سبد خرید
معرفی 10 کاربرد توری فنس برای باغ، حیوانات و زمین های شخصی

معرفی 10 کاربرد توری فنس برای باغ، حیوانات و زمین های شخصی

0
1 هفته قبل
زمان تقریبی مطالعه: ( کلمات )

کاربرد توری فنس چیست؟چرا و در چه مواقعی از توری فنس استفاده می کنیم؟ مهمترین مواردی که در خرید یک توری فنس با توجه به نیاز خود باید مورد توجه ما قرار بگیرد چیست؟ در این بخش از سایت آیرونید، ارائه کننده انواع توری فنس فلزی از شما دعوت می کند با ما همراه شوید تا از کاربرد اصلی توری فنس و کاربری های مهم آن باخبر شوید!


کاربرد توری فنس چیست؟ به چه دلیلی استفاده می شود؟

توری فنس، فنس باغی یا توری حصاری، به توری حفاظ بافته شده می گویند که با استفاده از مفتول تولید می شود. این توری های حصاری بیشتر برای حصارکشی باغ ها استفاده می شوند. به همین دلیل بیشتر با نام فنس باغی یا دور باغی شناخته می شود. توری فنس به عنوان یک راهکار موثر و اقتصادی برای حفاظت و حصار کشی در انواع محیط ها و شرایط مختلف، انتخاب مناسبی می باشد.

1- حصار کشی برای ملک خصوصی، زمین های ورزشی، دور باغ ها، حفاظت از ساختمان های در حال ساخت و طراحی

توری فنس یکی از راه های اصلی برای حصار کشی در ملک خصوصی، زمین های ورزشی، دور باغ ها و حفاظت از ساختمان های در حال ساخت و طراحی است. این نوع فنس به دلیل قابلیت نصب و استحکام بالا، به عنوان یک گزینه اقتصادی و موثر برای حفاظت از محیط و اموال مورد استفاده قرار می گیرد.

توری فنس برای زمین های ورزشی ملک خصوصی و دور باغ

 

2- مناسب بودن برای ساخت قفس حیوانات از مهمترین کاربرد توری فنس

علاوه بر این، توری فنس مناسب برای ساخت قفس حیوانات نیز می باشد. با توجه به ساختار محکم و استحکام این نوع فنس، امکان حفاظت و نگهداری از حیوانات در شرایط امن و سلامت فراهم می شود.

توری فنس برای حیوانات

3- مناسب برای استفاده در مراکز صنعتی، مراکز نظامی، راه آهن

استفاده از توری فنس در مراکز صنعتی، مراکز نظامی و راه آهن نیز بسیار موثر می باشد. این نوع فنس به عنوان یک سیستم حفاظتی قوی و مقاوم در برابر نفوذ و تخریب، به منظور حفاظت از اموال و منابع مهم در این نواحی استفاده می شود. این مورد هم از مهمترین کاربرد توری فنس می باشد.

توری فنس برای مراکز نظامی

 

4- مناسب برای استفاده در گلخانه ها و جداسازی زمین های مختلف

اگر می خواهید از کاربرد توری فنس بیشتر بدانید باید بدانید که این فنس های توری فلزی وافعا کاربردی و مهم هستند! همچنین، توری فنس برای استفاده در گلخانه ها و جداسازی زمین های مختلف نیز مناسب است. با توجه به اینکه این نوع فنس دارای وزن سبک و نصب آسان است، می توان آن را به راحتی برای ایجاد حفاظت و جداسازی در محیط های مختلف استفاده کرد.

 

توری فنس برای جداسازی زمین ها و حفظ امنیت

5- فنس توری برای بالکن

بالکن در عین حال که فضای بیرونی فوق العاده ای را فراهم می کند، می تواند خطرات مختلفی مانند سقوط و سرقت را به همراه داشته باشد. بنابراین امنیت و حفاظ بالکن از اهمیت بالایی در تضمین ایمنی و رفاه افراد ساکن ساختمان برخوردار است. اجرای اقدامات پیشگیرانه برای سلامت کودکان و حتی حیوانات خانگی در بالکن ها بسیار مهم است. برای رفع این نگرانی ها، نصب نرده ها و توری های محکم ضرورت دارد و نگهداری و بازرسی منظم نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

 

توری فنس برای بالکن و تراس

 

کاربرد ها و کاربری های مهم دیگر توری فنس که بهتر است با آن ها نیز اشنا شوید:

توری فنس یکی از روش های محبوب و موثر برای حفاظت از محیط های مختلف می باشد. این نوع فنس ها از تورهای فلزی یا پلاستیکی ساخته شده اند که به صورت شبکه ای وارد شده و به کمک اتصالات مخصوص به یکدیگر متصل می شوند. توری فنس بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم بوده و به راحتی قابل نصب و جابجایی است. در ادامه به بررسی کاربردهای اصلی توری فنس می پردازیم.

6- حفاظت از محدوده پالایشگاه ها، فرودگاه ها و موارد مشابه: توری فنس برای حفاظت از محیط های صنعتی و حساس مانند پالایشگاه ها و فرودگاه ها استفاده می شود. این نوع فنس ها از نفوذ ورودی غیرمجاز جلوگیری می کنند و امنیت محیط را تضمین می کنند.

7- کاربرد نظامی در پادگان ها و مرزها: توری فنس در نظامی برای حفاظت از پادگان ها، مرزها و مناطق حساس دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این فنس ها از نفوذ دشمنان و حفظ امنیت نظامی محیط کمک می گیرند.

8- بوستان ها و پارکینگ ها: توری فنس برای حفاظت از بوستان ها، پارکینگ ها و فضاهای عمومی استفاده می شود. این نوع فنس ها از ورود حیوانات و افراد غیرمجاز به این مکان ها جلوگیری می کنند.

9- مزرعه بندی زمین با املاک مجاور و تعیین محدوده زمین: توری فنس برای مزرعه بندی زمین و تعیین محدوده های زمین مورد استفاده قرار می گیرد. این فنس ها به کشاورزان کمک می کنند تا زمین های خود را در مقابل نفوذ حیوانات و دیگر عوامل خارجی محافظت کنند.

10- حصارکشی اطراف زمین های ورزشی روباز: توری فنس برای ایجاد حصار اطراف زمین های ورزشی روباز مورد استفاده قرار می گیرد. این فنس ها از ورود افراد غیرمجاز به زمین ورزشی جلوگیری می کنند و امنیت ورزشکاران را تضمین می کنند.

این هم از 10 کاربرد توری فنس و همینطور باید بدانید که توری فنس ابزاری موثر برای حفاظت و امنیت محیط های مختلف می باشد و در بسیاری از حوزه ها از جمله صنعتی، نظامی، کشاورزی و ورزشی استفاده می شود. این نوع فنس ها با قابلیت های انعطاف پذیری، سازگاری با محیط و ظاهر زیبا، گزینه ی ایده آلی برای حفاظت و حصارکشی محیط های مختلف محسوب می شوند.

 

توری فنس برای زمین های ورزشی


مهمترین مواردی که در خرید یک توری فنس با توجه به نیاز خود باید مورد توجه ما قرار بگیرد چیست؟

اما در خرید توری فنس برای مصارف مختلف، چه موضوعاتی اهمیت دارند؟

1- جنس توری فنس

توری فنس به دلیل کاربرد در فضای باز، از مفتول گالوانیزه ساخته می شود تا در برابر خوردگی مقاوم باشد. مفتول گالوانیزه مورد استفاده در ساخت این توری به دو صورت استفاده می شود: مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه گرم با روکش pvc

نکته: تولید و استفاده از توری فنس با مفتول سیاه، توجیه اقتصادی و منطقی ندارد. زیرا به دلیل استفاده از توری در فضای باز، مفتول سیاه به راحتی زنگ زده و خورده می شود.

2- ضخامت یا قطر مفتول

برای ساخت توری فنس ، از مفتول قطر 2 تا 4 میلی متر استفاده می شود (به طور مثال، قطرهای 2 – 2.2 – 2.5 – 3 و 4 میلی متر). هرچه ضخامت مفتول بیشتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر است. در عین حال با استفاده از مفتول با قطر بالا، ابعاد چشمه توری نیز باید بزرگ تر در نظر گرفته شود تا امکان بافت توری وجود داشته باشد.

3- ارتفاع توری فنس

ارتفاع توری فنس پس از بافت، متفاوت است و این توری از ارتفاع 1 تا 3 متر قابل تولید است. در صورتی که به توری فنس با ارتفاع بیشتر از 3 متر نیاز دارید، باید دو توری را به یکدیگر وصل کنید.

4- ابعاد چشمه توری فنس کاربرد توری فنس

سایز چمشه توری فنس ، در سه ابعاد 4.5*4.5 – 5.5*5.5 – 6.5*6.5 می باشد. اما پرکاربردترین ابعاد یا به اصطلاح ابعاد رُند بازار، چشمه 5.5 سانتی متری است.

5- طول رول فنس فنس

نحوه بسته بندی توری فنس به صورت رول است. طول هر رول آن نیز با توجه به ضخامت مفتول، بین 10 ، 15 تا 20 متر می باشد.

توری فنس برای مزرعه حیوانات

کاربرد توری فنس


از کجا توری فنس بخریم؟ خرید توری حصاری از بهترین مرکز ارائه انواع آهن آلات

آیرونید یکی از بهترین منابع برای خرید توری فنس است. این شرکت با سالها تجربه در ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، یکی از معتبرترین برندها در زمینه توری فنس است. اگر به دنبال خرید توری فنس با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، آیرونید گزینه ای عالی برای شماست. این شرکت انواع توری فنس را با قیمت روز و مناسب به فروش می رساند.

برای خرید توری فنس از آیرونید، می توانید از راه های ارتباطی موجود در وب سایت آن استفاده کنید. با تماس با کارشناسان ما، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت توری فنس و نحوه خرید آن بدست آورید، اگر به دنبال توری فنس با کیفیت و قیمت مناسب هستید، حتما با آیرونید تماس بگیرید و از تجربه خریدی عالی، لذت ببرید.

0
دیدگاه شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند
دسترسی سریع
آیرونید، مرکز بزرگ فروش انواع آهن آلات در ایران است که تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل، ورق، فنس و … را با بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه های تولید کننده مطرح، تامین می کند. این مجموعه سال هاست که فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده و توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آهن آلات همین حالا با ما تماس بگیرید.
چگونه اعتماد کنیم
آدرس دفتر مرکزی
طراحی شده در استودیو دیزاین الفبا وب
فیلترها
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات