سبد خرید
سیم خاردار PVC

سیم خاردار PVC

0
3 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

سیم خاردار PVC چیست؟ قیمت سیم خاردار پی وی سی چقدر است؟ همانطور که از اسمش هم مشخص است دارای لایه ای پلاستیکی مانند است که استحکام، زیبایی و مقاومت در برابر خوردگی سیم را افزایش میدهد. پی وی سی بودن این مدل سبب کاربرد گسترده آن در دریا ها و اقیانوس ها شده است. بطور معمول این سیم خاردار دارای تیغه های چهار پیچه و دو سیمه هستند. با ما همراه باشید تا درباره سیم خاردارهای PVC بیشتر بخوانیم.

سیم خاردار PVC چیست؟

سیم خاردار برای ایجاد حصار امنیتی برای دام، منطقه خصوصی، منطقه صنعتی، انبار یا مکانهای حساس و ایجاد مانع برای استحکامات نظامی استفاده می شود. ما می توانیم نه تنها سیم خاردار گالوانیزه، بلکه سیم خاردار روکش دار PVC هم برای امنیت و حفاظت عرضه کنیم.

سیم با روکش PVC موادی است که دارای یک لایه اضافی پلی وینیل کلراید یا پلی اتیلن در سطح سیم بازپخت شده، سیم گالوانیزه و سایر مواد است. … سیم فولادی با روکش PVC را می توان در زندگی روزمره و بست صنعتی به عنوان سیم بست استفاده کرد سیم خاردار با روکش PVC شامل 2 سیم پیچ خورده با 4 سنبله است که 65 میلی متر – 120 میلی متر از یکدیگر فاصله دارند.

این نوع سیم خاردار همان که از نامش مشخص است با یک لایه پلاستیک مانند پوشش داده شده که موجب می شود در برابر خوردگی سیم مقاوم و باعث استحکام و زیبایی می شود. این نوع سیم خاردار دارای تیغه های چهارپیچه و دو سیمه است که در دریاها و اقیانوس ها کاربرد فراوان دارد.

روکش PVC سیم با وینیل پوشانده شده است. لایه PVC نه تنها بر استحکام مواد تأثیر مثبت دارد، بلکه خطر زنگ زدگی را هم کاهش می دهد. همینطور می تواند سایش بین لایه ها را هنگام کار کاهش دهد. سیم خاردار با روکش PVC نوع ایده آل برای مهندسی اقیانوس، ماشین های آبیاری و بیل مکانیکی بزرگ است.

تعریفات دیگر درباره سیم خاردار پی وی سی

این محصول یکی دیگر از انواع سیم خاردار می باشد که عمدتاً برای نرده های امنیتی استفاده می شود. سیم خاردار PVC سیمی می باشد که با وینیل پوشانده شده است. روکش پی وی سی نه تنها احتمال زنگ زدگی سیم را کاهش می دهد، بلکه تأثیر زیادی بر استحکام آن دارد. هنگام کار، سایش بین سیم ها به دلیل پوشیده شدن با وینیل به طور عمده کاهش می یابد.

این محصول به طور عمده در مهندسی اقیانوس و توسط بیل های بزرگ و ماشین های آبیاری استفاده می شود. به طور معمول، این مدل سیم خاردار دارای 2 سیم پیچ خورده است و دارای 4 خار می باشد که در فاصله تقریباً 65 تا 120 میلی متر از یکدیگر قرار دارند. ضخامت پوشش PVC هم از 0.4 میلی متر تا 0.6 میلی متر متغیر است.

مزایای سیم خاردار پی وی سی

پلی وینیل کلراید (PVC) یک پلیمر پلاستیکی مصنوعی است که به عنوان یک پوشش محافظ استفاده می شود. پوشش هر نوع حصار سیم خاردار با PVC باعث می شود آنها ضد آب و رطوبت، مقاوم در برابر هر گونه آلودگی، مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش باشند.

این موضوع باعث افزایش دوام سیم می شود. پوشش روی سیم آهنی گالوانیزه یا مشکی ساخته می شود. سیم خاردار PVC معمولاً در نرده های امنیتی، شهرهای شمالی و با رطوبت بالا استفاده می شود.

پوشش پی وی سی باعث کاهش سایش و پارگی بین سیم های رشته می شود. آنها در برابر خوردگی و همینطور آتش مقاوم هستند.

از آنجایی که این نوع به دلیل پوشش اضافی خود سخت تر هستند و نسبت به سایر گزینه های حصار دوام بیشتری دارند، ارزش سرمایه گذاری را دارند. آنها همینطور در رنگ های مختلفی مانند سبز، آبی و حتی زرد وجود دارند.

در انواع سیم خاردار از روکش گالوانیزه برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی هم استفاده می شود که یک روکش با دوام بالا و نقره ای جذاب است.

ویژگی های سیم خاردار با روکش PVC

  • پوشش پلیمری (سبز RAL 6005).
  • سیم داخلی: سیم گالوانیزه
  • ضخامت پوشش PVC: 4 میلی متر – 0.6 میلی متر.
  • قطر سیم پیچ خورده:
  • قطر سیم داخلی: 1.6 میلی متر – 3.5 میلی متر.
  • قطر سیم خارجی: 2.0 میلی متر – 4.0 میلی متر.
  • قطر سیم خار: 1.5 میلی متر – 3.0 میلی متر.
  • بسته بندی: 50 متر، 100 متر، 250 متر، 400 متر/سیم پیچ یا 30-50 کیلوگرم/سیم پیچ.

سیم خاردار PVC سبز

سیم خاردار با روکش PVC دارای رنگهای روشن و عملکرد عالی در برابر خوردگی است.

جنس سیم

سیم خاردار با روکش PVC، هسته آن می تواند سیم آهنی گالوانیزه یا سیم آهن سیاه آنیل شده باشد.

رنگ ها

رنگ های متنوعی مانند سبز، آبی، زرد، نارنجی، خاکستری با سیم خاردار PVC توسط ما موجود است.

مشخصات

به دلیل استحکام بالا و چقرمگی بیشتر، سیم خاردار PVC می تواند سایش بین لایه و لایه، طناب و قرقره را در حین کار کاهش دهد. طناب PVC با مقاومت در برابر خوردگی عالی، برای مهندسی اقیانوس، ماشین های آبیاری و بیل مکانیکی خوب مناسب است.

مصارف عمومی

سیم خاردار PVC نوعی مصالح حفاظتی امنیتی مدرن است که با سیم کششی بالا ساخته شده است. سیم خاردار با روکش PVC را می توان برای دستیابی به نتیجه ترسناک و توقف در برابر نفوذگران محیطی تهاجمی نصب کرد، تیغه های تیغه را در قسمت بالای دیوار نصب کرده و برش داده اند، همینطور طراحی های خاص صعود و لمس آن را بسیار دشوار می کند. سیم و نوار برای جلوگیری از خوردگی گالوانیزه می شوند.

بسته بندی

در سیم پیچ 25 کیلویی یا 50 کیلویی خالص، با نوارهای P.V.C پوشانده شده، سپس با P.V.C یا پارچه حسیان پیچیده شده است. در حال حاضر سیم خاردار با روکش PVC توسط بسیاری از کشورها در زمینه نظامی، زندان ها، بازداشتگاه ها، ساختمان های دولتی و سایر تأسیسات امنیت ملی مورد استفاده گسترده قرار گرفته است. در سالهای اخیر، نوار خاردار ظاهراً محبوب ترین سیم حصار درجه یک برای نه تنها در برنامه های امنیتی و نظامی، بلکه برای حصار کلبه و جامعه و دیگر ساختمانهای خصوصی شده است.

انواع سیم خاردار با روکش پی وی سی

سیم خاردار تک تاب

در نرده های امنیتی دارای لبه تیز کاربرد دارد. این سیم ها در سیم فولادی گالوانیزه، سیم فولادی ضدزنگ، سیم فولادی کم کربن و سیم آهنی دارای پوشش پی وی سی در چند رنگ استفاده می شود.سیم خاردار تک تاب در اندازه های مختلفی تولید می شود و فاصله خارها از هم برابر با ۳ تا ۶ اینچ است. از این سیم در زندان ها، ساختمان های دولتی، صنایع نظامی، بازداشتگاه ها، حصارخانه ها، اماکن امنیت ملی و… بهره می برند.

سیم خاردار دوتاب

با چرخاندن سیم به دور خود سیم خاردار دوتاب ساخته می شود. با الگوهای پیچشی مختلف انواع سیم های خاردار دوتاب ایجاد می شود. این نوع از سیم ها از فولاد گالوانیزه گرم تولید می شود که گاهی برای محافظت از روکش پلاستیکی استفاده می کنند. سیم خاردار معکوس نام دیگر این مدل سیم خاردار است. در این محصول فاصله خارها از یکدیگر ۳ تا ۶ اینچ است. کاربرد این محصول در حفاظت از جنگل ها، دامپروری، صنایع، بزرگراه ها و کشاورزی است.

روش نصب سیم خاردار

پیش از خرید انواع سیم خاردار میزان نیاز خود را بررسی و هدف خود را مشخص کنید. همینطور برای نصب سیم خاردار استفاده از بعضی تجهیزات ایمنی مانند عینک، دستکش های ضخیم و بعضی لباس های ضخیم ضروری است. سیم خاردار راه حلی ارزان و موثر برای ایمن نگه داشتن ملک شما می باشد. خرید و نصب آن بسیار آسان است و می تواند عامل بازدارنده نهایی برای متجاوزان و سارقان باشد. مراحل نصب انواع سیم خاردار به صورت زیر است:

  • برای ساخت پایه نگه دارنده سیم خاردار، می توان از متریال های مختلف مانند لوله، پروفیل و نبشی استفاده کرد. مکان های انتهایی و گوشه ای را برای نصب پایه نگه دارنده انتخاب کنید. سپس لوله یا نبشی را به شکل V درآورده و با فاصله 3 تا 4 متر به وسیله جوشکاری یا پیچ بر روی دیوار وصل کنید.
  • انتهای 4 تا 8 اینچ از انتهای انواع سیم خاردار را با دقت باز نمایید و در ارتفاع دلخواه شروع به پیچیدن آن به دور پایه کنید. سپس آن را در وضعیت مناسب محکم نمایید. برای محکم کردن سیم خاردار، می توانید بین دو سیمی که به هم تابیده شده اند، فاصله ایجاد کنید و سپس یک گیره را از این شکاف وارد نمایید. این گیره به نگه داشتن سیم خاردار در جای خود کمک می کند. با استفاده از انبردست، انتهای گیره را یک یا دو بار به دور سیم خاردار خم نمایید تا دو قسمت را به خوبی به هم بچسبانید. هر چه بهتر این کار را انجام دهید، احتمال شل شدن سیم در طول زمان کمتر می شود.
  • سیم خاردار را با دقت تا پایه بعد باز کنید و همانطور که در ابتدا انجام دادید در ارتفاع دلخواه ببندید. به همین ترتیب تا انتهای حصار بستن سیم خاردار را ادامه دهید. در نهایت هم در انتهای حصار، سیم خاردار را برش دهید.

نصب انواع سیم خاردار PVC به تنهایی امکان پذیر می باشد. اما در زمان نصب مهم است نکاتی ایمنی همچون استفاده از دستکش مناسب، عینک مناسب کار، چکمه، لباس ایمنی مناسب، به همراه داشتن یک نیروی کمکی، تعیین نقشه حصارکشی و نقاط مربوط به سیم خاردار رعایت شود. چرا که باعث آسان تر شدن روند نصب انواع سیم خاردار می گردد.

خرید سیم خاردار پی وی سی با بهترین قیمت

مجموعه آیرونید، فروشنده انواع سیم خاردار و حفاظ است. این وبسایت برای ارائه محصولات بدون واسطه و با قیمت مناسب راه اندازی شده و ما در این مجموعه در تلاش هستیم تا بهترین تجربه خرید سیم خاردار را برای شما رقم بزنیم. مجموعه صنعتی آیرونید ارائه دهنده انواع سیم خاردار با قیمت مناسب است.

در صورت نیاز به خرید با مشخصات سفارشی، مشاوره درباره مشخصات و جرئیات محصول و یا استعلام قیمت انواع سیم خاردار مستقیم از کارخانه آیرونید سیم خاردار، کارشناسان فروش ما در آیرونید آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند. برای دریافت قیمت سیم خاردار تماس بگیرید.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات