سبد خرید
توری فنس فلزی

توری فنس فلزی

0
3 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

وقتی صحبت از توری فنس فلزی به میان می آید اولین هدف که در ذهن ما شکل می گیرد امنیت و حفاظت از حریم شخصی می باشد. حفاظت از باغ، زمین کشاورزی، محوطه های کارگاهی و حتی دیوار حیاط خانه ما، جزء اولویت های اصلی ماست. اولین و ساده ترین قدم برای حفاظت، ایجاد حریم خصوصی و ایجاد مانع در برابر ورود افراد، حیوانات و… حصارکشی با کمک توری فنس فلزی می باشد.

آیرونید یکی از پیشروهای صنعت تولید توری فنس با کیفیت و مقاوم در ایران است. این شرکت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه تولید و عرضه توری فنس، به عنوان یکی از بهترین برندها شناخته می شود. برای خرید و دریافت قیمت توری فنس فلزی همین حالا تماس بگیرید.

 

انواع توری فنس 

توری فنس فلزی که با اسامی فنس باغی، توری حصاری، فنس آهنی هم شهرت دارد در جنس گالوانیزه، آهنی سیاه و روکشدار PVC و با سایز و اندازه چشمه های مختلف و البته با قطر سیم مفتول های متنوع تولید شده و در بازار صنایع فولاد و توری مفتولی خرید و فروش می شود.

این توری به خاطر اینکه روکشی از جنس فلز روی دارد در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است و زنگ نمی زند. به همین علت هم تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای شرایط آب و هوایی خاص به شمار می رود. توری حصاری با توجه به قیمت بالایی که دارد بیشتر در مواردی خاص مثل سالن های ورزشی، تجهیزات نظامی و موارد این چنینی به کار می رود.

توری حصاری یا به عبارت ساده تر فنس یکی از انواع مختلف توری فلزی بوده که با مفتول گالوانیزه سرد یا گرم و یا با فولاد ضد زنگ تولید می شود. این توری بسیار با دوام است و از کیفیت بالایی هم برخوردار است و علت این موضوع هم جنس فولاد آن می باشد.

توری فنس گالوانیزه

پوشش گالوانیزه که کاملاً از فلز ساخته شده است، هرگونه مشکل زنگ زدگی را حل می کند و حصاری بادوام تر و جذاب تر ایجاد می کند. این سبک توری فنس باغی بیشتر خواص را زینت می دهد.

فنس با پوشش های PVC

این نوع توری آهنی فنس در املاک مسکونی عالی عمل می کند. پوشش های PVC و پلیمری گران تر از پوشش های گالوانیزه می باشند اما سبک زیبایی شناختی بیشتری را ارائه می دهند.

فنس دیوار کشی

در فنس دیوار کشی دور محوطه حیاط، نواری مثل چوب به توری فنس فلزی از پیش ساخته شده یا روی حصار تازه ساخته شده اضافه می کند و به مالکان خانه و صاحبان مشاغل پوشش و حریم خصوصی بیشتری می دهد.

پوشش های رنگی

در رنگ های مختلف برای قرار دادن لیگ های ورزشی، مدارس و موارد دیگر موجود است، توری فنس فلزی باغی با پوشش رنگی زمان نصب بر روی یک ملک، سبک جذاب تری می دهند. سبز، آبی و قرمز از جمله انتخاب های رنگی می باشند.

 

 

آیرونید انواع مختلفی از توری فنس را ارائه می کند که شامل توری فنس باغی، توری فنس حصاری، توری فنس مسکونی و … می شود. همچنین این شرکت قادر به فروش توری فنس های سفارشی با ابعاد و طرح های مختلف نیز می باشد.

 

 

سیم خاردار برای دور باغ

توری فنس فلزی چیست؟

اگرچه فنس دور باغ و زمین تاریخچه طولانی دارد، اما هم اکنون به اندازه سال 1855 که بیشاپ و بارنارد اولین حق ثبت اختراع را برای توری فلزی فنس ایجاد کردند، محبوب می باشند. ازآن زمان تاکنون چیزهای زیادی در مورد توری فنس فلزی تغییر کرده است، اما حفاظت قابل اعتماد آنها، صرفاً بهبود یافته می باشد.

توری فنس آهنی معمولاً دوام و عملکرد خود را درفنس کشی محیط های تجاری (کارگاه ای عمرانی و ساختمانی) و مسکونی(به عنوان دیوار حیاط) ارائه می دهند، اما همینطور می توانند بهترین انتخاب برای حصارکشی دور پارکها، باغ ها و زمین های کشاورزی باشند.

توری فنس فلزی نوعی توری فلزی بافته شده از سیم مشبک بوده که به شکل زیگزاگ خم شده است به شکلی که از دو طرف با سیم قلاب می شود. حلقه زنجیر به شکل عمودی اجرا می شود و یک الگوی مشبک با چشمه های مربع یا لوزی شکل را تشکیل می دهد.

توری فنس یکی از ابزارهای مهم در ساخت و ساز و حفاظت اماکن است. از جمله مزایای استفاده از توری فنس می توان به مقاومت، زیبایی، ایمنی و دوام آن اشاره کرد. توری فنس های تولید شده توسط آیرونید با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فناوری روز دنیا تولید می شوند که باعث می شود این محصولات بسیار مقاوم و با کیفیت باشند.

با خرید توری فنس از آیرونید مطمئن باشید که دریافت خدمات حرفه ای و محصولات با کیفیت و مقاوم را تجربه خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات آیرونید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آیرونید تماس بگیرید.

 

موارد استفاده و کاربرد توری فنس فلزی

کاربرد توری حصاری توری حصاری یا فنس از پر کاربرد ترین محصولات مفتولی و فلزی می باشد. این نوع توری بیشترین کاربرد را در حصارکشی زمین های کشاورزی و باغات دارا است. توری حصاری بنا بر ویژگی ها و مشخصات فنی، نظیر جنس و ضخامت مفتول و اندازه چشمه ها دارای انواع مختلفی است. از انواع آن می توان به توری حصاری گالوانیزه با روکش pvc اشاره کرد. در گذشته ساخت توری حصاری یا توری فنس به صورتی بود که از مقاومت زیادی برخوردار نبود. هم اکنون با به کار گیری از مفتول گالوانیزه در ساخت این محصول باعث شده که مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد.

در محصولات جدید از فولاد ضدزنگ یا گالوانیزه به کار می رود. این مسئله باعث افزایش طول عمر این محصول می شود. فنس یا توری حصاری یکی از پر مصرف ترین محصولات فلزی و صنایع مفتولی است. کاربرد های فراوان توری حصاری در فنس کشی و حصارکشی باعث شده که به محصولی پر مصرف و کلیدی در بازار آهن تبدیل شود. این توری ها از گالوانیزه گرم، مفتول 2 تا 4 میلی متر و چشمه از 4 تا 8 سانتی متر ساخته شده اند. استفاده از این محصول مزایای زیادی دارد و از اصلی ترین مزایای آن می توان به نصب آسان، مقاومت بالا، ایجاد امنیت بیشتر و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

  • مدارس: مدارس از توری فلزی های فنس باغی برای محافظت از زمین های بازی و دیگر مناطق بیرونی بهره مند می شوند.
  • مناطق با امنیت بالا: مناطق با امنیت بالا از ساختمان ها/امکانات خود با دستگاه های بسیاری محافظت می کنند، از جمله توری فنس فلزی باغی که به دور نگه داشتن متجاوزان و متجاوزان کمک می کند.
  • حاوی افراد/حیوانات: در مکان های مسکونی، توری فنس فلزی بیشتر به عنوان یک خط مرزی برای نگهداری حیوانات خانگی و بچه ها در یک منطقه مشخص عمل می کنند.
  • زمین های ورزشی: پارک های بیسبال و دیگر انواع زمین های ورزشی از توری فنس فلزی برای مشخص کردن مرزهای بازیکنان، هواداران و استادیوم و همینطور برای افزایش ارتفاع به ورزشگاه بهره مند می شوند تا توپ های ناخوشایند را در داخل نگه دارند.
  • احساس امنیت: توری فنس چیزی را از دید پنهان نمی کند. این به کسب و کار و صاحبان خانه احساس امنیت و محافظت بیشتری از دارایی خود می دهد.
  • امنیت: چه ملک مسکونی باشد چه تجاری، توری فلزی های فنس متجاوزان را از ملک شما دور می کند. سیم خاردار بالای حصار یا دیگر اقدامات امنیتی اضافی، امنیت بیشتری را به توری فلزی می افزاید.

مزایا و نکات مثبت استفاده توری فنس فلزی

اگر به دنبال حصارکشی محوطه شخصی خود هستید، بد نیست با بعضی از مزایای استفاده تور فنس آشنا شوید:

  1. نصب راحت و اجرای آسان فنس کشی؛ به حصاری نیاز دارید که آسان و سریع نصب شود؟ توری فنس باغ را می توان سریعتر از دیگر انواع توری فلزی ها و با کسری از هزینه نصب کرد.
  2. مقرون به صرفه بودن و پایین بودن قیمت توری فنس؛ به مثل هر محصول فلزی، قیمت فنس فلزی هم بیشتر در تصمیم خرید ما نقش مهمی دارد. توری فنس فلزی یکی از کم هزینه ترین و ارزان ترین نوع حصارکشی برای نصب در ملک شماست. حتی با بودجه محدود، توری فنس هرگز بیش از توان مالی شما هزینه ندارد.
  3. تنوع بالای محصول تور حصاری: توری آهنی فنس را می توان بر اساس نیازهای خاص مشتری، از جمله ارتفاع های مختلف، اندازه چشمه و پوشش سیم مفتول فنس بافی، سفارشی سازی کرد. سفارشی سازی آسان فنس حصاری تضمین می کند که می توان از آن برای بسیاری از کاربردها استفاده کرد.
  4. قابلیت مشاهده: توری فنس آهنی 100٪ قابل مشاهده. قابلیت دید یکی از بزرگترین مزایای آن است چون می توانید افرادی را ببینید که به محوطه شما نزدیک می شوند، یا در زمین کشاورزی و باغ ها مانع تابش نور خورشید نخواهند بود و به ظور کلی آزادی عمل بیشتری را نسبت به حصار سنتی به ارمغان می آورند.
  5. دوام: فنس آهنی ساخته شده از سیم فولادی گالوانیزه به هم پیوسته یکی از سخت ترین و بادوام ترین توری های فنس حصاری می باشد. کمتر در معرض آسیب های ناشی از آب و هوا مثل خوردگی و زنگ زدگی است و مراقبت از آن پس از نصب آسان می باشد.
  6. هزینه کم تعمیر و نگهداری: پس از نصب، توری فنس حصاری از خود مراقبت می کند. چه پوشش گالوانیزه، وینیل یا آلومینیومی را انتخاب کنید، زنگ نمی زند و آسیب نمی بیند.
  7. همه کاره: حصار فنس فلزی را مطابق با مشخصات خود طراحی کنید، خواه این حصار تا کمر باشد یا 20 فوت در هوا، با رویه سیم خاردار یا دیگر تنظیمات سفارشی. شما همه جنبه های طراحی توری فنس فلزی را کنترل می کنید.

بخوانید: وزن توری فنس

معایب توری فنس فلزی حصاری

فنس باغی فلزی مزایای بسیار خوبی را ارائه می دهد، اما یادگیری نکات منفی فنس هم مهم است چون باید قبل از نصب از آن ها آگاه بود. در میان قابل توجه ترین نکات منفی و معایب توری فلزی فنس باغی:

  • محافظت: توری فنس برخلاف دیگر سبک های توری فلزی، محافظت از یک دیوار محکم را ارائه نمی دهند. این باعث می شود ملک در معرض آسیب باد، آب و هوا باشد.
  • ارزش فروش مجدد و قیمت توری فنس دست دوم؛ انتظار نداشته باشید که قیمت فنس باغی دست دوم برای فروش مجدد خیلی پر ارزش باشند.
  • توری فنس فلزی به خوبی دیوار بتنی یا آجری حریم خصوصی را فراهم نمی کنند؛ این نوع حصار از آنجاییکه متخلخل است و دید را نمی پوشاند پس حریم خصوصی را فراهم نمی کند. با این حال، در بسیاری از موارد، شرکت نصاب فنس کشی، تخته هایی را روی این نوع توری فلزی نصب می کند که می تواند به شما در بهبود حریم خصوصی کمک کند. همینطور می توانید برای حفظ حریم خصوصی و کور کردن دید، پوشش گیاهی ضخیم را در کنار دیوار فنس کشی خود پرورش دهید.

انواع توری حصاری

 

قیمت توری فنس فلزی

قیمت توری فنس فلزی به عنوان یک مولفه مهم در پروژه های ساختمانی و حفاظتی تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار دارد در زیر به بعضی از این عوامل اشاره می شود: ضخامت مفتول ضخامت مفتول مستقیماً بر قوی بودن و مقاومت توری فنس تأثیر می گذارد توری های با ضخامت بیشتر قابلیت تحمل فشارها و ضربات بیشتری را دارند که امکان دارد به عنوان یک فاکتور افزایش قیمت در نظر گرفته شود.

روکش نوع و کیفیت روکش مفتول هم بر ماندگاری و عمر مفتول تأثیر می گذارد مفتول های گالوانیزه یا با روکش مقاومت به خوردگی و تأثیرات جوی را افزایش می دهند ابعاد چشمه اندازه و فاصله بین مفتول ها (چشمه) هم بر تاثیرات توری فنس و نفوذپذیری آن در پروژه تأثیر دارد ابعاد سفارشی فنس سفارش ابعاد خاص و سفارشی توری بر اساس نیازهای خاص پروژه می تواند هزینه تولید و در نتیجه قیمت فنس توری را افزایش دهد.

نوسانات بازار ارز و آهن آلات تغییرات قیمت ها در بازار ارز و آهن آلات امکان دارد به عنوان یک عامل خارجی باعث افزایش یا کاهش قیمت توری فنس فلزی شود قیمت مواد اولیه قیمت مواد اولیه مثل آهن و فلزات دیگر در تولید مفتول و توری فنس تأثیرگذار می باشد. تغییرات در قیمت این مواد امکان دارد تأثیر مستقیمی بر قیمت نهایی داشته باشد برای به دست آوردن بهترین معامله، مشتریان می توانند با تامین کنندگان معتبر تماس بگیرند و با ارائه مشخصات دقیق نیازهای خود، قیمت تخمینی را بررسی کنند

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات