سبد خرید
میلگرد آناهیتا گیلان

میلگرد آناهیتا گیلان

0
3 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

اگر تا به حال میلگرد خریده باشید، نام آناهیتا گیلان یا میلگرد آناهیتا گیلان به گوشتان خورده.  کارخانه فولاد آناهیتا گیلان فقط میلگرد آجدار ساختمانی تولید می کند. علت اصلی شهرت و فروش بالای میلگردهای این کارخانه، وزن سبک شاخه های آن بوده که باعث می شود خرید میلگرد آناهیتا مقرون به صرفه باشد.

در بین تولیدکنندگان میلگرد در ایران، وزن و قیمت میلگرد آناهیتا، مشابه وزن و قیمت میلگرد ظفر بناب می باشد. میلگرد آناهیتا، از سبک وزن ترین میلگردهای موجود در بازار می باشد. اگر قصد خرید میلگرد آناهیتا را دارید، نیاز است تا دید کاملی در مورد وزن این دسته از محصولات داشته باشید.

میلگرد آناهیتا گیلان

میلگرد آناهیتا گیلان

کمی درباره آناهیتای گیلان بخوانید…

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان در سال 1369 در شهرک صنعتی رشت تأسیس شده. از سال 1389 به شکل سهامی خاص در آمد و با هدف تولید میلگرد ساختمانی، تغییر کاربری داد. عملیات اجرایی خطوط تولید میلگرد آجدار آناهیتا گیلان در سال 1390 آغاز شد. نخستین میلگردهای آجدار این کارخانه، در سال 1392 وارد بازار شدند. ظرفیت تولید این کارخانه 320.000 تن میلگرد آجدار در سال است؛ که بخشی از آن به کشورهای همسایه صادر می شود. پیام مدیر عامل فولاد آناهیتا گیلان به خریداران محصولات خود به شرح زیر است:

“ما رشد و شکوفائی اقتصادی ایران عزیزمان را در توسعه صنعت آن می دانیم و بر این باوریم که زیر بنا و پایه های توسعه کشور در حفظ منابع ملی و اشتغال زایی جوانان برومند آن نهفته می باشد. پس با همتی بلند، گامی راسخ و برنامه ریزی هدفمند، عزم خود را جزم کرده ایم و برآنیم تا در این راه پرفراز و نشیب طولانی با بهره گیری بهینه از منابع مادی و انسانی بخشی از مسیر توسعه را برای دیگر مردان عرصه اقتصادی هموار کنیم.”

دستاوردهای شرکت فولاد آناهیتا گیلان

از جمله افتخارات مجموعه فولاد آناهیتا گیلان این بوده که در طول فعالیت خود توانسته بطور میانگین موجب اشتغال زایی مستقیم برای 250 نفر و اشتغال غیرمستقیم 1300 نفر در شهر رشت شود. مجموعه فولاد آناهیتا گیلان مفتخر است در سال 1391 به عنوان طرح صنعتی نمونه انتخاب شده. این مجموعه در حال حاضر با دریافت نشان استاندارد ملی ایران، توانایی تولید میلگرد با استاندارد 3132 ISIRI را دارا است.

مجموعه آناهیتا گیلان برای رفاه مشتریان و تسریع در امر حمل کالای خریداری شده بخش دارای یک ناوگان حمل و نقل با نام آرمان بار گیل است. راه اندازی این ناوگان باعث شده خرید مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و در کمترین زمان به سرتاسر ایران ارسال شود.

شرکت فولاد آناهیتا گیلان با بهره گیری از نیروهای کار آزموده دارای بنیه علمی بالا و با اتکا به تجهیزات مدرن و مدیریت متمرکز و دقیق در سال 1396 به عنوان اولین واحد صنعتی موفق به دریافت نشان شایسته ملی ایران و کسب لوح 5 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.

میلگرد آناهیتا گیلان

میلگرد آناهیتا گیلان

مجتمع فولاد آناهیتا گیلان کار خود را در زمینه تولید مقاطع فولادی آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی، به یکی از برترین های تولید میلگرد مبدل شد. علت این موضوع کیفیت بالا و وزن سبک محصولات بود. البته ناگفته نماند که قیمت میلگرد آناهیتا به خاطر داشتن استانداردهای لازم بیشتر از دیگر رقباست. از پرکاربردترین محصولات در سطح کشور و به ویژه مناطق شمالی، میلگرد آناهیتا بوده که دارای سطح بالایی از کیفیت می باشد. میلگردهای تولیدی آناهیتا در انواع و سایزهای مختلفی در بازار وجود دارند.

میلگرد آناهیتا گیلان توسط شرکت فولاد آناهیتا گیلان که در سال 1389 در زمینی به مساحت 20908 متر مربع در شهرک صنعتی شهرستان رشت تاسیس شد تولید می شود. سهام این مجموعه در ابتدا به صورت کاملا دولتی بود که پس از آن با فروش سهام خود به بخش خصوصی به عنوان یک شرکت سهامی خاص با شماره ثبت 16174 در زمینه تولید میلگرد ساختمانی به ثبت رسید.

این مجموعه پس از تکمیل کادر متخصص، تجهیزات صنعتی و مجوزهای مورد نیاز سرانجام در سال 1393 بطور رسمی تولیدات خود را روانه بازار کرد. از جمله تولیدات این مجموعه میلگرد بوده که با نام تجاری میلگرد آناهیتا گیلان در بازار شناخته می شود. این میلگرد از سایز 8 تا 32 در دو آنالیز A2 و A3 یا طبق استاندارد 3132 ایران آج 340 و آج 400 تولید می شود. ظرفیت تولید سالانه شرکت فولاد آناهیتا 320 هزار تن است.

کاربرد میلگرد آناهیتا

میلگرد A2 آناهیتا در صنعت ساخت و ساز و ساخت خاموت کاربرد گسترده ای دارد. این کارخانه به تولید میلگرد A2 شهرت پیدا کرده. از دیگر کاربردهای میلگرد آناهیتا می توان به تقویت سازه بتنی اشاره کرد. گرید A3 میلگرد آناهیتا در تقویت سازه های بتنی بسیار موفق عمل می کند و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر این محصول شده.

مشخصات فنی میلگرد آناهیتا

یکی از مهم ترین مشخصات فنی، وزن سبک محصول بوده که این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر قیمت میلگرد آناهیتا گیلان می گذارد. میلگردهای تولیدی در این کارخانه در دو گرید A2 و A3 بوده که سایزهای 8 و 10 مربوط به گرید A2 و سایزهای 12 تا 32 در گرید A3 به تولید و روانه بازار می شوند. لازم به ذکر بوده که مجتمع فولادی آناهیتا گیلان اقدام به تولید میلگردهایی با گرید A4 هم به خواست مشتری به شکل سفارشی تولید می کند.

لیست قیمت میلگرد آناهیتا گیلان

ظرفیت تولیدی مجتمع فولادی آناهیتا سالانه 320 هزار تن میلگرد در گریدهای A2 و A3 است. به طور کلی در میان چهار گرید مختلف موجود در میلگردها، دو گرید A2 و A3 به خاطر کاربردهای فراوان که در صنعت ساخت و ساز دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این کارخانه هم یکی از برترین واحد های صنعتی تولید همین در این گریدها است. قیمت میلگرد آناهیتا روزانه با توجه به نوع گرید و وضعیت کلی بازار آهن اعلام می شود.

میلگرد آناهیتا گیلان

میلگرد آناهیتا گیلان

نکات و راهنمای خرید میلگرد آناهیتا

توجه به نوع و استاندارد میلگرد از مسائل بسیار مهم در زمان خرید میلگرد آناهیتا می باشد. خرید از یک مرکز معتبر، باعث آسودگی خیال شده و می توان اطمینان داشت که میلگرد باکیفیتی را خریداری می کنید. همینطور از قیمت میلگرد آناهیتا اطمینان خواهید یافت. برای خرید میلگرد آناهیتا همین حالا تماس بگیرید.

استاندارد تولید میلگرد آناهیتا گیلان

قابل ذکر است قیمت میلگرد آناهیتا گیلان با توجه به رعایت استانداردهای تولید از دیگر هم رده های خود در جایگاه مناسب تری برخوردار می باشد. تولید کننده گان با علم به اینکه میلگرد در کجا مورد استفاده قرار می گیرد ملزم به رعایت یکسری از استانداردها از جمله قطر اسمی، مشخصات هندسی آج و همینطور ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی آن می باشد. طرح آج و مشخصات هندسی مثل ارتفاع، پهنا، گام و زاویه در میزان استحکام میلگرد مورد استفاده در مسلح کردن بتن بسیار اهمیت دارد.

میلگرد آناهیتا گیلان دارای خواص مکانیکی هم هست که به آن تنش تسلیم گفته می شود. به این صورت که در یک آزمون میلگرد مورد کشش قرار می گیرد تا جایی که در آستانه شکستن قرار بگیرد؛ با این آزمایش درصد کشش پذیری میلگرد بررسی میشود. در حقیقت با این آزمون بررسی می کندد که میلگرد حدبیشتر تاب تحمل چه میزان بار وارده را دارد و در چه فشاری دچار تغییر فرم می شود. این آزمایش ملاک انتخاب قطر میلگرد است.

از دیگر آزمایش های انجام شده برای مشخص استاندارد میلگرد آزمون درصد ازدیاد طول نسبی و آزمون خمش می باشد. درصد ازدیاد طول نسبی معیار انعطاف پذیر بودن و یا شکننده بودن میلگرد میباشد؛ یک میلگرد باید بتواند از این لحاظ هم انتظارات را برآورده سازد.

خرید میلگرد آناهیتا

آناهیتا به خاطر تولید میلگردهای ساده و آجدار در سایزهای مختلف و البته سبکی محصولات از محبوبیت خاصی میان مشتریان برخوردار می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید میلگرد آناهیتا از طریق راه های ارتباطی سایت آیرونید ثبت سفارش کنید و یا با شماره های موجود تماس حاصل کنید. با این کار از مشاوره تخصصی هم بهره مند خواهید شد. آیرونید همیشه بهترین قیمت میلگرد آناهیتا را به شما ارائه می کند.

قیمت میلگرد آناهیتا

میلگرد آناهیتا گیلان دارای انواع ساده و آجدار تولید و روانه بازار می شود. علاوه بر این تقسیم بندی، نوع دیگری هم وجود دارد و آن هم طبقه بندی از نظر سایز محصول می باشد. همانطور که میدانید قیمت میلگرد آجدار آناهیتا گیلان از میلگرد ساده بیشتر است و هر چقدر سایز و وزن این محصول بیشتر شود، قیمت میلگرد آناهیتا با افزایش روبرو می باشد.

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان” تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل قیمت مواد اولیه، روش تولید، هزینه حمل و نقل، نوسانات بازار ارز، قیمت جهانی شمش، نوع میلگرد و… قرار دارد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت میلگرد آناهیتا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشخصات میلگرد آناهیتا تفاوت در شکل هندسی مثل پهنا، آج، زاویه و ارتفاع باعث شده تا محصول استانداردی تولید شود و در نتیجه قیمت میلگرد آناهیتا از دیگر برندها بالاتر باشد.
  • مرغوبیت مواد اولیه وجود مرغوبیت مواد اولیه از دیگر عوامل موثر بر قیمت میلگرد آناهیتا می باشد.
  • استاندارد بالا مجتمع فولادی گیلان به خاطر بهره گیری از دانش روز و استفاده از استانداردهای دنیا بسیار محبوب است و همین موضوع باعث بالا بودن قیمت میلگرد آناهیتا است.

میلگرد آناهیتا گیلان

میلگرد آناهیتا گیلان

فروش میلگرد آناهیتا گیلان در آیرونید

آیرونید، نماینده فروش انواع میلگرد، میلگرد آناهیتا گیلان را با شرایط ویژه، تحویل می دهد. همینطور شما می توانید از امکان خرید با ضمانت نامه بانکی ال سی، بهره مند شوید. بعضی فاکتورها به صورت غیر مستقیم بر قیمت این محصول موثر می باشد. نظیر نوسانات قیمت دلار و همینطور نوسانات قیمت آهن آلات.

قیمت میلگرد آناهیتا، یکی از مواردی بوده که کارفرمایان و فعالان حوزه فولاد و ساختمان سازی به طور روزانه در بازار دنبال می کنند. قیمت میلگرد آجدار آناهیتا با توجه به مواردی مثل نوسانات ارزی و افزایش و کاهش عرضه و تقاضا می تواند متغیر باشد. مجتمع فولاد آناهیتا علاوه بر تامین نیاز فولاد مناطق شمالی، قادر به خدمت رسانی به باقی شهرهای کشور در سه فاز تولید میلگرد فولادی، بخش ذوب و میلگردهای سایز کوچک می باشد. از نظر سرعت حمل و نقل و تحویل محصول نظر مشتریان را به خود جلب کرده.

 

میلگرد آناهیتا گیلان

همین حالا برای دریافت مشاوره تخصصی و مناسب ترین قیمت میلگرد آناهیتا با  آیرونید تماس بگیرید. دپارتمان پشتیبانی مشتریان و واحد کنترل کیفیت، پاسخگوی اعتماد شما خواهند بود. شما می توانید متناسب با نیاز خود و بر اساس دریافت مشاوره تخصصی، مناسب ترین قیمت روز بازار را دریافت کنید. واحد کنترل کیفیت آیرونید و دپارتمان پشتیبانی مشتریان، پاسخگوی اعتماد شما خواهند بود.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات