سبد خرید
تیرآهن کرمانشاه – تیرآهن جهان فولاد غرب

تیرآهن کرمانشاه – تیرآهن جهان فولاد غرب

0
2 ماه قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

تیرآهن کرمانشاه چیس؟ قیمت روز تیرآهن کرمانشاه چقدر است؟ تیرآهن ها مقاطع فلزی پر کاربرد در ساختمان سازی می باشند که توسط کارخانجات مختلف تولید و عرضه می گردند. از جمله کارخانه های فولاد فعال در کشور، کارخانه جهان فولاد غرب می باشد. این کارخانه واقع در غرب کشور و کرمانشاه است و به همین برای تیرآهن های تولیدی آن را تحت عنوان تیرآهن کرمانشاه می شناسند.

 

تیرآهن کرمانشاه – تیرآهن جهان فولاد غرب

تیرآهن ها انواع مختلف و در سایز های مختلف تولید و عرضه می شوند. تیرآهن کرمانشاه از تیرآهن های نوع IPE می باشد. در گروه بندی تیرآهن های موجود در بازار، تیرآهن ساخت کارخانه جهان فولاد غرب در دسته تیرآهن نیم پهت قرار می گیرد.

تیرآهن های کرمانشاه به شکل I می باشند. در بخشی که بال و جان تیرآهن به یک دیگر متصل می شود، زاویه تعبیه شده. این نوع تیرآهن ها گزینه ای مناسب برای انواع ساخت و ساز و پروژه های عمرانی می باشند و از این برای همواره با تقاضای بالای رو به رو می باشند.

تیرآهن تولیدی کارخانه جهان فولاد غرب با استفاده از شمش فولادی با کیفیت بالا ساخته می شود. شمش های فولادی که در برای تولید این تیرآهن ها به کار می رود، ابتدا در واحد کنترل کیفیت این کارخانه مورد بررسی قرار می گیرد. یکی از ویژگی های مهم در محصولات تولیدی کارخانه جهان فولاد غرب، بررسی دستگاه ها، تجیزات و انواع غلتک نوردکاری می باشد. این واحد افزون بر مواد اولیه به تجهیزات خود هم اهمیت ویژه ای می دهد.

تیرآهن های I کرمانشاه

تیرآهن کرمانشاه با تکیه بر استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شود. همینطور جهان فولاد غرب در تولید مقاطع فولادی، حفاظت از محیط زیست را جزو اولویت های خود قرار داده. قابل توجه است که شرکت جهان فولاد غرب گواهینامه های ISO14001: 2004 و ISO9001:2008 را دارد.

تیرآهن های I مناسب برای ساخت سازه ها و پروژه های عمرانی است و برای همین تقاضای زیادی دارند. برای تولید تیرآهن کرمانشاه از شمش فولادی مرغوب استفاده می کنند. کیفیت شمش فولادی قبل از تولید توسط واحد کنترل کیفیت، ارزیابی می شود.

 

کارخانه جهان فولاد غرب

سال ۱۳۸۴ عملیات اجرایی احداث شرکت جهان فولاد غرب در ۳۵ کیلومتری کرمانشاه آغاز گردید و به همت مدیران و کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر در اواخر سال ۱۳۸۶ به تولید آزمایشی رسید.

فاز اول این مجتمع در سال ۱۳۸۷ پروانه بهره بردای خود را از اداره صنایع و معادن دریافت نمود و در اندک زمانی محصول تیرآهن تولید شده توانست پروانه استاندارد ملی ایران را دریافت نماید. شرکت مجتمع جهان فولاد غرب مجهز به سیستم نورد گرم با تکنولوژی روز دنیا می باشد و توانایی تولید محصولات تیرآهن، نبشی و ناودانی را با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال را داراست.

در کارخانه جهان فولاد غرب علاوه بر کنترل کیفیت مواد اولیه، دستگاه ها، تجهیزات و غلتک های نوردکاری هم بررسی و کنترل می شود. مراحل ارزیابی و کنترل صرفا برای بهبود  تولید و ساخت مقاطع بر اساس استانداردهای بین المللی می باشد. مقاومت تیرآهن به رعایت استانداردهای جهانی در زمان تولید وابسته می باشد. اینکه تولید یک کارخانه بر اساس کدام استانداردها عرضه می شود، یک نکته قابل توجه می باشد.

 

خصوصیات تیرآهن جهان فولاد غرب چیست؟

خرید انواع مقاطع فولادی امکان دارد مزیت ها و معایبی داشته باشد. تیرآهن های کرمانشاه هم از این موضوع مستثنی نیستند. وزن سبک یکی از ویژگی های تیرآهن کرمانشاه است که نمی توان این ویژگی را به شکل خاص مزیت یا عیب در نظر گرفت.

به عنوان نمونه، تیرآهن سایز 14 از نوع IPE تولیدی کرمانشاه، وزن 130 کیلویی دارد. این نوع تیرآهن در این سایز در محصولات تولیدی ذوب آهن اصفهان، وزن 155 کیلوگرم دارد. وزن این نوع تیرآهن در سایز 14 تولیدی البرز ایرانیان هم 132 کیلوگرم است. به همین برای این نوع تیرآهن از جمله تیرآهن سبک بازار محسوب می شود. لازم به ذکر است که تیرآهن های کرمانشاه استاندارد های تولیدی را رعایت کرده و به همین برای وزن کم نشان از کیفیت پایین این محصولات ناست.

از جمله معایب این نوع تیرآهن می توان به تعداد اندازه های محدود اشاره داشت. سایز های تولیدی این کارخانه غالبا 14، 16 و 18 است و این محدودیت در اندازه برای سفارش گذاری، می تواند باعث ناراحتی مشتری شود. چرا که اگر مشتری نیاز به تیرآهن از دیگر سایز ها داشته باشد، باید جداگانه از فروشنده دیگر خرید تیرآهن را ثبت نماید.

 

تیرآهن کرمانشاه چه ویژگی هایی دارد؟

هر مقطع فولادی ویژگی هایی دارد که در دو دسته مزایا و معایب آن تقسیم بندی می شود. در ادامه ویژگی های هر شاخه تیرآهن کرمانشاه بررسی خواهد شد.

محدودیت در سایز

تیرآهن کرمانشاه در سایزهای محدود تولید می شود. بیشتر مواقع سبد تولیدی تیرآهن کارخانه فولاد غرب شامل سایزهای 14، 16 و 18 می باشد. در حال حاضر تیرآهن 14 کرمانشاه و تیرآهن 16 کرمانشاه تولید و به بازار عرضه می شود.

محدودیت در سایز تیرآهن امکان دارد برای خریدار مشکل ایجاد کند. به عنوان مثال خریدار در زمان تهیه لیست تیرآهن های مورد نیاز پروژه، سایزهای مختلف را از یک برند و تولیدکننده می خرد. در صورت خرید از جهان فولاد غرب، مصرف کننده مجبور است مقاطع ناقص را از تولیدکنندگان دیگر تهیه کند. پس مصرف کنندگان ترجیح می دهند از دیگر تولیدکنندگانِ تیرآهن که سبد تولید کامل تری دارند، ثبت سفارش کنند.

وزن سبک

بیایید وزن تیرآهن کرمانشاه را با وزن تیرآهن های پرطرفدار بازار آهن مقایسه کنیم. وزن تیرآهن IPE سایز 14 کرمانشاه برابر با 130 کیلوگرم می باشد. درحالی که

وزن تیرآهن IPE سایز 14 ذوب آهن اصفهان برابر با 155 کیلوگرم؛ وزن تیرآهن IPE سایز 14 نورد آریان فولاد برابر با 140 کیلوگرم و وزن تیرآهن IPE سایز 14 البرز ایرانیان 132 کیلوگرم می باشد. وزن تیرآهن های نامبرده در شاخه های 12 متری نوشته شده.

در مقایسه وزن تیرآهن 14 کرمانشاه با این تیرآهن ها به سبک وزن بودن تیرآهن جهان فولاد غرب پی خواهید برد. این تیرآهن حدود 25 کیلوگرم با تیرآهن اصفهان تفاوت دارد. لازم به ذکر است وزن سبک این مقطع در بازه استاندارد است و علت بر بی کیفیتی آن نیست. از لحاظ وزنی، تیرآهن کرمانشاه با تیرآهن ظفر و تیرآهن ناب تبریز، هم وزن می باشد. این سه تیرآهن از مقاطع سبک بازار آهن محسوب می شوند.

نام تجاری

هر تولیدکننده فولاد نام تجاری دارد که روی محصولات آن حک می شود. نام تجاری اصولا نام اختصاری کارخانه می باشد. به عنوان مثال نام اختصاری جهان فولاد غرب JFCO می باشد. نام تجاری روی هر شاخه تیرآهن، میلگرد و دیگر مقاطع فولادی به صورت برجسته حک می شود و نشانه اصل بودن کالا می باشد.

نام اختصاری جهان فولاد غرب در تصویر زیر نشان داده شده. این علامت روی بال تیرآهن کرمانشاه حک می شود. در زمان تحویل بهتر است این مورد را چک کنید تا از درست بودن بار ارسالی مطمئن شوید.

 

برای دریافت قیمت روز تیرآهن هاش سبک – سنگین – لانه زنبوری و … همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات