصاری های روکش پی وی سی عملکرد بهتری نسبت به دو نوع دیگر داشته باشند.

همچنین توری حصاری های گالوانیزه نیز در رده کیفی بالاتری نسبت به توری حصاری های آهنی قرار گیرند. هر چه ضخامت مفتول مورد استفاده در ساخت توری های حصاری بیشتر باشد، قیمت توری حصاری نیز بالاتر می رود. در حالی که هر چه چشمه های این توری ها بزرگ تر باشد، قیمت آن ها کاهش می یابد. در نتیجه برای استعلام قیمت توری حصاری باید به عواملی که در بالا ذکر شد، دقت کرده و بنابراین ویژگی ها، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

استعلام قیمت و نحوه خرید توری حصاری

همانطور که گفتیم عوامل مختلفی بر قیمت توری حصاری تاثیرگذار می باشند مثل: قطر مفتول، جنس مفتول، ارتفاع، سایز چشمه و ارتفاع آن. قطر مفتول از 2 تا 4 میل، سایز چشمه از 4 تا 8 سانتی متر، ارتفاع 1 تا 3 متر و جنس مفتول هم بسته به گالوانیزه سرد یا گرم بودن یا PVC یا سیاه بودن متفاوت می باشد. شما می توانید همین حالا برای دریافت قیمت توری فنس در آیرونید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید، در تلاش هستیم با ارائه بهترین قیمت محصولات شما را راهنمایی کنیم. همینطور مشاوره خرید محصول نیز ارائه می گردد.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات